Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsemme J-P:stä eroon. Melkein oli koko kausi pilalla.
Täytyy myöntää, ettei tästä kaksikosta saanut juuri mitään irti, jyssi-kössi jotenkin vaivaannuttaa eikä perusjamppa-kaverinsa juuri kummoisia kommentoi, välillä sanalla-parilla toistaa ruudussa sanottua "merkitsevin" äänensävyin ja ilmein. Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo teinipoika voi olla aina pipo päässä sisätiloissa?? Ja jopa syödä pipo päässä, äidin katsoessa vieressä... Oksettavaa.
Typeriähän nuoret ovat olleet aina - ei tietenkään kaikki. Nyt pitää repiä housunsa niin, että kauniit tai ei niin kauniit polvet näkyvät ja nilkat pitää olla pajaina olkoot miten kylmä hyvänsä.
Onhan se melko kummallista, että nykyään myydään valmiiksi rikkinäisiä vaatteita. Odottakaa kuitenkin muutama vuosikymmen niin tällekin nauretaan.
Pää sen sijaan pitää suojata sisätiloissakin, jos vaikka aivot sattuisi kylmettymään.
Nuoruudessani 70-luvulla oli jumalattoman leveät lahkeet housuissa. Sitten niille naurettiin ja taas muoti tulee takaisin. Toivokaa, että tuo revityt pöksyt -muoti menee joksikin vuosikymmenelle tauolle. Ja tekoripset myös. Nekin oli "muotia joskus 60-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsemme J-P:stä eroon. Melkein oli koko kausi pilalla. Tulisivatpa Teemu ja Salli takaisin tilalle.
Olipas rumasti sanottu ja täysin väärin perustein vielä.
Olen eri, mutta mistä ihmeen perusteista puhut? Selkeä mielipide.
Ehdottomasti samalla linjalla, T ja S takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Kuivunut on tämäkin keskustelu 😑
Ei tule enää seurattua tai kirjoiteltua, niin tympeäksi on mennyt keskustelu täällä. Lähes pelkkää valitusta ja haukkumista! Sohvikset on mulle arkinen hyvän mielen ohjelma, miksi pilata fiilis tänne tulemalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsemme J-P:stä eroon. Melkein oli koko kausi pilalla.
Täytyy myöntää, ettei tästä kaksikosta saanut juuri mitään irti, jyssi-kössi jotenkin vaivaannuttaa eikä perusjamppa-kaverinsa juuri kummoisia kommentoi, välillä sanalla-parilla toistaa ruudussa sanottua "merkitsevin" äänensävyin ja ilmein. Tylsää.
Nyt on tosiaan ollut heikompaa, JP, Aliisa ja marsut olivat ihan suosikkejani ensimmäisellä kaudella. Nyt heittäisin ulos trukkikuskit, ilmeitä myöten pätkät ovat aina samanlaisia. Tai ehkä yle trollaaa laittamalla joka jaksoon saman klipin.
Ilmeisesti sanavalmiita naisystävyksiä on liikaa, vaikka usein ovat hauskimpia. Myös pariskunnissa miehistä usein paljastuu hauskempi puoli oman puolison seurassa. Omar ja kaverinsa ja Osku ja Juhani kyllä toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osku: "Jollain tavalla pakko arvostaa myöskin Jari Aarnioo, vaikka tollasten yhteiskunnalisten normien ulkopuolella elänyt..." Ok nyt meni vähän maku.
Joo, todella junttia tuommoinen rikollisten glorifiointi.
Nytkö vasta ymmärrätte ettei lätkäjätkät (muutkaan sellaiset) ole mitään järjen jättiläisiä?
Toki kokoomuksen kannattajina arvostavat oman edun tavoittelua (muiden kustannuksella ja säännöistä piittaamatta)
Hirveä ajojahti tuosta Juhanin kommentista. Minusta se oli täydellä sarkasmilla heitetty vitsi.
Elämä on osoittanut ettei kokoomusta äänestävät heitä tuollaisia vitseinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsemme J-P:stä eroon. Melkein oli koko kausi pilalla. Tulisivatpa Teemu ja Salli takaisin tilalle.
Minäkin olen eri ja minullakin on mielipide: alkuperäinen kommentoija on erittäin epämiellyttävä ihminen, toivottavasti häipyy ketjusta, pilaa sen täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs vaan se silmälasipariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miksi Jussi-Pekka lähtee, oli kivaa että sai sen vasta takaisin.
Onko kukaan miettinyt samaa, että Sanna on nykyään vähän yli-innostuneen oloinen? Minusta vaikuttaa että yrittää vähän liikaa. Kiva tyyppi mutta ottais välillä rennosti, ei Jarikaan hohkaa turhia. Ärsyttää tuo tyyppi joka käy säännöllisesti täällä valittamassa Sannan varpaista.
Mä taisin olla ensimmäinen, joka tässä ketjussa mainitsi ällöävänsä Sannan varpaita. Enkä ole käynyt täällä valittamassa sen koommin hänen jaloistaan. :) On vaan ollut "kiva" huomata, että on muitakin, jotka eivät pidä paljaista varpaista. :D
Minä en taas pidä koko Sannasta, tuntuu vetävän jotain roolia koko ajan. Ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Oulun perheen pienistä pojista se pitkähiuksinen on aina äidin vieressä ja lyhythiuksinen poika isän kyljessä.
Olen laittanut merkille saman!
Ja se pitkätukkanen näyttääkin enemmän äidiltään ja lyhythiuksinen isältään.
Mä inhoan Teemua ja Sallia, ei todellakaan tarvitse tulla takaisin! Ja ranualaiset saisivat häipyä myös.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsimme Teemusta ja Sallista eroon. Melkein oli koko kausi pilalla. Tulisipa J-P takaisin tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulun perheen pienistä pojista se pitkähiuksinen on aina äidin vieressä ja lyhythiuksinen poika isän kyljessä.
Olen laittanut merkille saman!
Ja se pitkätukkanen näyttääkin enemmän äidiltään ja lyhythiuksinen isältään.
Olen yli 40 v. ja minulla ja siskollani on samat vakiopaikat sohvalla ja ruokapöydässä kuin lapsenakin, kun vierailemme vanhempieni luona. Nuorempi on kai aina istunut äidin vieressä, että voi auttaa ruokailussa tms. Sohva ja pöytä ovat kyllä vaihtuneet moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osku: "Jollain tavalla pakko arvostaa myöskin Jari Aarnioo, vaikka tollasten yhteiskunnalisten normien ulkopuolella elänyt..." Ok nyt meni vähän maku.
Nytkö vasta ymmärrätte ettei lätkäjätkät (muutkaan sellaiset) ole mitään järjen jättiläisiä?
Toki kokoomuksen kannattajina arvostavat oman edun tavoittelua (muiden kustannuksella ja säännöistä piittaamatta)
Hirveä ajojahti tuosta Juhanin kommentista. Minusta se oli täydellä sarkasmilla heitetty vitsi.
Pakko arvostaa Jari Aarnioo kaikesta huolimatta - niin miten tuosta saa huumoria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko arvostaa Jari Aarnioo kaikesta huolimatta - niin miten tuosta saa huumoria?
Minäkin otin sarkastisena vitsinä. Onhan se nyt vähän erikoista, että on sekä poliisien että rosvojen pomo. Eihän tuosta voi muuta kuin vitsiä vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo tuo ajatushan vielä jatkui siinä klipissä. Huumoria väänsivät siitä, että samaan aikaan poliisien pomo ja kulisseissa pyörittelee omia rikollisia bisneksiä. Onhan tuo koko Aarnio-kuvio ihan absurdi. Minua ainakin se naurattaa, vaikken tekoja hyväksykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miksi Jussi-Pekka lähtee, oli kivaa että sai sen vasta takaisin.
Onko kukaan miettinyt samaa, että Sanna on nykyään vähän yli-innostuneen oloinen? Minusta vaikuttaa että yrittää vähän liikaa. Kiva tyyppi mutta ottais välillä rennosti, ei Jarikaan hohkaa turhia. Ärsyttää tuo tyyppi joka käy säännöllisesti täällä valittamassa Sannan varpaista.
Mä taisin olla ensimmäinen, joka tässä ketjussa mainitsi ällöävänsä Sannan varpaita. Enkä ole käynyt täällä valittamassa sen koommin hänen jaloistaan. :) On vaan ollut "kiva" huomata, että on muitakin, jotka eivät pidä paljaista varpaista. :D
Minä en taas pidä koko Sannasta, tuntuu vetävän jotain roolia koko ajan. Ärsyttävä.
Minä tykkään Sannasta, koska on nokkela ja hauska. Silti minua hänessä "ärsyttää" hieman kovaäänisyys ja etenkin se nuotti jolla puhuu. Intonaatio. Lauseet loppuu nousevassa nuotissa, sellainen "leuhka" puhetyyli. Vaikka on varmaan vain tiedostamaton maneeri.
Jari on ihana. Samoin Jarno (ihana kuiskaileva puhetyyli) sekä Jorma & Soile :)
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan Teemua ja Sallia, ei todellakaan tarvitse tulla takaisin! Ja ranualaiset saisivat häipyä myös.
Ranualaiset on toimiva kaksikko, etenkin Marja verhoineen ja mieskommentteineen. Käyköhän enää naapuruston miehen kanssa lenkillä? Teemu on hauska ja kuuma. Haluaisin kyllä pitää marsumiehen ja kaverinsakin ohjelmassa. Trukkikuskeista voisin luopua, jos pakko laittaa joku yksikkö pois. Tykkään silti kaikista potuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että Aarnio on syyllinen ylipäätään?