Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
2361/7902 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointsit ranualaisille! :D Symppistä menoa...

Vierailija
2362/7902 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tatuoidulle käärme- ja kissapariskunnalla kuuluu? Heille ainakin taisi syntyä esikoinen jossain vaiheessa.

Jopas sattui, juuri kun olin tulossa kertomaan heidän kuulumisiaan, kun satuin muutamaan heidän YouTube-videoonsa törmäämään!

Mutta juu, heille tosiaan syntyi tässä joskus vauva, ja menivät naimisiinkin tänä kesänä (kosintahan tapahtuikin Sohviksissa ☺️). YouTubesta löytyi tällainen aivan ihana häävideo!

😭😍 Vauvakin videolla pikaisesti vilahtaa!

Jos jotakuta muutakin kiinnostaa stalkata, niin YouTuben lisäksi molemmat löytyvät ainakin Instagramin puolelta.

Niina: https://www.instagram.com/ninanonstopable/

Ilari: https://www.instagram.com/aenimaeater/

Entäs, tietääkö kukaan muu muiden jo ruudusta poistuneiden Sohvisten kuulumisia?

Mitähän muumilakanaparille kuuluu? Tai Raisalle ja kavereilleen? Entäpä siskoksille, joista toinen oli vähän ihastunut Pirkka-Pekka Peteliukseen (ennen Roope Salmisen haastattelua 😂)?

Raisa on monenlaisissa teatterijutuissa, tämän tiimoilta kuulin mielenkiintoisen radiohaastattelun. https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/lihavuudesta_naytel…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/7902 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny+ ohjelma. Arka aihe kyllä usealle ihmiselle, niin miehelle kuin naiselle. Ja se on totta, oliko se Tanja joka kommentoi että mikä sen määrittää mikä on normaali.. ja hän vielä kertoi itse että on nykyään tyytyväisempi itseensä kuin ennen kun painoi 40 jotain kiloa. Itse olen myös nykyään onnellisempi ja tyytyväisempi itseeni kuin ennen, olen saanut itseni normaalipainoiseksi ja luut eivät enää törrötä jokapuolella. Sohvikset on kyllä niin hyvä sarja, tulee aina hyvälle mielelle. ❤

Vierailija
2364/7902 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiriksellä oli komiat sukat.

Mikä se "napsu"-sana on, jota Jarno käytti Tanelista (Bachelorette)?

Soilen eläytyminen ilmeineen ja tuuletuksineen on ihanaa katsottavaa. Etenkin Miljonäärissä. Ja TTK:ssa.

Vierailija
2365/7902 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Janilla siis Adhd, en olisi kyllä uskonut. Ja Linda oli ihana kun sanoi että se on vaan niinkuin hyvä puoli, kun Janilta tulee hyviä ideoita tms. Ei välttämättä kauhean helppo tuollaistakaan asiaa myöntää telkkarissa.

Vierailija
2366/7902 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulun Janilla siis Adhd, en olisi kyllä uskonut. Ja Linda oli ihana kun sanoi että se on vaan niinkuin hyvä puoli, kun Janilta tulee hyviä ideoita tms. Ei välttämättä kauhean helppo tuollaistakaan asiaa myöntää telkkarissa.

Niin no ei se adhd näy kovinkaan usein päälle päin. Aikuisilla varsinkaan. Pointsit Janille, että uskalsi kertoa siitä. Ihmiset ei tiedä asiasta tarpeeksi ja luulevat sen olevan isompikin vamma. Siksi ei ole mitenkään helppo kertoa siitä julkisesti.

Vierailija
2367/7902 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soile katsoo into piukassa tansseja ja Jorma möllöttää vieressä naama peruslukemilla. "Sie oot ku puujumala siinä!" Mahtava kaksikko :D

Minäkin tarvitsisin elämääni oman tukilaaman, kiitos.

"Äiti vaihtoon byeee" - Jarno

Amos kehui Edisin lihaksia, johon isä-Ville huomautti: "Televisio aina vääristää.." 😏🤭

Ja voi ei, ensi viikolla ei tuu Sohvaperunoita, koska Nenäpäivä. Höh! Edessä 2:n viikon odotus.

Vierailija
2368/7902 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tähän ohjelmaa ei olla otettu normaaleja ihmisiä jotka katsovat suu auki televisiota, eikä tuollaisia koomikoita.

Vierailija
2369/7902 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tähän ohjelmaa ei olla otettu normaaleja ihmisiä jotka katsovat suu auki televisiota, eikä tuollaisia koomikoita.

Noh, en kyllä tiedä millaiset tavat ja tottumukset teillä suunkauttahengittäjillä on, mutta itse olen ainakin tottunut kommentoimaan ohjelmia kavereiden ja perheen kesken, varsinkin näitä kaikkia visailuja ja hömppärealityjä, joissa ei mene "juoni" ohi vaikka välillä puhuukin.

Ps. Sohviksetkin katsovat ohjelmia tuntikausia, mutta lähetykseen valitaan vain parhaat palat, usein samoista parin minuutin pätkistä keskeltä ohjelmaa. Että on pottujen kotisohvillakin varmasti ehditty möllöttää pitkät päällä suu auki.

Vierailija
2370/7902 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkiskerholaiset on rennompia kun Eero on pois. Eero oli joissain jaksoissa aika tylyttäjä ja jotenkin kiukuttelijan oloinen.

Vierailija
2371/7902 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/11/07/sohvaperunat-tietovisa-testaa-…

Jokos ootte tehneet Sohvis-tietovisan? Mulla oli 1 väärin, yllättävän kinkkisiä oli jotkut kysymykset :)

Vierailija
2372/7902 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tänään tullut perinteistä torstain ennakkoklippiä?

Vierailija
2373/7902 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tänään tullut perinteistä torstain ennakkoklippiä?

Ai niin, koska ei tullut koko jaksoa Nenäpäivän vuoksi. Unohdin :(

Vierailija
2374/7902 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinja ja Sanna ei aluksi ollut mun lemppareita, en ehkä huomannut heitä. Nyt taas olen huomannut, että heidän klipeille nauran eniten. Juuri sellaista läppää, mitä itsekin voisin kaverin kanssa heittää ja tekevät hyviä huomioita. Samaistun heihin. Muuten tykkään kaikista, mutta Pinja ja Sanna aiheuttavat tällä hetkellä parhaat naurunremakat. 

Joku puhui aiempana vihervassarinaiskaksikosta. Kenestä puhuttiin? Juuri heistä vai jostain muusta? En saa päähäni ketään, vaikka alusta asti katsonut.

Vierailija
2375/7902 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten hauska huomata, että Teemusta ja Sallista pidetään nyt. Kun he tulivat sarjaan, niin varsinkin Salli sai hirveää suitsuttamista. Koitin hieman puolustella häntä, niin sain paljon alamiinuksia :D No ehkä Teemun takia sisaruksista pidetään, mutta nyt ihan odottiin, että tulevat ruutuun. Näin ne mielipiteet muuttuu!

Muutenkin keskustelusta on tullut hieman liian negatiivinen. Pidän sohvaperunoita hyvänmielenohjelmana ja pidän kaikista sohvaperunoista. Heitä on jo hieman liikaa ja parista voisi luopua, mutta en mä rupeaisi ketään haukkumaan. 

Sannan varpaista on höpötetty monta sivua. Ei mua ole ikinä ne ällöttänyt. Hyvä verenkierto varmaan, kun itselläni on jalassa usein kahdet villasukat :D

Vierailija
2376/7902 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku puhui aiempana vihervassarinaiskaksikosta. Kenestä puhuttiin? Juuri heistä vai jostain muusta? En saa päähäni ketään, vaikka alusta asti katsonut.

Vihervassareita/vassareita on ohjelmassa varmaan useampiakin. Teemu ja Salli, Monna ja Iiris, aiemmilta kausilta Raisa ja Juska/Ruka. Varmaan myös Jarno ja Perttu äänestävät Vihreitä/Vasemmistoa. Jari ja Sannakin kenties. Ja Sanna ja Pinja.

Mutta ei sotketa Sohvaperunoita ja politiikkaa, please.

Vierailija
2377/7902 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten hauska huomata, että Teemusta ja Sallista pidetään nyt. Kun he tulivat sarjaan, niin varsinkin Salli sai hirveää suitsuttamista. Koitin hieman puolustella häntä, niin sain paljon alamiinuksia :D

Suitsutus ja suitsuttaminenhan tarkoittaa kehumista. Hassua käyttää sanaa tuossa yhteydessä. Alamiinus myös jännä termi. Onko olemassa myös ylämiinuksia? Entä yläplussia ja alaplussia? :) Saivartelut sikseen, tiedän mitä tarkoitat. Minäkään en nimittäin ihan heti Teemulle ja Sallille lämmennyt, mutta nyt tykkään heistä kovasti. Etenkin Teemusta. Aluksi tuntui, että Salli esittää liikaa (ekalla kaudellaan), mutta enää en sellaista huomaa. En tiedä oliko kyse siitä, että muutti käytöstään vai totuinko ja tykästyinkö häneen.

Minuakaan ei Sannan paljaat varpaat häiritse. En olisi edes kiinnittänyt niihin huomiota, jos en olisi lukenut täältä, että jollekin ne on ongelma.

Vierailija
2378/7902 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten hauska huomata, että Teemusta ja Sallista pidetään nyt. Kun he tulivat sarjaan, niin varsinkin Salli sai hirveää suitsuttamista. Koitin hieman puolustella häntä, niin sain paljon alamiinuksia :D

Suitsutus ja suitsuttaminenhan tarkoittaa kehumista. Hassua käyttää sanaa tuossa yhteydessä. Alamiinus myös jännä termi. Onko olemassa myös ylämiinuksia? Entä yläplussia ja alaplussia? :) Saivartelut sikseen, tiedän mitä tarkoitat. Minäkään en nimittäin ihan heti Teemulle ja Sallille lämmennyt, mutta nyt tykkään heistä kovasti. Etenkin Teemusta. Aluksi tuntui, että Salli esittää liikaa (ekalla kaudellaan), mutta enää en sellaista huomaa. En tiedä oliko kyse siitä, että muutti käytöstään vai totuinko ja tykästyinkö häneen.

Minuakaan ei Sannan paljaat varpaat häiritse. En olisi edes kiinnittänyt niihin huomiota, jos en olisi lukenut täältä, että jollekin ne on ongelma.

Kiitos korjaamisesta. En tiedä, mistä lähtöisin, että pidin suitsuttamista negatiivisena ilmaisuna. Alamiinus on kanssa joo jännä ilmaus. Pitääkin jatkossa kiinnittää huomiota käyttämiini sanoihin. Mistä lie peräisin :D

Vierailija
2379/7902 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidaa ja Nelliä muka oikeassa elämässä tuntevat: kritiikkinne olisi paljon uskottavampaa, jos ette selvästi sekoittaisi heidän nimiään!😂

Vierailija
2380/7902 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iidaa ja Nelliä muka oikeassa elämässä tuntevat: kritiikkinne olisi paljon uskottavampaa, jos ette selvästi sekoittaisi heidän nimiään!😂

Jep, just mietin samaa. Jos on ollut samassa koulussa ja tietyn hlön kiusaama, varmasti kyllä osaisi erottaa henkilön ja tietäisi kiusaajansa nimen... Ei nyt ihan vakuuttanut tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän