miksi ihmiset tuijottavat uimahallissa?
Olen neljän lapsen äiti. Enkä enää ihan teinikään. Olen hoikka, mutta raskaudet ja imetykset ovat jättäneet jälkensä, on roikkuvaa ryppyistä vatsanahkaa ja riippuvaa rintaa. Uskaltauduin kuitenkin huonosta itsetunnostani huolimatta uimahalliin kahden pienimmäiseni kanssa. En ikimaailmassa olisi uskonut, että naiset niin häpeilemättä tuijottaisivat pesuhuoneessa. Järkyttävää. Täytyy varmaan käydä kirurgilla ennen seuraavaa uintikertaa, ettei tarvitse vajota maan alle. Jos sitä seuraavaa edes tulee. Uimahalliin sopii ilmeisesti mennä vain täydellisellä vartalolla.
Kommentit (45)
Minä tuijottelen yleensä vain niitä joilla on jotenkin tosi ihana keho. Sellaisia "rumia" en jotenkin kehtaa, mutta kauniista kehoista jotenkin aina vaan lumoutuu :) tai siis yritän olla tuijottamatta, mutta jotenkin katse aina vaan hakeutuu niitä kohti, mietin kateuksissani että miten itse voisin näyttää tuolta. Viimeksi jäin toljottamaan yhtä naista jolla oli tosi kaunis selkä. Olen pahoillani tästä mulkoilusta, en vain voi itselleni mitään :D (ja olen hetero eli en himouksissani teitä mulkoile)
Ei roikkuvaa vatsanahkaa saa millään vatsalihasliikkeillä, hieronnalla, rasvaamisella tai ruokavaliolla kireäksi. Siihen auttaa vain kirurgin veitsi.
Meet uudestaan ja tuijotat takas. Näin mä teen :) Juuri viimeksi joku vanhempi rouva oikein tölläämällä tölläsi, katsoin takasin samalla mitalla, niin eipä enää tuijotellut. En tiiä miksi katsoi mutta ei kiinnostakaan :)
Ne muut ovat ap ihan yhtä epävarmoja kuin sinä, sitä vaan aina ajattelee että "miksi aina minä, miksi juuri minua".
Anna palaa!
onko sulla joku paranoidi skitsofrenia?
Mitä väliä jos joku katsoo.
Uimahallikyttääjät™ on mm. palstalla kirjoittava henkisesti lahjattomien naisten ja teinien kerho, joka kritisoi muita uimahalleissa. Tuijottaa pitää kaikkea, genitaaleista lähtien.
Normaalit ihmiset eivät tuijota, vaan peseytyvät ja uivat.
Voit jatkaa käyntejäsi uimahallissa - henkisesti alamittaisista sääliöistä huollimatta. :)