Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ihmiset tuijottavat uimahallissa?

Vierailija
06.03.2015 |

Olen neljän lapsen äiti. Enkä enää ihan teinikään. Olen hoikka, mutta raskaudet ja imetykset ovat jättäneet jälkensä, on roikkuvaa ryppyistä vatsanahkaa ja riippuvaa rintaa. Uskaltauduin kuitenkin huonosta itsetunnostani huolimatta uimahalliin kahden pienimmäiseni kanssa. En ikimaailmassa olisi uskonut, että naiset niin häpeilemättä tuijottaisivat pesuhuoneessa. Järkyttävää. Täytyy varmaan käydä kirurgilla ennen seuraavaa uintikertaa, ettei tarvitse vajota maan alle. Jos sitä seuraavaa edes tulee. Uimahalliin sopii ilmeisesti mennä vain täydellisellä vartalolla.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kaikille mukavampaa kun näyttää hyvältä. Itselleen ja ympäristölle eikä lastenkaan tarvitse hävetä äitiään

Vierailija
2/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:55"]No onhan se kaikille mukavampaa kun näyttää hyvältä. Itselleen ja ympäristölle eikä lastenkaan tarvitse hävetä äitiään
[/quote]
Kiitos tästä. Tulipa hyvä mieli. Hyvää viikonloppua sullekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä noin olet päästänyt itsesi rupsahtamaan? On niitä lapsia meilläkin, mutta vaimon vartalossa se ei näy. Ikä näkyy vain muutamana naurunryppynä silmien ympärillä.

Vierailija
4/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:55"]No onhan se kaikille mukavampaa kun näyttää hyvältä. Itselleen ja ympäristölle eikä lastenkaan tarvitse hävetä äitiään
[/quote]
[/quote]Jaa, että vain aloittajaa sympatiseeraavat saavat vastata? Sorry vaan, mutta maailmasta löytyy monenlaisia mielipiteitä.

Vierailija
5/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onneksi niin likinköinen että en edes huomaa jos tuijotetaan. Löytyy kyllä ryppyistä vatsanahkaa, suonikohjuja ja kunnon rämemajavakin ;D

Vierailija
6/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:00"]Miten sä noin olet päästänyt itsesi rupsahtamaan? On niitä lapsia meilläkin, mutta vaimon vartalossa se ei näy. Ikä näkyy vain muutamana naurunryppynä silmien ympärillä.
[/quote]
No kuule kun se vatsa pienellä ihmisellä venyy, toisilla se palautuu ja toisilla ei. Vaimosi varmaan kuuluu tähän ensimmäiseen onnekkaaseen ryhmään. Muuten olen kyllä kunnossa, ei vaan toi nahka ole entisensä. Minkäs sille mahtaa? Ap

Vierailija
7/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:00"]Miten sä noin olet päästänyt itsesi rupsahtamaan? On niitä lapsia meilläkin, mutta vaimon vartalossa se ei näy. Ikä näkyy vain muutamana naurunryppynä silmien ympärillä.
[/quote]
Ootko kuullut, että jokaisen ihmisen keho reagoi muutoksiin ja ajan kulumiseen eri tavalla?
Oon samaa mieltä, tuijottelu on typerää. Haluaisin itsekin käydä silloin tällöin uimassa tai edes salilla, mutta mulla on iho-ongelmia, joiden takia tuijotetaan, joten en käy.

Vierailija
8/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:55"]No onhan se kaikille mukavampaa kun näyttää hyvältä. Itselleen ja ympäristölle eikä lastenkaan tarvitse hävetä äitiään
[/quote]
[/quote]Jaa, että vain aloittajaa sympatiseeraavat saavat vastata? Sorry vaan, mutta maailmasta löytyy monenlaisia mielipiteitä.
[/quote]
No ei mun lapset varmasti häpeä äitiään kuten sinä omaasi.

Vierailija
9/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:55"]No onhan se kaikille mukavampaa kun näyttää hyvältä. Itselleen ja ympäristölle eikä lastenkaan tarvitse hävetä äitiään [/quote] Kiitos tästä. Tulipa hyvä mieli. Hyvää viikonloppua sullekin!

[/quote]

Minusta taas moninaisuus on rikkautta, inhoan standardiajattelua arkielämässä:( Kaikki kukat kukkikoot valtoimenaan!

Vierailija
10/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä? Minä lapseton 26v nainen katson ihaillen sinunlaistasi naista. Elämää nähnyt ja vähän omaa kroppaansa raskauksille uhrannut silti ylpeänä uimahallissa lastensa kanssa käyvä kypsä nainen, miksi halveksisin sinua, kun en edes tunne enkä tiedä tarinaasi? Kateelliset haukkuu, mutta so what? Ole ylpeä, että olet kyennyt synnyttämään maailmaan ihanat lapsesi! ❤

Vierailija
11/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä se sinunkin akkas vielä joku päivä alkaa rupsahtamaan.

Vierailija
12/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie juuri eilen tuijottelin, jo ajattelin että kyse on minusta. Mutta kyseessä oli yhden lapsen kanssa oleva äiti (?), joka oli niin laiha ja 'kapea', sellainen vitsa, että jäin miettimään miten sinne sisään on lapsi ikinä mahtunut.

anteeksi, se oli vahinko.

tollasia tavallisia tulee harvemmin jäätyä toljottamaan, teitä (meitä) on niin paljon. :)

Vierailija
13/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:07"]Mie juuri eilen tuijottelin, jo ajattelin että kyse on minusta. Mutta kyseessä oli yhden lapsen kanssa oleva äiti (?), joka oli niin laiha ja 'kapea', sellainen vitsa, että jäin miettimään miten sinne sisään on lapsi ikinä mahtunut.

tollasia tavallisia tulee harvemmin jäätyä toljottamaan, teitä (meitä) on niin paljon. :)
[/quote]

Laiha ihminen ei ole tavallinen?

Vierailija
14/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä tuijottaisi. Inhoan kun itseäni tuijotetaan myös...

Vierailija
15/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:00"]Miten sä noin olet päästänyt itsesi rupsahtamaan? On niitä lapsia meilläkin, mutta vaimon vartalossa se ei näy. Ikä näkyy vain muutamana naurunryppynä silmien ympärillä.
[/quote]
No kuule kun se vatsa pienellä ihmisellä venyy, toisilla se palautuu ja toisilla ei. Vaimosi varmaan kuuluu tähän ensimmäiseen onnekkaaseen ryhmään. Muuten olen kyllä kunnossa, ei vaan toi nahka ole entisensä. Minkäs sille mahtaa? Ap
[/quote]Aika palljon voi itsekin tehdä estääkseen rupsahtamisen mutta aloittaja ei taida vain viitsiä

Vierailija
16/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset tai -oloiset naiset ap:ta tuijottivat? Tuntuu vähän uskomattomalta, että jopa useampi olisi noin tehnyt. Voisiko olla kyse myös siitä, että olet, ap, vähän herkillä ja siksi tulkitset vilkaisunkin tuijotukseksi?

Vierailija
17/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:04"]

Tiedätkö mitä? Minä lapseton 26v nainen katson ihaillen sinunlaistasi naista. Elämää nähnyt ja vähän omaa kroppaansa raskauksille uhrannut silti ylpeänä uimahallissa lastensa kanssa käyvä kypsä nainen, miksi halveksisin sinua, kun en edes tunne enkä tiedä tarinaasi? Kateelliset haukkuu, mutta so what? Ole ylpeä, että olet kyennyt synnyttämään maailmaan ihanat lapsesi! ❤

[/quote]

Olen ihan ohis tässä ketjussa, mutta kirjoituksesi on ihana ja toi minulle hyvän mielen! Mukavaa viikonloppua Sinulle!

Vierailija
18/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:07"]Mie juuri eilen tuijottelin, jo ajattelin että kyse on minusta. Mutta kyseessä oli yhden lapsen kanssa oleva äiti (?), joka oli niin laiha ja 'kapea', sellainen vitsa, että jäin miettimään miten sinne sisään on lapsi ikinä mahtunut.

[/quote]

Laiha ihminen ei ole tavallinen?
[/quote]Ei se palstaläskien maailmassa ole. Siellä laiha on katkera kuikelo.

Vierailija
19/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tuijottaa, niiden häpeä, ei sinun. Kanna itsesi ylpeydellä, sota-arvet on sallittuja. Ne kertovat vain eletystä elämästä. Itse olen raskaana ja tuijottelua tulee paljon. Siinähän tuijottavat. Olen ylpeä mahastani ja muutamasta (rasvauksesta, liikunnasta ja ravitsemuksesta huolimatta) arvestani. Jäävät jos ovat jäädäkseen, ikinä kun ei tiedä miten iho kiinteytyy vaikka kuinka urheilisin. Tiedän, helpommin sanottu, kuin tehty eteenkin jos itsetuntoa on muutenkin syöty, mutta jos edes feikkaat itsevarmuutta niin joskus ehkä alat itsekkin luottamaan siihen :) Paljon tsemppiä, älä moukista välitä, niitä on suomi (ja eteenkin nämä lapsipalstat, ikävä kyllä suurin näistä moukista on äitejä, melko säälittävää) täynnä.

Vierailija
20/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:10"]Minkä ikäiset tai -oloiset naiset ap:ta tuijottivat? Tuntuu vähän uskomattomalta, että jopa useampi olisi noin tehnyt. Voisiko olla kyse myös siitä, että olet, ap, vähän herkillä ja siksi tulkitset vilkaisunkin tuijotukseksi?
[/quote]
Ihan sellaiset kolmenkympin korvilla olevat tavalliset äidit. Ja kyllä, ihan tuijottaen päästä varpaisiin. Tuli sellainen tunne, että miettivätköhän mun olevan mummo niille. Olen 32.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän