Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Hittoako nuo palstalainaukset toimi vieläkään, jos mukana on linkki... 😡
Mutta noh, kai tuosta ylläolevasta selvää saa.
Minusta tuossa ei ole kyllä kunniaa loukattu, jos jotain sanoo rasistiksi tai suvaitsemattomaksi, koska oikeudessakin kävi ilmi, että sehän oli fakta. Pellekin aika laimea haukkumasana, rnkkari ehkä voimakkain noista esille tulleista. Aika pienestä kyllä tuli kunnianloukkaustuomio. Ja tämän miehen käytös on luultavasti ollut provosoivaa keikalla. Ja itse syyllistynyt paljon pahempaan mv-palstalle kirjoitellessaan. Teemun ja bändikaverinsa tuomio tullut varmaan siitä, että ovat sanoneet sanansa mikrofoniin lavalla, jolloin ne on tavoittanut isomman yleisön kuin kahden kesken päin naamaa lausuttuna. Minustakin huonoa käytöstä myös Teemulta, mutta ymmärrän syyt purkautumisen. Ei laskenut pisteet.
Trukkimiehistä toinen oli ottanut kissalleen kaverin. Kilju-pennun nimi olisi kylläkin voinut olla nätimpi. Leluihin oli ainakin panostettu :D
Samaistuin siihen tunteeseen, että piilarit meinaa kääntyä väärinpäin silmissä, kun vetää antaumuksella Aguileraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai kyllä hyvät naurut taas. Se naulan lyöminen ohi Fort Boyardissa ja Elastisen hymyn leveys (5cm) pisti hohottamaan ääneen.
Oli kylläkin 8cm :D
Tarkoitettiin varmaan sitä kohtaa kun yksi kisaaja vastasi 5 cm, jolle sohvikset naureskeli. Salli vertasi sitä Lauri Tähkän toispuoleiseen hymyyn.
Voisko ton Teemun sähläykset hoitaa jossain toisessa ketjussa. Tää on tarkotettu (oletettavasti) Sohvaperuna-ohjelmalle. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Voisko ton Teemun sähläykset hoitaa jossain toisessa ketjussa. Tää on tarkotettu (oletettavasti) Sohvaperuna-ohjelmalle. Kiitos.
Tässä ketjussa saa jutella kaikesta Sohvaperunoihin liittyvästä. Onhan täällä jaettu omakohtaisia kokemuksia patalapputerveyssiteistäkin. Tuskinpa muutama kommentti Teemu-keissistä koko ketjua tuhoaa.
Täällä on sitä paitsi enemmän puolustettu Teemua, eli menty positiivisen kautta. Paljon enemmän ketjun fiilistä on mielestäni pilanneet ne, jotka ovat kirjoitelleet negatiiviseen sävyyn mm. Jorman ja Soilen suhteen laadusta, oululaisesta hienostopariskunnasta, ranualaisten tylsyydestä, Turun perheen aggreilusta, Marsumiehen teennäisyydestä, Sannan ällöttävistä varpaista, jne jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa saa jutella kaikesta Sohvaperunoihin liittyvästä. Onhan täällä jaettu omakohtaisia kokemuksia patalapputerveyssiteistäkin. Tuskinpa muutama kommentti Teemu-keissistä koko ketjua tuhoaa.
Täällä on sitä paitsi enemmän puolustettu Teemua, eli menty positiivisen kautta. Paljon enemmän ketjun fiilistä on mielestäni pilanneet ne, jotka ovat kirjoitelleet negatiiviseen sävyyn mm. Jorman ja Soilen suhteen laadusta, oululaisesta hienostopariskunnasta, ranualaisten tylsyydestä, Turun perheen aggreilusta, Marsumiehen teennäisyydestä, Sannan ällöttävistä varpaista, jne jne jne.
Juu, mutta tajuut sä et noi keskustelut yleensä lähtee raiteeltaan. Eikä tää ketju tarvii enempää negatiivisuutta mitä siinä jo on. Jos ymmärrät.
(Enkä mä nää tossa mitään puolusteltavaa. Tyhmiä molemmat tapauksen osapuolet. Sanontakinhan on ettei kaksi väärää tee oikeaa.)
Minusta tässä keskustelussa tulee jännästi ilmi, kuinka erilaisista tyypeistä ihmiset oikeastikin tykkää. Mulle tuossa ohjelmassa on vain kahta sorttia: Niitä joista tykkään ja niitä joita en edes muista kunnolla.
Nää lapsiperheet meinaa mulla mennä aina sekaisin. Nyt alan jo erottaa, ku toinen äideistä kiroilee lasten kuullen.
Teemu ja Salli..Se Teemu on mun makuun jotenki ylimielinen ja suttuinen. Salli vaikuttaa herttaiselta.
Mici ja Maicci, en tykkää, jotenki en koe heitä omakseni niinku en trukkikuskeja ja Omaria kaverinsa kans. Ranualaiset ei oo myöskään mun lemppareita, äiti on hapan ja molemmat miehenkipeitä.
Se pariskunta jotka juo aina kahvia, mua ärsyttää sen miehen laiskuus. Anna keksi ,anna pulla.
Vanhat rouvat ja vanhat herrat on kivoja.
Ne nuoret tytöt näplää puhelimiaan ja se tummempi on aina jotenki kypsä
Ne naiset joista toisella on lapsi. Tykkään! Niillä on keskenäänkin kivaa ja hyvät jutut.
Sanna ja sen kaveri...aika erikoinen pari. Sanna jyrää ja toinen kattelee välillä tosi oudosti.
Koiramiehet...mua häiritsee se kiroilu.
Rokkipojat on huippuja. Ne osaa analysoida ja ku katsoivat sitä WTC-dokkaria, tuli itelläki tippa silmään ku ne liikuttu.
Marsumies on mun ykkössuosikki. Jotenki oon ihan ihastunu siihen. Johtunee siitä että tykkään muutenki tyypeistä, jotka on sellasia pohdiskelevia ja sitten yhtäkkiä väläyttävät jotain.
Surullista ja raukkamaistakin henkilöihin menevää arvostelua, Sinulla Snatch.
Kun ihminen hyväksyy itsensä ts. omat hyvät/huonot puolensa, alkaa paraneminen parempaan, valoisampaan tulevaisuuteen. Silloin on todennäköisesti helpompaa hyväksyä muiden erilaisuutta. Vaikka joku toinen ihminen on erilainen kuin itse olet, ei heitä silti tarvitse haavoittaa.
Sohvikset ovat kaikki ihania, juuri sellaisina kuin ovat omassa persoonassaan. He ovat ohjelmassa kuten me katsojatkin kotisohviksina. Joskus kiroilemme, maistelemme viiniä, nautimme illasta ja syömme jotain hyvää. Sohvislaiset ovat meidän seurassamme vain ruudun kautta, ei heitä kuulukaan omia, Mici ja Maicci ovat jo toistensa omia. heistä huokuu ymmärtävä/ toisistaan välittävä fiilis. Heidän seurassa katsojakin saa hyvän mielen. Ukkiskerhon Sohvislaista Eeroa on ollut kovasti ikävä, toivottavasti ehtii tervehtyä mukaan vielä tähän kauteen.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen hyväksyy itsensä ts. omat hyvät/huonot puolensa, alkaa paraneminen parempaan, valoisampaan tulevaisuuteen. Silloin on todennäköisesti helpompaa hyväksyä muiden erilaisuutta. Vaikka joku toinen ihminen on erilainen kuin itse olet, ei heitä silti tarvitse haavoittaa.
Sohvikset ovat kaikki ihania, juuri sellaisina kuin ovat omassa persoonassaan. He ovat ohjelmassa kuten me katsojatkin kotisohviksina. Joskus kiroilemme, maistelemme viiniä, nautimme illasta ja syömme jotain hyvää. Sohvislaiset ovat meidän seurassamme vain ruudun kautta, ei heitä kuulukaan omia, Mici ja Maicci ovat jo toistensa omia. heistä huokuu ymmärtävä/ toisistaan välittävä fiilis. Heidän seurassa katsojakin saa hyvän mielen. Ukkiskerhon Sohvislaista Eeroa on ollut kovasti ikävä, toivottavasti ehtii tervehtyä mukaan vielä tähän kauteen.
Toisella meistä on ongelma luetunymmärtämisessä. Arvostan kuitenkin sijaisloukkaantumistasi, se on nykyään muodikasta.
Tämä on mielipidepalsta ja kerroin mielipiteeni ohjelman hahmoista.
Snatch kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisella meistä on ongelma luetunymmärtämisessä. Arvostan kuitenkin sijaisloukkaantumistasi, se on nykyään muodikasta.
Tämä on mielipidepalsta ja kerroin mielipiteeni ohjelman hahmoista.
Mielipiteistähän ne keskustelut alkaa, tämä kun on keskustelupalsta.
Mitä tatuoidulle käärme- ja kissapariskunnalla kuuluu? Heille ainakin taisi syntyä esikoinen jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä sarjasta, mutta ällöttää kun joka jaksossa on väkeä ilman sukkia. Eikö teitä inhota katsella muiden varpaita?
Mua ällöttää Sannan paljaat jalat. Ja niin ällöttävä Sannan sohviskaveria Jariakin! Silti Sanna hieroo aina varpaitaan Jarin sohvaan.
Muuten ovat hauskat ystävät.
Mutta en tykkäis jos omalla sohvalla olis jatkuvasti joku vieras avojaloin. Yök.
Ongelma ei ole Sannan jaloissa vaan sinun asenteessasi. Jaloille on parasta pitää ne paljaana. Se on sekä terveellistä että mukavaa. Kannattaisi jättää pukematta lasten jalkaan jatkuvasti sukkia, jotta heistä ei kasvaisi samanlaisia jalkakammoisia kuin edelliset kirjoittajat.
Jos jalat kammottaa kannattaa katsella brittiversiota sarjasta. Siellä istutaan kengät jalassa television ääressä. Eikä missään tapauksessa kannata katsoa Australian versiota, koska siellä kaikki on paljain jaloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä sarjasta, mutta ällöttää kun joka jaksossa on väkeä ilman sukkia. Eikö teitä inhota katsella muiden varpaita?
Mua ällöttää Sannan paljaat jalat. Ja niin ällöttävä Sannan sohviskaveria Jariakin! Silti Sanna hieroo aina varpaitaan Jarin sohvaan.
Muuten ovat hauskat ystävät.
Mutta en tykkäis jos omalla sohvalla olis jatkuvasti joku vieras avojaloin. Yök.Ongelma ei ole Sannan jaloissa vaan sinun asenteessasi. Jaloille on parasta pitää ne paljaana. Se on sekä terveellistä että mukavaa. Kannattaisi jättää pukematta lasten jalkaan jatkuvasti sukkia, jotta heistä ei kasvaisi samanlaisia jalkakammoisia kuin edelliset kirjoittajat.
Jos jalat kammottaa kannattaa katsella brittiversiota sarjasta. Siellä istutaan kengät jalassa television ääressä. Eikä missään tapauksessa kannata katsoa Australian versiota, koska siellä kaikki on paljain jaloin.
Joku muukin katsoo noita!😃 In a perfect world🎶🎵
Vierailija kirjoitti:
Samaistuin siihen tunteeseen, että piilarit meinaa kääntyä väärinpäin silmissä, kun vetää antaumuksella Aguileraa.
Nauroin niin paljon koska tuttu tunne itsellekkin. Silmien pyörittely, jota mä teen ihan liikaa, jonkun tyhmille sanomisille aiheuttaa myös samanlaisen tunteen, tuntuu että piilarit menee silmien väärälle puolelle 😀
Vierailija kirjoitti:
Mitä tatuoidulle käärme- ja kissapariskunnalla kuuluu? Heille ainakin taisi syntyä esikoinen jossain vaiheessa.
Jopas sattui, juuri kun olin tulossa kertomaan heidän kuulumisiaan, kun satuin muutamaan heidän YouTube-videoonsa törmäämään!
Mutta juu, heille tosiaan syntyi tässä joskus vauva, ja menivät naimisiinkin tänä kesänä (kosintahan tapahtuikin Sohviksissa ☺️). YouTubesta löytyi tällainen aivan ihana häävideo!
😭😍 Vauvakin videolla pikaisesti vilahtaa!Jos jotakuta muutakin kiinnostaa stalkata, niin YouTuben lisäksi molemmat löytyvät ainakin Instagramin puolelta.
Niina: https://www.instagram.com/ninanonstopable/
Ilari: https://www.instagram.com/aenimaeater/
Entäs, tietääkö kukaan muu muiden jo ruudusta poistuneiden Sohvisten kuulumisia?
Mitähän muumilakanaparille kuuluu? Tai Raisalle ja kavereilleen? Entäpä siskoksille, joista toinen oli vähän ihastunut Pirkka-Pekka Peteliukseen (ennen Roope Salmisen haastattelua 😂)?
"Iida sai silmälasit ja tajusi olleensa moottoritiellä vaaraksi muille jo useiden vuosien ajan"... :D Ei perhana...
Sannan ja Pinjan kommentit tuosta eläintarhaeläinten tyylisestä käyttäytymisestä oli mahtavia...
"Oikeudessa todettiinkin, että [tämä haukuttu] mies oli julkaissut runsaasti maahanmuuttajavastaista materiaalia ja käyttänyt maahanmuuttajavastaisiksi katsottavia ilmaisuja."
"Maahanmuuttajavastaisiksi katsottavia ilmaisuja", eli siellä on n****rit, m*d*tt*jät ja m***patjat lennelleet, mutta sitten kun herraa itseään on kutsuttu rasistipelkuriksi, niin onkin tullut suru puseroon.
Ei mitään uutta auringon alla, sinäänsä.
En sano, että Teemun ja kumppaneidenkaan käytös OIKEIN olisi ollut – pehmeämminkin sanakääntein olisi voinut ilmaista, että haluaa ko. herrashenkilön painuvan v***uun.