Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkijoukko hakkasi raiskaajan hengiltä

Vierailija
06.03.2015 |

Intiassa väkijoukko tunkeutui vankilaan, raahasi raiskaajan kadulle, riisuivat sen ja hakkasivat hengiltä.
Löytyy sitä Intiastakin naisten puolustajia.

http://m.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1425615097045.html?ref=og-ref-ampparit.com

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:42"]

Niin että kuolemantuomio Suomeen?

[/quote]

Ei, kun nää haluu, että kansalaiset ryysäisivät Suomen vankiloihin tekemään vastaavaa, dorkat.

Mutta hei, mikäs teitä estää? Kokoontumisajot vaan pystyyn ja käytte tappamassa kimpassa raiskareita yms.

Vierailija
22/27 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:42"]Niin että kuolemantuomio Suomeen?
[/quote]

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:42"]

Niin että kuolemantuomio Suomeen?

[/quote]

Ei, kun nää haluu, että kansalaiset ryysäisivät Suomen vankiloihin tekemään vastaavaa, dorkat.

Mutta hei, mikäs teitä estää? Kokoontumisajot vaan pystyyn ja käytte tappamassa kimpassa raiskareita yms.
[/quote]
"Dorka" oho watch out we got a badass over here!
Avaa mulle, dorka, miten itse käsittelisit Suomen raiskaajia? Avas mulle, mitä ajattelit esim. Dailymailin artikkelista? Avaa mulle, miten noilla ihmisillä on oikeus elää raiskaajina?
Kerro nyt!

Vierailija
24/27 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:57"]Tiedän että tämä uutinen saa feministien sukat pyörimään jaloissa, mutta pyytäisin hetkeksi ottamaan järjen käteen varsinkin niille jotka ihannoivat (jostain syystä) tätä tapausta ja miettimään onko tämä nyt realistisesti mitään muuta epätoimiva perusta valtiolle.
[/quote]
Yhyy :'( Miestä suututtaa kun toinen mies tuomitaan.
Arvas mitä? Noiden kaiken pahan alun ja juuren, feministien, takia mäkin saan tulla klo.8 kaveripojan kanssa bussilla kotiin elokuvista illalla, ilman että joukko miehiä alkaa tivaamaan mitä teen pojan kanssa, ja saatuaan tietää etten ole pojan sukulainen he joukkoraiskaavat mut, hakkaavat mut niin pahasti, että lääkäri sanoi äidillr ettei ole nähnyt vastaavaa 20 vuoden aikana mitän on toiminut kirurgina, heittää mut bussin ikkunasta alasti kadulle missä 30 miestä töllistelisi mua nostamatta tikkua ristiin avukseni.
Sitä on feminismi tuonut Suomeen. Murtanut luuloja naisten "kunniasta", joka on täysin muuttuva ja liukuva käsite, ja jos mun en käyttäydy vaaditun "kunnia"käsitteen muotoisesti, en joudu pelkäämään joukkoraiskausta/pahoinpitelyä/happoa/seksuaalista ahdistelua.
Mut oishan se kivempaa kun paha feminismi ei olis ikinä riehunut Suomessa, kaikki tytöt ois neitsyitä oman henkensä pelon uhallakin ja miehet määräis. Saa ajatus sulla pyörimään sukat jaloissa ja munan kovettumaan, vai mitä?

Vierailija
25/27 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:57"]Tiedän että tämä uutinen saa feministien sukat pyörimään jaloissa, mutta pyytäisin hetkeksi ottamaan järjen käteen varsinkin niille jotka ihannoivat (jostain syystä) tätä tapausta ja miettimään onko tämä nyt realistisesti mitään muuta epätoimiva perusta valtiolle.
[/quote]
Yhyy :'( Miestä suututtaa kun toinen mies tuomitaan.
Arvas mitä? Noiden kaiken pahan alun ja juuren, feministien, takia mäkin saan tulla klo.8 kaveripojan kanssa bussilla kotiin elokuvista illalla, ilman että joukko miehiä alkaa tivaamaan mitä teen pojan kanssa, ja saatuaan tietää etten ole pojan sukulainen he joukkoraiskaavat mut, hakkaavat mut niin pahasti, että lääkäri sanoi äidillr ettei ole nähnyt vastaavaa 20 vuoden aikana mitän on toiminut kirurgina, heittää mut bussin ikkunasta alasti kadulle missä 30 miestä töllistelisi mua nostamatta tikkua ristiin avukseni.
Sitä on feminismi tuonut Suomeen. Murtanut luuloja naisten "kunniasta", joka on täysin muuttuva ja liukuva käsite, ja jos mun en käyttäydy vaaditun "kunnia"käsitteen muotoisesti, en joudu pelkäämään joukkoraiskausta/pahoinpitelyä/happoa/seksuaalista ahdistelua.
Mut oishan se kivempaa kun paha feminismi ei olis ikinä riehunut Suomessa, kaikki tytöt ois neitsyitä oman henkensä pelon uhallakin ja miehet määräis. Saa ajatus sulla pyörimään sukat jaloissa ja munan kovettumaan, vai mitä?
[/quote]
Sais raiskata miten lystää koska kaikki olis tytön vika, sais ottaa vaimoksi vaikka13-vuotiaan, pojille oltaisiin varattu kaikki opiskelupaikat, naiset eivät saisi mennä yksin ravintolaan.. Uuh, mikä unelmamaa toi olisikaan erään-tietyn-herrasmiehen-sukunimestä-väännetyille reppanoille.

Vierailija
26/27 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:43"]Mitä jos kyseessä on perätön syytös? Samanlailla väkijoukut intiassa pahoinpitelevät tai vammauttavst hapolla myös salarakas-naiset, joten en lähtisi ihannoimaan tälläistä oikeuden jakamista.
[/quote]
Kyseessä ei ole perätön syytös. Tyyppi on tunnustanut rauskauksen.

Vierailija
27/27 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:43"]Mitä jos kyseessä on perätön syytös? Samanlailla väkijoukut intiassa pahoinpitelevät tai vammauttavst hapolla myös salarakas-naiset, joten en lähtisi ihannoimaan tälläistä oikeuden jakamista.
[/quote]
Kyseessä ei ole perätön syytös. Tyyppi on tunnustanut rauskauksen.
[/quote]

Se ja sama. Toimivaan yhteiskuntaan ei omankädenoikeus sovi. Siitä ei tule yhtään mitään jos väkijoukot alkaa jakaa oikeutta omin päin. Poliisi-oikeuslaitos-tuomio-rangaistus.
En halua elää yhteiskunnassa jossa väkijoukot lynkkaa pahantekijöitä tai sellaisina pitämiään. Ja rikollisilla, myös raiskaajilla on jotakin oikeuksia. Onneksi Intiassakin pääsääntöisesti oikeuslaitos pelaa varsin hyvin. Jos halutaan kovempia rangaistuksia, niihin voidaan vaikuttaa vaaleissa kun valitaan lainsäätäjiä. Seuraavat vaalit taitaa ollakin tulossa.

Väkijoukko syyllisryi murhaan.