Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Laura ja Ville katsovat aina uutisia. Hyvä, että Jarno ja Perttu katsovat nykyään myös vakavampia ohjelmia viihdeohjelmien sijaan. On Jarnolla selvästi myös vakavampi puolensa. Jostakin näkemästään on selvästi myös järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämeenlinnan sähkömiehet ovat uudet Juhani ja Osku, samanlainen huumori ja pilkettä silmäkulmassa, sukunimet olisi kiva tietää, eikö joku Hämeenlinnassa tunne heitä?
Juhanin IG löytyy hemmetin helposti. Sinne vain kiusaamaan. Jostain kuvasta voipi löytyä myös Markuksen IG. Ei muuta kuin etsimään! Itse löysin alle 5 minuutissa.
Tässä olikin kyse Hämeenlinnan Juhasta ja Markuksesta, ei Turun pojista. Turkulaisten instat ovat olleet tiedossa jo kauan.
https://www.instagram.com/juu_hani/ Löysin tän 5 minuutissa. Oisit varmaan itekkin löytäny!
PS. Sori Juha jos sulle tulee nyt joku stalkkeri tai piinaaja!
Olen katsonut kaikki Sohvaperunoiden jaksot alusta alkaen ja täytyy sanoa, että alaspäin on menty. Itse sohvaperunoita on jo liikaa, mutta suurin ongelma on heille näytettävä ohjelmisto. Aina näitä iänikuisia suomalaisia tosi-tv-sarjoja, mitkä eivät itseäni kyllä kiinnosta pätkän vertaa. Tanssii tähtien kanssa, Temptation island, Maajussille morsian jne. jne. uudestaan ja uudestaan. Niiden seassa korkeintaan joku uutiset tai Avara luonto hieman toisenlaista sisältöä tarjoamaan. Enemmän siis näytille muuta sisältöä kuin tosi-tv kuraa ja sitä kautta myös mielenkiintoisempaa keskustelua ja reaktioita sohviksilta.
Minä löysin Sohvikset vasta viime kaudella, joten en ole ehtinyt ohjelmaan kyllästyä. Paljon on hauskaa ja oivaltavaa porukkaa tavallisissa suomalaisissa telkkarinkatselijoissa. Yksipuolinen ohjelmisto on kyllä harmittanut minuakin. Suomalainen tosi-tv ei nappaa minuakaan ja sohvisten kommentointilahjat menevät vähän hukkaan noiden höttöohjelmien myötä.
Hämeenlinnan sähkömiehet on hämmentävän samannäköisiä.
Ukkeli83 kirjoitti:
Olen katsonut kaikki Sohvaperunoiden jaksot alusta alkaen ja täytyy sanoa, että alaspäin on menty. Itse sohvaperunoita on jo liikaa, mutta suurin ongelma on heille näytettävä ohjelmisto. Aina näitä iänikuisia suomalaisia tosi-tv-sarjoja, mitkä eivät itseäni kyllä kiinnosta pätkän vertaa. Tanssii tähtien kanssa, Temptation island, Maajussille morsian jne. jne. uudestaan ja uudestaan. Niiden seassa korkeintaan joku uutiset tai Avara luonto hieman toisenlaista sisältöä tarjoamaan. Enemmän siis näytille muuta sisältöä kuin tosi-tv kuraa ja sitä kautta myös mielenkiintoisempaa keskustelua ja reaktioita sohviksilta.
Areenan puolella vaikka kuinka paljon klippejä dokkareista ja vähän erilaisemmista ohjelmista, etkö ole huomannut katsoa niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan sanoa,
- onko Jussi-Pekka (?) eronnut naisesta, jota näytettiin hänen kanssaan jollain tuotantokaudella?
- mikä on Turkuperheen äidin, Lauran, ammatti, kun on ilmeisesti yrittäjä?
Laura on parturi-kampaaja.
Ihanko totta? Miksiköhän olen kuvitellut että pyörittävät kuntosalia Villen kanssa... Oon varmaan nähnyt unta. No mut joka tapauksessa Laura vaikuttaa rennommalta ja iloisemmalta kuin ennen.
Mä olen kanssa huomannut ton, että Laura on rennompi kuin vaikka vielä viime kaudella. Nyt niiden perheen pätkiä on ihan kiva seurata, kun ei ole sitä jatkuvaa valitusta, raivoamista ja kiroilua. Ne niiden uudet koirat on ihania <3
Ja heidän kissa, joka usein haluaa tulla syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämeenlinnan sähkömiehet ovat uudet Juhani ja Osku, samanlainen huumori ja pilkettä silmäkulmassa, sukunimet olisi kiva tietää, eikö joku Hämeenlinnassa tunne heitä?
Juhanin IG löytyy hemmetin helposti. Sinne vain kiusaamaan. Jostain kuvasta voipi löytyä myös Markuksen IG. Ei muuta kuin etsimään! Itse löysin alle 5 minuutissa.
Tässä olikin kyse Hämeenlinnan Juhasta ja Markuksesta, ei Turun pojista. Turkulaisten instat ovat olleet tiedossa jo kauan.
https://www.instagram.com/juu_hani/ Löysin tän 5 minuutissa. Oisit varmaan itekkin löytäny!
PS. Sori Juha jos sulle tulee nyt joku stalkkeri tai piinaaja!
Hienoja kuvia instassa ja eläinrakas näyttää hänkin olevan, kuten useimmat sohviksista. Sekä Juha että Markus ovat rentoja, sydämellisenoloisia kavereita, joilla on hieno kemia keskenään.
Ukkeli83 kirjoitti:
Täysin samaa mieltä!
Olisiko kyse jostain esitysoikeuksista, mitä sohvikset voivat katsoa ja kommentoida? Muuta syytä en kyllä oikein keksi sille, miksi katsovat lähes pelkästään tosi-tv:tä, lisäksi vähän uutisia ja jotain tavanomaista luonto-ohjelmaa. Koskaan eivät katso esim. jotain parempia sarjoja, kunnon dokumentteja tms.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Suomeenkin joskus Julkkis-Sohvikset niinkuin ulkomailla? Ainakin muutama kausi tehty Celebrity Goggleboxia. Eihän niissä mitään "oikeita" julkkiksia ole vaan lähinnä tositv-ohjelmissa esiintyneitä. Mutta voisihan se olla ihan mielenkiintoista nähdä millaisia mielipiteitä olisi julkkiksilla erinäisistä ohjelmista. Varsinkin kun muistakin ohjelmista on tupattu tekemään julkkis-versioita.
EI! EI! EI! Suoraan sanottuna Hyi Helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos noilla Lauralla ja Villellä jokin kuntosali tms.
Molemmat näyttävät uusimmissa jaksoissa tosi freesatuilta ja säteileviltä. On ilmeisimmin hyvä kuntoilubuugi päällä ja / tai sitten suhde on saanut muullakin tavalla uutta nostetta ;o)
Kadehdin sitä, kun Ville aina hieroo vaimonsa jalkoja. Ihanaa!!
Tämä perhe parantaa kuin sika juoksuaan. Olikohan se positiivinen lausahdus. Ainakin tarkoitin sellaiseksi. Vanhemmilla on paikoin mainioa keskinäinen kommunikaatio ja yhteisymmärrys. Arvostan. Myös huomioivat lapsia mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Riihimäen kaverukset jakavat näköjään mielipiteet kahtia. Itse tykkään heistä kovasti, vaikka kivaa olisi kuulla heiltä enemmän vakavampiakin kommentteja. Parin sarjassa nähdyn pätkän perusteella heillä on hyvä tilannetaju ja kykenevät kommentoimaan asiallisesti ikävämpiä aiheita.
Täysin kiistatta sarjan oivaltavinta tilannehuumoria. Mutta voisi säilyä raikkaana mikäli hiukan jarrutettaisiin tahtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jorma masokisti vai pitäisikö hänet vapauttaa kärsimyksestään?
Mistä kärsimyksestä? Kyllä Jorma soilesta tykkää. On ohjelmassakin todennut, että oishan sitä hullummankin emännän voinut saada.
Jorma on sarjan Suurin Romantikko.
Höh, huomenna ei tule Sohviksia kun tulee vain jotain Nenäpäivä-ohjelmaa sen tilalla.
Vierailija kirjoitti:
Höh, huomenna ei tule Sohviksia kun tulee vain jotain Nenäpäivä-ohjelmaa sen tilalla.
Minäkin petyin. Ihmettelin eilen miksei Areenaan ole ilmestynyt uutta videoklippiä kuten torstaisin on tapana. Tänään hoksasin, että Sohviksia joutuu odottamaan vasta ensi viikkoon...pöh.
Enää tulee vain kaksi jaksoa. Kausi päättyy 22.11.
Harmi, ettei Sohviksissa nähdä Linnan juhlia. Olisin halunnut kuulla Jarnon & Pertun, Iidan & Nellin sekä Jarin & Sannan kommentit asuista, Sannan & Pinjan sekä Janin & Simon viiltävää huumoria kättelystä ja juhlavieraista, plus Jorman & Soilen itsenäisyyspäivän herkut!
Tällä viikolla Sohviksissa katsotaan varmaan Nenäpäivää, Jahtia ja Hitlistiä. Ensi viikolla, kauden päätösjaksossa, katsotaan Vain Elämää Joulua ja Suomi - Liechenstein peliä. Peli ei muuten vaikuta Sohviksien katsojamäärään, koska se ehtii loppua ennen kuin Sohvikset alkavat.
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla Sohviksissa katsotaan varmaan Nenäpäivää, Jahtia ja Hitlistiä. Ensi viikolla, kauden päätösjaksossa, katsotaan Vain Elämää Joulua ja Suomi - Liechenstein peliä. Peli ei muuten vaikuta Sohviksien katsojamäärään, koska se ehtii loppua ennen kuin Sohvikset alkavat.
Tällä viikolla tehdään hyvää Nenäpäivän merkeissä. Uusi musiikkivisailu Hitlist laulattaa, ja Jahdissa kilpalevat pikkujuontajat voittavat Sohvaperunoiden sympatiat puolelleen. <-- Kuka ties?! Kuka ties?!
Just niitä katsotaan mitä arvasinkin! No, eihän tää nyt kovin vaikeaa ollu arvata.
Eka Jalkapalloa, sitten Sohviksia. Aa että mikä perjantai!
Kerrankin olen Lauran kanssa samaa mieltä - villasukan kutominen on vaikeampaa kuin perusneulepuseron.
En tykänny, kun Teemu ja Salli pilkkasi vanhuksia.
Maidon kakshintajärjestelmä oli loistava heitto Riihimäen miehiltä. Oon pikkuhiljaa alkanut tykkäämään heistä, vaikka jatkuva suu auki hohottaminen ärsyttää edelleen.
Minusta ne on jotenkin pelottavia. Tulee tosi kylmä fiilis, etenkin siitä enemmän äänessä olevasta.