Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Kumman kaa:
1) Jorma vai Jani,
2) Teemu vai Marsumies,
3) Mici vai Ville,
ja pakollinen...
4) Osku vai Juhani?
Katselin vanhoja toosa-tv:n jaksoja missä oli Viidakon jätökset. Ihan kuin olisi sohvis-Salli ollut siellä yhtenä jätöksenä :'D
Eilisessä jaksossa oli aika paljon trukkikuskeja, sekä Nelliä ja Iidaa. Sanna ja Pinja sekä Oulun perhe olivat tauolla. Trukkikuskien kohdalla tuntuu, että se parrakas haluaisi kovasti jutella ohjelmista ja keskustella syvällisiäkin, muttei oikein saa kaveristaan juttuseuraa.
Turun perhe on aina mukana uutiskatsauksissa.
Jokohan Ranualla on vaihdettu jouluverhot?
Olli on luultavasti keväällä isä kolmen eri tytön lapsille. :D
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä jaksossa oli aika paljon trukkikuskeja, sekä Nelliä ja Iidaa. Sanna ja Pinja sekä Oulun perhe olivat tauolla. Trukkikuskien kohdalla tuntuu, että se parrakas haluaisi kovasti jutella ohjelmista ja keskustella syvällisiäkin, muttei oikein saa kaveristaan juttuseuraa.
Turun perhe on aina mukana uutiskatsauksissa.
Jokohan Ranualla on vaihdettu jouluverhot?
Saman olen huomannut trukkikuskien kohdalla. Eilen oli ihana kohta, kun se kissa joi sen toisen trukkikuskin kahvia. :D
Myös Turun perheen kohdalla olen huomannut saman. Kun näytettiin se uutispätkä, ajattelin, mitähän tämä perhe asiaan sanoisi, kun en tiennyt esiintyvätkö tässä jaksossa. Ja saman tien lävähtivät ruutuun.
Hyi se kelluva kakka pöntössä 🤢
Mullekin tuli Yle Femman tietovisailusta mieleen, että on aukko sivistyksessä, mitä tulee suomenruotsalaisiin.
Tuo on siitä hauska ohjelma, että tosi usein omat kommentit ja reaktiot kuulee ja näkee jollain perunalla. Niin ollaan samanlaisia. Melkein kuin olisi oikeaa seuraa.
Jotenkin nyt pariin jaksoon valittu vakavia/surullisia ohjelmia, joihin ei mitään kovin hauskaa/nokkelaa pysty eikä voi kommentoida. Ei sellaisia Sohviksiin kiitos!
Näkyisipä Rovaniemen Ismo taas kuvissa joskus. Toisen trukkikuskin molemmat kissat ovat niin ihania, oli vain pettymys, kun silityksiä kaipaava kisu kierteli sylissä eikä saanut silitystä. Minullakin on ollut tuollainen kahvia juova kissa, aina piti vahtia kahvimukia. Ikävä. 🐱❤️
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jota ällöttää Pertun ja Jarnon koirat? Ihme löhöämistä omistajien sylissä ja sitten Perttu ja Jarno ovat varmasti ihmisiä jotka kulkevat ympäriinsä koiralta haisten. 🤢
Toivon, ettet itse omista lemmikkejä. Jos sinua kerran ällöttää iloisen näköisesti löhöävät lemmikit sohvalla. Ja empä usko, että joudut Heitä haistelemaan... Joten keskity vaikkapa seuraavassa jaksossa Ranualaisten verhoihin tai laita vaikka TV kiinni ;-).
Minä olen varmaan ainoa, jota Monna ja Iris ärsyttää. Menee heillä mielestäni vähän esiintymisen puolelle. Muut ovat tietyllä tapaa rauhallisia, mutta nuo kaksi puhuvat sellaisella räpätäti-tyylillä huutaen. Ei jaksaisi kuunnella, tulee levoton olo :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaan ainoa, jota Monna ja Iris ärsyttää. Menee heillä mielestäni vähän esiintymisen puolelle. Muut ovat tietyllä tapaa rauhallisia, mutta nuo kaksi puhuvat sellaisella räpätäti-tyylillä huutaen. Ei jaksaisi kuunnella, tulee levoton olo :D
Yks päivä ratikassa ihmettelin, että miten tuo ihminen näyttää niin tutulta, no sehän oli Monna Sohvaperuna. Ilman Iristä ja ihan hiljaa kylläkin.
Liikaa perunoita! Kaikkia ei näytetä yhdenvertaisesti vaan joitain paljon enemmän kuin toisia: juhania ja oskua ei näytetty tänääb paljoa, ei tanjaa ja sannista eikä niitä yksiä kenen nimiä en muista. Kuulumiset aina joltain iidalta ja nelliltä. Ärsyttävää.
Jätettiinkö eilisestä jaksosta pois se Strömssön kukkajoulukuusi, joka oli klipeissä? Minusta se oli parempi kuin vaikkapa tylsät Härölä- ja Mars-pätkät.
Ihanaa eläytymistä eilen The Wall -ohjelmaan, etenkin Soilelta ja Lautalta :)
Juhani ja Jarno oli laittaneet instagramiin päivitykset, että kausi oli heidän (J&O, P&J) osalta tässä. Höh, olisin toivonut, että olisivat kommentoineet viimeisessä sohvisjaksossa Linnan juhlia :(
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa eläytymistä eilen The Wall -ohjelmaan, etenkin Soilelta ja *Lautalta :)
Juhani ja Jarno oli laittaneet instagramiin päivitykset, että kausi oli heidän (J&O, P&J) osalta tässä. Höh, olisin toivonut, että olisivat kommentoineet viimeisessä sohvisjaksossa Linnan juhlia :(
*LauRalta siis!
Vierailija kirjoitti:
Näkyisipä Rovaniemen Ismo taas kuvissa joskus. Toisen trukkikuskin molemmat kissat ovat niin ihania, oli vain pettymys, kun silityksiä kaipaava kisu kierteli sylissä eikä saanut silitystä. Minullakin on ollut tuollainen kahvia juova kissa, aina piti vahtia kahvimukia. Ikävä. 🐱❤️
Kuka ja mikä Rovaniemen Ismo?
Muakin häiritsi kun ei kissaa silittänyt.
Jospa ei pidä eläimistä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ja mikä Rovaniemen Ismo?
Muakin häiritsi kun ei kissaa silittänyt.
Jospa ei pidä eläimistä oikeasti.
Rovaniemen Ismo on pitkäkarvainen kissa. Näkyi vilaukselta viime jaksossa, kun Jorma sitä silitteli :)
Komuja ovat Iiris ja Monna, vihreitä nuo kaikki muut paitsi että Jari ja Sanna sekä Jarno ja Perttu ovat vedenkestäviä kokkareita!