Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
2301/7902 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Heikistä) Hän on kuin sipuli.

Vierailija
2302/7902 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kompakti... vai oliko se komposti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/7902 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanksikuiskaaja

Vierailija
2304/7902 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssii täytteiden kanssa

Vierailija
2305/7902 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin aiemmin naapuri-Jarnosta, mutta ilmastonmuutoskommenteissaan vaikutti hieman persulta. Pisteet vähän laski.

Vierailija
2306/7902 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin aiemmin naapuri-Jarnosta, mutta ilmastonmuutoskommenteissaan vaikutti hieman persulta. Pisteet vähän laski.

Sama! Olin järkyttynyt!

Vierailija
2307/7902 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se Jarno oikein tuhahteli tieteellisille tutkimustuloksille ja oli sitä mieltä, ettei yksittäisen ihminen tai pienen valtion kannata tehdä mitään. Eikä ymmärtänyt, että autojakin on erilaisia. Olisin ehkä odottanut tällaista kantaa esim. Turun perheen suunnalta, mutta siellä isä oli valveutuneempi.

Vierailija
2308/7902 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkäähän nyt jauhako mitä sattuu. Naapuri-Jarno ajatteli vain omilla aivoillaan. Marsumies taas oli Ylen uutisista oppinut, että suomalainen autoilija on maailman pahin saastuttaja ja vaarallisin rikollinen jolta täytyy ottaa viimeinenkin veroeuro joka otettavissa on.

Vierailija
2309/7902 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oulun perheen pienistä pojista se pitkähiuksinen on aina äidin vieressä ja lyhythiuksinen poika isän kyljessä.

Olen laittanut merkille saman!

Ja se pitkätukkanen näyttääkin enemmän äidiltään ja lyhythiuksinen isältään.

Olen yli 40 v. ja minulla ja siskollani on samat vakiopaikat sohvalla ja ruokapöydässä kuin lapsenakin, kun vierailemme vanhempieni luona. Nuorempi on kai aina istunut äidin vieressä, että voi auttaa ruokailussa tms. Sohva ja pöytä ovat kyllä vaihtuneet moneen kertaan.

Miksei isä ole voinut auttaa nuorempaa ruokailussa?

Vierailija
2310/7902 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi salli. Ällöttävä itsensäkorostava kiljuja.

Ja se veli vaikuttaa jotenkin suttuiselta, ihan kun ei koskaan kävisi pesulla.

Vierailija
2311/7902 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä mieltä palstalaiset ovat Turun perheen uudesta sohvasta? Melkoisen epämiehekäs ellen paremmin sanoisi..

Vierailija
2312/7902 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tästä tullut pahan mielen ketju. 😕

Minut ainakin Sohvaperunat saa rentoutumaan ja hyvälle tuulelle, jopa nauramaan. ☺ Mukava tapa aloittaa viikonloppu sohviksien kanssa. Sohvaperunat ovat mielestäni juuri siksi parhaita, kun ovat aivan tavallisia Maija ja Matti Meikäläisiä. 😊 Eivätsiloteltuja ja maskeerattuja julkkiksia/näyttelijöitä. Eivät he saa minua ärsyyntymään kuten nämä mielensäpahoittajat tässä keskustelussa.

Vierailija
2313/7902 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

GladiatorSofa kirjoitti:

Mitäpä mieltä palstalaiset ovat Turun perheen uudesta sohvasta? Melkoisen epämiehekäs ellen paremmin sanoisi..

Ne on muuten vähän lähestyneet toisiaan. Onkohan joku vinkannut niille että ennen aina kyyhöttivät sohvan eri reunoissa

Vierailija
2314/7902 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi salli. Ällöttävä itsensäkorostava kiljuja.

Ja se veli vaikuttaa jotenkin suttuiselta, ihan kun ei koskaan kävisi pesulla.

Sisarukset on ihan parhaat!!!! Aina ootan heitä ja petyn jos eivät ole😔

Vierailija
2315/7902 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oulun perheen pienistä pojista se pitkähiuksinen on aina äidin vieressä ja lyhythiuksinen poika isän kyljessä.

Olen laittanut merkille saman!

Ja se pitkätukkanen näyttääkin enemmän äidiltään ja lyhythiuksinen isältään.

Olen yli 40 v. ja minulla ja siskollani on samat vakiopaikat sohvalla ja ruokapöydässä kuin lapsenakin, kun vierailemme vanhempieni luona. Nuorempi on kai aina istunut äidin vieressä, että voi auttaa ruokailussa tms. Sohva ja pöytä ovat kyllä vaihtuneet moneen kertaan.

Miksei isä ole voinut auttaa nuorempaa ruokailussa?

Isä oli epäsäännöllisemmin paikalla ruoka-aikaan työaikojensa takia, mutta omat paikat olivat ja pysyivät. Puhutaan siis 70- 80-luvun taitteesta ja enemmän hän teki kotitöitä ja hoiti lapsia kuin iso osa nykyajan isistä.

Vierailija
2316/7902 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, se Jarno oikein tuhahteli tieteellisille tutkimustuloksille ja oli sitä mieltä, ettei yksittäisen ihminen tai pienen valtion kannata tehdä mitään. Eikä ymmärtänyt, että autojakin on erilaisia. Olisin ehkä odottanut tällaista kantaa esim. Turun perheen suunnalta, mutta siellä isä oli valveutuneempi.

Tämä meni toisin päin kuin olisi luullut.

Vierailija
2317/7902 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä meni toisin päin kuin olisi luullut.

Noh johan on stereotyypeillä ajattelevia taas paikalla. Ei näin.

Vierailija
2318/7902 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit alttarilla -jaksossa zoomattiin mm. Miinan ja Heikin ällöjä varpaankynsiä ja kuvattiin minikokoista kämppää (keittonurkkaus wc:ssä), mutta Marjasta kamalinta oli törkeet verhot. Ei edes klipsuttimia ollut :D

Mehän ei päästy näkemään Marjan kaikkia kommentteja. Oli vaan hauskasti valittu pelkät verhokommentit mukaan, kun Marja 8n muutenkin aina vaihtamassa verhojaan.

Vierailija
2319/7902 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omarin Mika on kuin parrakas Emilia Sinisalo.

Vierailija
2320/7902 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää odotin ja odotin sitä turkulaisten uutta sohvaa ja täytyy myöntää että vähän petyin :(

(:D)