Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Onko Jorma masokisti vai pitäisikö hänet vapauttaa kärsimyksestään?
Ihana kun Soile ehdotti Jormalle että sä voisit tanssia mulle paso doplen 😊 sen minäkin haluisin nähdä 😀
Tumman naisen kampaus muuttuu aina vain korkeammaksi. Keväällä ottaa jo kattoon kiinni.
Monen mielestä kirjailija Juho Itkonen vaikuttaa pitkäveteiseltä. No kyllä on ollut työlästä lukeakin...
Riihimäen miehet tiivistivät olennaisen Suomen surkein kuski -sarjasta: "Eniten mä näistä tuohon kuskiin luottaisin!" Varsinkin sen ensimmäisenä olleen naisen apukuski oli aivan onneton. Ei ihme, jos toinen ei osaa ajaa, kun "neuvot" olivat lähinnä ihmeellistä hätäilyä ja eiku-hosumista.
Sanniksella on ihana kissa <3
Hajosin sille Rikollinen mieli -ohjelmalle, kun telkkarissa Late Johansson tilittää tuntojaan ihmisen tappamisesta ja samaan aikaan Pertun ja Jarnon toinen dalmis rouskii äänekkäästi rinkeliä sohvalla Johanssonista liiemmin piittaamatta xD
Vierailija kirjoitti:
Monen mielestä kirjailija Juho Itkonen vaikuttaa pitkäveteiseltä. No kyllä on ollut työlästä lukeakin...
JuhA Itkonen eikä yhtään työläs lukea. Yksi Suomen parhaita nykykirjailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tietysti aina helpompaa on katsella Sohvaperunoita ja arvostella siltä pohjalta, onko pitkäveteinen vai ei...
Ohjelma on muuten mennyt ihan alamäkeä viime aikoina, vai onko itse vain jo kyllästynyt? Liikaa porukkaa, jotka kaikki katsovat samoja roskaohjelmia ja aivan selvästi ovat pitkästyneitä. Kommentteja ei irtoa, kun niiden tietysti pitäisi olla suht hillittyjä, eivät saa sanoa mitä todella ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tietysti aina helpompaa on katsella Sohvaperunoita ja arvostella siltä pohjalta, onko pitkäveteinen vai ei...
Ohjelma on muuten mennyt ihan alamäkeä viime aikoina, vai onko itse vain jo kyllästynyt? Liikaa porukkaa, jotka kaikki katsovat samoja roskaohjelmia ja aivan selvästi ovat pitkästyneitä. Kommentteja ei irtoa, kun niiden tietysti pitäisi olla suht hillittyjä, eivät saa sanoa mitä todella ajattelevat.
Olen samaa mieltä, että pottuja on tällä kaudella liikaa. Kaikki eivät millään mahdu joka jaksoon, esim. Ranuan Marjaa ja Eijaa ei ole nähty pitkään aikaan. Samoin ohjelmatarjonta on ollut aika yksitoikkoista. Maajussille morsian -Joukoa on näytetty ja kommentoitu varmaan kolmessa jaksossa ja First Date Suomi on sekin pyörinyt useampaan kertaan sohvistelkkareissa tällä kaudella.
Minusta taas kovinkaan monet sohvikset eivät ole mitenkään hissutelleet mielipiteissään. Erityisesti Jormalta, Marjalta, Monnalta ja Irikseltä sekä dalmisparin Jarnolta tulee usein hyvin sensuroimatonta settiä suusta. Samaten sen tyttökaksikon Nelli uskaltaa heitellä ilmoille mitä randomimpia huomioita ja pohdintoja, vaikka ei olekaan varsinaisesti paha suustaan. Toiset ovat sitten luonnostaan hillitympiä, kuten Oulun Jani ja Linda.
Ettekö lue ketjua ennen kommentoimista? Joka sivulla valitetaan pottujen laadun heikkenemisestä ja liian suuresta pottumäärästä. On jo tullut hyvin selväksi, ei tarvitse toistaa. Mielummin uusia näkökulmia tai kommentteja uusimmasta jaksosta.
Jarno ei erota teepussia kondomista :D
Areenan tämän viikon klipeistä kumpikaan ei päätynyt perjantain jaksoon. Toisessa käsiteltiin velkaantumista, toisessa Tomi Björck vei ruokapaketteja viemärissä eläville lapsille.
Ehdotus ohjelman tuotannolle: Kun kausi alkaa ja päättyy, voisitteko laittaa siihen koostejaksoon mielummin noita Yle Areenan klippejä ja muita pätkiä sohvisten katsomista ohjelmista, jotka ei ole varsinaisiin jaksoihin päätynyt. Kaikki ei seuraa Areenaa eikä välttämättä edes tiedä, että siellä on paljon ekstraklippejä. Mielummin näytettäisiin sitä materiaalia kuin vanhan kertausta. Usein nuo Areenan klipit on ohjelmista, jotka käsittelee vakavempia tai marginaalisempia aiheita. Tervetullutta vaihtelua realityihin ja muihin viihdeohjelmiin.
Onko Turun perheen koirat hoitokoiria vai onko jompi kumpi tai molemmat omia? Onko heillä edelleen se ruskeankirjava kissa ja 1-2 lyhytkarvaista collieta?
Me Naisten sivuilla oli muuten uusi juttu Sohviksista ja testi mitä lempisohviksesi kertoo sinusta. Testin vastauksista kävi ilmi, että Jani ja Simo ovat koulutukseltaan filosofian maisteri ja historian maisteri, kun täällä on joskus pohdittu heidän alaa.
Vierailija kirjoitti:
Juha Itkosen musaohjelma vaikutti minustakin yllättävän puisevalta. Eikö pitäisi keskittyä vieraana olevaan artistiin eikä lukea jatkuvasti omia kirjoja ja päiväkirjamerkintöjä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tulleet ajatelleeksi, että sohvikset eivät katso ohjelmia tv:stä suorana?
Katsopa, miten monet aina yllättyvät, että mikä ohjelma on tulossa. Luulisi ihmisten katsovan ohjelmatiedoista, mikä ohjelma on alkamassa, jos kerran ovat tv:n ääreen asettuneet.
Samoin eivät aina tiedä, minkä kellonajan uutiset on kyseessä. Sen voisi katsoa kellosta, jos ohjelma tulisi oikeaan aikaan.
Itseasiassa olet väärässä. He katsovat suorana esitettävät ohjelmat suorana ja muut tallenteelta. Ehkei heille kerrota ohjelmia ja jaksoja etukäteen tai ehkä heidän pitää esittää etteivät tienneet mitä ohjelmaa ovat katsomassa. Uutiset katsotaan suorana ja kyllä he tietävät paljonko kello on. Ehkä he eivät vain katso kelloa ja sitten yllättyvät kun kello onkin jo niin paljon kuin se on.
"Vaikka kaikki kommentoidut ohjelmat ovat nauhoitusviikolta, käytännön järjestelyjen helpottamiseksi ne näytetään sohvaperunoille tallennettuina." kertoo sarjan tuottaja Pauliina Ojala.
Jotkut ohjelmat näkevät jopa etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Areenan tämän viikon klipeistä kumpikaan ei päätynyt perjantain jaksoon. Toisessa käsiteltiin velkaantumista, toisessa Tomi Björck vei ruokapaketteja viemärissä eläville lapsille.
Ehdotus ohjelman tuotannolle: Kun kausi alkaa ja päättyy, voisitteko laittaa siihen koostejaksoon mielummin noita Yle Areenan klippejä ja muita pätkiä sohvisten katsomista ohjelmista, jotka ei ole varsinaisiin jaksoihin päätynyt. Kaikki ei seuraa Areenaa eikä välttämättä edes tiedä, että siellä on paljon ekstraklippejä. Mielummin näytettäisiin sitä materiaalia kuin vanhan kertausta. Usein nuo Areenan klipit on ohjelmista, jotka käsittelee vakavempia tai marginaalisempia aiheita. Tervetullutta vaihtelua realityihin ja muihin viihdeohjelmiin.
Hyvä idea koostejaksoksi. Minullekin selvisi vasta hiljattain, että osa klipeistä on nähtävissä vain Areenassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä istuin tässä taannoin bussissa ja vierellä ajaneen henkilöauton kuski ilmeisesti nukahti rattiin, ajautui kaiteeseen ja auto meni rusinaksi. Siinä sitten seisottiin jonkin aikaa, bussikuski soitti häkeen jne. Mutta eikös mun edessä istuneen nuoren naisihmisen pitänyt räpsäistä kuva siitä autonraadosta. Niinku miks?
Sinä olisit voinut kuvata sitä tyttöä joka kuvasi. Sitten jakoon YouTubeen, niin että tunnistaa kasvot, oppiipahan tuosta. Itse teen näin, tosin sen jälkeen kun olen käynyt katsomassa tarvitseeko joku apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan sanoa,
- onko Jussi-Pekka (?) eronnut naisesta, jota näytettiin hänen kanssaan jollain tuotantokaudella?
- mikä on Turkuperheen äidin, Lauran, ammatti, kun on ilmeisesti yrittäjä?
Laura on parturi-kampaaja.
Ihanko totta? Miksiköhän olen kuvitellut että pyörittävät kuntosalia Villen kanssa... Oon varmaan nähnyt unta. No mut joka tapauksessa Laura vaikuttaa rennommalta ja iloisemmalta kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jorma masokisti vai pitäisikö hänet vapauttaa kärsimyksestään?
Mistä kärsimyksestä? Kyllä Jorma soilesta tykkää. On ohjelmassakin todennut, että oishan sitä hullummankin emännän voinut saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan sanoa,
- onko Jussi-Pekka (?) eronnut naisesta, jota näytettiin hänen kanssaan jollain tuotantokaudella?
- mikä on Turkuperheen äidin, Lauran, ammatti, kun on ilmeisesti yrittäjä?
Ihanko totta? Miksiköhän olen kuvitellut että pyörittävät kuntosalia Villen kanssa... Oon varmaan nähnyt unta. No mut joka tapauksessa Laura vaikuttaa rennommalta ja iloisemmalta kuin ennen.
Mä olen kanssa huomannut ton, että Laura on rennompi kuin vaikka vielä viime kaudella. Nyt niiden perheen pätkiä on ihan kiva seurata, kun ei ole sitä jatkuvaa valitusta, raivoamista ja kiroilua. Ne niiden uudet koirat on ihania <3