Hääpäivä tänään
Minulla on 44. hääpäivä tänään. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (19)
Onnea täältäkin :) meillä kans ihan eri harrastukset,ei tarvii koko ajan olla yhes.heh. luotamme toisiimme..mieheni 50v ja ottaa kaljaa välil kotona,ei käy baareissa..minä koht 40v ja käyn baareis mut harvoin,yleensä otan kavereitten kans..meillä 5 lasta..15v seurusteltu..14v aviossa..lapset 14v - 2v...matkustelemme paljon yhes lasten kans tietysti..hääpäivänä käymme kahestaa laivalla..tappelua meillä ei ole koskaan ollu mitä nyt sana harkkaa joskus..emme vois kuvitellakkaa ottavamme eroa,yhessä ikuisesti..aikoinaa muutama entine kaverit ovat yrittäneet erottaa meitä,me olemme erottamattomat..näin meillä..
KYSSÄRINÄ TAAS AP koitahan ap keksii jottai muuta. Hääpv 44 joo joo hahaha
Siinä parisuhdeterapeuteille ohje, ei paljonkaan yhteisiä harrastuksia!
Minkä ikäisenä menit naimisiin? Ja mistä tiesit, että mies on se oikea? :)
T:N25
Missä ap luuraa?
Ensin pyydetään kyselemään ja sitten ei vastaillakkaan enään..
Tunnen itseni huijatuksi! :)
Onko liittosi hyvä? Mikä on teidän pitkän suhteen salaisuus?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:44"]
Muistaako miehesi sinua jotenkin hääpäivänne kunniaksi?
Entäs muistatko sinä miestäsi?
T: Juuri "vasta" 25 vuotis hääpäivää viettänyt joka on aina muistanut miestänsä jotenkin mutta ukko ei ole vieläkään "ymmärtänyt moisten hömpötyksien päälle".
[/quote]Nuorempana mies muisti, mutta minä en. Nyt muistan päivän, mutta en lahjo enkä saa lahjoja. Sitten äitienpäivänä mies saattaa sanoa, että kappas vaan taas unohtui se hääpäivä:))))
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:44"]
Onnea täältäkin :) meillä kans ihan eri harrastukset,ei tarvii koko ajan olla yhes.heh. luotamme toisiimme..mieheni 50v ja ottaa kaljaa välil kotona,ei käy baareissa..minä koht 40v ja käyn baareis mut harvoin,yleensä otan kavereitten kans..meillä 5 lasta..15v seurusteltu..14v aviossa..lapset 14v - 2v...matkustelemme paljon yhes lasten kans tietysti..hääpäivänä käymme kahestaa laivalla..tappelua meillä ei ole koskaan ollu mitä nyt sana harkkaa joskus..emme vois kuvitellakkaa ottavamme eroa,yhessä ikuisesti..aikoinaa muutama entine kaverit ovat yrittäneet erottaa meitä,me olemme erottamattomat..näin meillä..
[/quote]Tsemppiä teille
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:48"]
KYSSÄRINÄ TAAS AP koitahan ap keksii jottai muuta. Hääpv 44 joo joo hahaha
[/quote]Mikä on viestisi pointti ?t.ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:58"]
Minkä ikäisenä menit naimisiin? Ja mistä tiesit, että mies on se oikea? :) T:N25
[/quote]Menin naimisiin 21 v ja mies oli myös 21. En edes ajatellu asiaa siltä kannalta, että onko oikea. Oli vaan tapan lähipiirissä, että 2-3 vuotta kestäneen seurustelun jälkeen mennään naimisiin.
Sitten parin vuoden päästä eka lapsi.
Kaikki vaan jotenkin loksahti kohdalleen.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:48"]
Missä ap luuraa?
[/quote]Tässä sitä luurataan ja olen yrittänyt vastata joka viestiin.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:48"]
Missä ap luuraa?
[/quote]Tässä sitä luurataan ja olen yrittänyt vastata joka viestiin.
t.ap
[/quote]Lisään vielä, että 44 v kestänyt liitto edellyttää, että puuhataan muutakin kuin ollaan av:llä:)))))))
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:28"]
Minkä ikäisenä menit naimisiin? Ja mistä tiesit, että mies on se oikea? :) T:N25
[/quote]Menin naimisiin 21 v ja mies oli myös 21. En edes ajatellu asiaa siltä kannalta, että onko oikea. Oli vaan tapan lähipiirissä, että 2-3 vuotta kestäneen seurustelun jälkeen mennään naimisiin.
t.ap
[/quote]
Oikeastiko mentiin naimisiin noin "kevyin" perustein? Asia kiinnostaa minua siksi että menin itse alle 25-vuotiaana naimisiin ja saimme aika kovasanaistakin kritiikkiä. Pitäisi odottaa kauemmin, olla joku kritisoijalle kelpaava syy mennä naimisiin, ehtiihän sitä myöhemminkin, kun lapsiakaan ei ole vielä tulossa, voi voi voi jne.
Huvittavinta on se, että eräs arvostelija on sinun ikäluokkaasi ja meni 20-vuotiaana naimisiin, on edelleen onnellisesti miehensä kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:28"]
t.ap
[/quote]
Oikeastiko mentiin naimisiin noin "kevyin" perustein? Asia kiinnostaa minua siksi että menin itse alle 25-vuotiaana naimisiin ja saimme aika kovasanaistakin kritiikkiä. Pitäisi odottaa kauemmin, olla joku kritisoijalle kelpaava syy mennä naimisiin, ehtiihän sitä myöhemminkin, kun lapsiakaan ei ole vielä tulossa, voi voi voi jne.
Huvittavinta on se, että eräs arvostelija on sinun ikäluokkaasi ja meni 20-vuotiaana naimisiin, on edelleen onnellisesti miehensä kanssa.
[/quote]Ilmeisesti arvostelijasi ei ole onnistunut valinnoissaan. Ihan oikeasti sitä vain mentiin naimisiin aika kevein perustein, mutta omasta tuttavapiiristäni suurin osa liitoista on kestänyt. ainakin 80 % . t.ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:32"]
[/quote]Liito on hyvä. Pitkän suhteen sallaisuus on, että meillä ei ole paljonkaan yhteisiä harrastuksia ja luotamme toisiimme aina.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:32"]
[/quote]Liito on hyvä. Pitkän suhteen sallaisuus on, että meillä ei ole paljonkaan yhteisiä harrastuksia ja luotamme toisiimme aina.
t.ap
[/quote]Tarkoitin siis liitto, vaikka liitokin on aika hyvää.:))))
Muistaako miehesi sinua jotenkin hääpäivänne kunniaksi?
Entäs muistatko sinä miestäsi?
T: Juuri "vasta" 25 vuotis hääpäivää viettänyt joka on aina muistanut miestänsä jotenkin mutta ukko ei ole vieläkään "ymmärtänyt moisten hömpötyksien päälle".