Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
2861/7902 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinini nauroi Teemun ulkonäköä ja meinasi katketa kahtia, kun mainitsin Teemun olevan av-mammojen kostea päiväuni.

Vierailija
2862/7902 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinini nauroi Teemun ulkonäköä ja meinasi katketa kahtia, kun mainitsin Teemun olevan av-mammojen kostea päiväuni.

Onko Teemu todella av-mammojen kostea päiväuni? 🤔 Parit kehut olen bongannut hänestä, mutta niin myös mm. Jussi-Pekasta, Jarnosta...

Jopa Villen ("aggre-isän") muistaneen saaneen kehuja.

Mutta teinisi voisit kyllä opettaa olemaan naureskelematta toisten ulkonäölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/7902 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se salli on ärsyttävä itsekäs kiljuja.

Vierailija
2864/7902 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että sohvikset on ystävystyneet ja viettää aikaa yhdessä vapaa-ajallakin. Viikonloppuna Jarno, Iida ja Jari oli yhdessä kaljalla.

Työkaverit teki Jarille hauskan aprillipilan, video löytyy Radio Aallon fb-sivuilta.

Vierailija
2865/7902 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Teemu todella av-mammojen kostea päiväuni? 🤔 Parit kehut olen bongannut hänestä, mutta niin myös mm. Jussi-Pekasta, Jarnosta...

No joo, jos totta puhutaan niin ei se naureskelua ollutkaan vaan suoranaista kauhistelua.

Vierailija
2866/7902 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu on ihana! Ei ole mun kostea päiväuni, mutta tykkään Teemun sarkastisesta huumorista, musiikkimausta, retrotyylistä, ajatusmaailmasta ja luonteesta. Mukavaa, että ovat siskonsa kanssa niin läheisiä.

Jos nyt miettii kuka olisi sohvapotuista puoleensavetävin, niin en ainakaan äkkiseltään löydä yhtäkään omaan miesmakuuni sopivaa, eikä tarvitsekaan. Ihmiset voi olla mukavia, ihania ja hurmaavia ilman että tuntee heitä kohtaan seksuaalista vetovoimaa. Helsingin Jarno taitaa olla mun ykkössuosikki. Ja Jorma!

Vierailija
2867/7902 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väinö-mastiffille nyt heti oma spin-off, kiitos! <3

Vierailija
2868/7902 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väinö-mastiffille nyt heti oma spin-off, kiitos! <3

Oli muuten käynyt silmä-/silmäluomileikkauksessa. Hyvä, että sentään autetaan lurppasilmäisiksi ihopoimukasoiksi jalostettuja eläimiä.

Vierailija
2869/7902 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/BvyYwtYFTrB/

Areenasta löytyy pidempi klippi Muoviperunoista

Vierailija
2870/7902 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kosteat sohvispäiväuneni:

- Teemu

Aiemmin myös Osku.

Vierailija
2871/7902 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä Riihimäen perheessä on hämmentävällä tavalla kaikki toistensa näköisiä. On äidillä ja isällä ollut todelliset "naimanaamat"!

Vierailija
2872/7902 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kosteat sohvispäiväuneni:

- Teemu

Aiemmin myös Osku.

Kärkikolmikossa myös vasemmanpuoleinen trukkikuski. Kärjen tuntumassa Jorma.

Vierailija
2873/7902 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauravat miehet ärsyttää minua aivan suunnattomasti. Se toinen sanoo ”päivää” niin toinen hohottaa kitarisat vilkkuen seuraavat viisi minuuttia.

Vierailija
2874/7902 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensimmäisen kerran näin Omarin, niin ensimmäinen mielleyhtymä oli, että tolla on joku vappunaamari päässä. Sen verran voimakkaat mustat karvaosiot oli kasvoissa. Nyt alan jo tottua

Vierailija
2875/7902 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuumin olisi Olli, jos hän vaan olisi 5-10 vuotta vanhempi.

Vierailija
2876/7902 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani olisi komea siistitymmällä parralla. Nyt näyttää liikaa Stan Saanilalta. Epäsiisti look. Etenkin sieraimiin asti ulottuvat viikset ällöttöttävät (tuuheat nenäkarvat -efekti).

Vierailija
2877/7902 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Jarista, koska nauraessaan ja hymyillessään silmät menee niin ilosta sikkuralle, että näyttää anime-/mangahahmolta.

Vierailija
2878/7902 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama juttu kuin tuolla yhdellä Teemua kehuneella/puolustaneella, että sohviksissa ei ole ketään varsinaisesti minun tyyppistäni.

Mutta kun kaikki muutkin, niin lähimmäksi pääsee varmaan Jussi-Pekka. 🙈

Vierailija
2879/7902 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Jarista, koska nauraessaan ja hymyillessään silmät menee niin ilosta sikkuralle, että näyttää anime-/mangahahmolta.

Samaa mieltä. Jarilla on ihanat silmät.

Vierailija
2880/7902 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Sohviksissa ainakin SuomiLove, Aikuiset, Alina idässä, Unelmahäät ja Asuntokaupat sokkona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi