Miten saan leveän lantion??
Olen sellainen miesmäinen neito. Siis leveät hartiat, pieni peppu ja olematon lantio. Millä liikkeillä saisi vähän muotoja? Vai pitääkö lihoa ja toivoa parasta? Tietäjät, auttakaa!
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:10"]Kokeile synnyttää :D
[/quote]
Ehkä ei ihan tässä neljäntoista vuoden iässä vielä :D
Ap
Lihotat itsesi kamlaksi siaksi, niin kyllä siinä lantiokin levenee hieman.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:09"]Joku leikkaus varmaan ainoa vaihtoehto. Minkäs sitä vartalonmallilleen mahtaa.
[/quote]
Ai implantit lantiolle? Surullista, mutta olen miettinyt sitä...
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:10"]Kokeile synnyttää :D [/quote] Ehkä ei ihan tässä neljäntoista vuoden iässä vielä :D Ap
[/quote]
Olet vasta 14. Se kroppa muuttuu vielä joten älä hätäile =)
terv yksi teini-iässä tasapaksu, nykyään liian leveän lantion kanssa tuskaileva
Lainaa multa!
(lantionympärys 109 cm)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:09"]Joku leikkaus varmaan ainoa vaihtoehto. Minkäs sitä vartalonmallilleen mahtaa.
[/quote]
Ai implantit lantiolle? Surullista, mutta olen miettinyt sitä...
Ap
[/quote]
Ja siis ei tietenkään vielä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:11"]Lainaa multa!
(lantionympärys 109 cm)
[/quote]
Postitatko? :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:10"]Kokeile synnyttää :D [/quote] Ehkä ei ihan tässä neljäntoista vuoden iässä vielä :D Ap
[/quote]
Ai sä olet ihan lapsi vasta! Odottele vaan ihan rauhassa että puberteetti käynnistyy kunnolla...
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:09"]Joku leikkaus varmaan ainoa vaihtoehto. Minkäs sitä vartalonmallilleen mahtaa. [/quote] Ai implantit lantiolle? Surullista, mutta olen miettinyt sitä... Ap
[/quote]
Älä suotta mieti implantteja. Naisen lantio leviää myös iän myötä jatkuvasti vaikka pysyisi muuten saman painoisena.
Ongelma on se, että äiti on ihan saman mallinen. Eli ei voi periytyä :/
Ap
Siis mulle on todella inhottavaa, kun ei voi käyttää ihan kaikenlaisia paitoja, kun leventävät hartioita entisestään. Siksi tahdon lantion vastapainoksi.
Ap
Eipä omalle vartalolleen voi mitään. Pukeutumalla voi vähän huijata. Esim musta tiukka yläosa ja skater skirt.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:24"]Eipä omalle vartalolleen voi mitään. Pukeutumalla voi vähän huijata. Esim musta tiukka yläosa ja skater skirt.
[/quote]
Ööööh...skater skirt......?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:24"]Eipä omalle vartalolleen voi mitään. Pukeutumalla voi vähän huijata. Esim musta tiukka yläosa ja skater skirt.
[/quote]
Ööööh...skater skirt......?
[/quote]
Korkeavyötäröinen lyhyt a-mallien hame. Googleta.
Naisen lantio levenee murrosiän alkaessa. Oota rauhassa.
Joku leikkaus varmaan ainoa vaihtoehto. Minkäs sitä vartalonmallilleen mahtaa.