Hay day
Pelaako joku vielä vai onko alkanut kyllästyttämään? Kuinka saa kettuja kerättyä paljon yhteen paikkaan kun jossakin tiloilla olen nähnyt?
Kommentit (11)
Kettuja vaan tulee satunnaisesti, samoin kuin sammakoita tai perhosia...
Tahtoisin vain tietää miten pääsen ketuista eroon! Tullut kai pupujen kylkijäisinä
Itse yhdessä vaiheessa vähän ns. tarhasin niitä kettuja. Eli kuin huomasin ketun, siirsin äkkiä aitoja sen ympärille. Aita-elementtejä kun siirtelee ja yhdistelee, niin saa kerättyä niitä kettuja. Tosin myös katoavat vähitellen, jos ei jaksa koko aikaa niitä kettuja pyydystellä.
Pelaan nykyään aika harvakseltaan Hay Daytä. Ihan mukava peli, mutta ei vaan innosta ihan niin paljoa enää.
He pelaako kukaan ja oletko aktiivista naapurustoa vailla?
Meillä on aktiivinen suomea puhuva kilpailu- naapurusto jonne toivotaan uusia aktiivisia pelaajia. Sääntönä meillä on että kilpailuun on osallistuttava joka viikko pisteitä tuoden. Mitä enemmän sen parempi jos olet passiivinen ja et tuo pisteitä naapurustosta joutuu ulos. Hyvästä syystä pisteitä ei tarvitse olla mutta se on kerrottava etukäteen ja sen myötä sinua ei laiteta ulos. Kiinnostaako?
Taitaa vuonna 2018 vuonna paras suomen kielinen naaruristo olla vaaleansinisessä ympyrässä vaaleanpunainen hiiri ,
tunnisteella #92CLQVYL
Eli AKTIIVISET PELAAJAT niminen naapuristo.
Aktiiven chatti ja auttajiakin löytyy.
⚜️ Aktiiviset ⚜️
Tunniste: #9VQR8YYU
Tervetuloa 9.12.2018 luotuun naapurustoon! Aktiivisia pelaajia kaivataan, tuntuu että puolet naapurustoista on täynnä pelaajia jotka eivät enää edes pelaa.
Kettuja saa kun esim. Laittaa omena puita tien viereen
PerhosiA saapuu farmille jos on kukkia tarpeeksi
Vanha ketju, mutta aihe kiinnostaa.
Olen pelannut vuosia. Olen tasolla 134.
Olen napannut muutaman ketun myös aitaukseen.
Tykkään sammakoista, mutta jos joku ei tykkää, niin laittamalla lammen lähelle, ne hyppäävät sinne.
Mä haluisin kans tietää miten niit saa...