Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ihmiset tuijottavat uimahallissa?

Vierailija
06.03.2015 |

Olen neljän lapsen äiti. Enkä enää ihan teinikään. Olen hoikka, mutta raskaudet ja imetykset ovat jättäneet jälkensä, on roikkuvaa ryppyistä vatsanahkaa ja riippuvaa rintaa. Uskaltauduin kuitenkin huonosta itsetunnostani huolimatta uimahalliin kahden pienimmäiseni kanssa. En ikimaailmassa olisi uskonut, että naiset niin häpeilemättä tuijottaisivat pesuhuoneessa. Järkyttävää. Täytyy varmaan käydä kirurgilla ennen seuraavaa uintikertaa, ettei tarvitse vajota maan alle. Jos sitä seuraavaa edes tulee. Uimahalliin sopii ilmeisesti mennä vain täydellisellä vartalolla.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:00"]Miten sä noin olet päästänyt itsesi rupsahtamaan? On niitä lapsia meilläkin, mutta vaimon vartalossa se ei näy. Ikä näkyy vain muutamana naurunryppynä silmien ympärillä. [/quote] No kuule kun se vatsa pienellä ihmisellä venyy, toisilla se palautuu ja toisilla ei. Vaimosi varmaan kuuluu tähän ensimmäiseen onnekkaaseen ryhmään. Muuten olen kyllä kunnossa, ei vaan toi nahka ole entisensä. Minkäs sille mahtaa? Ap [/quote]Aika palljon voi itsekin tehdä estääkseen rupsahtamisen mutta aloittaja ei taida vain viitsiä

[/quote]

Minulla on ystävä, joka on kolmen lapsen äiti. Hän on pitkä, hoikka, kolmekymppinen ja kaunis. Joka miehen unelmanainen. Katsoo mitä syö, liikkuu yms. Mutta niin vain hänelläkin on vastanahka siinä kunnossa, ettei käytä bikineitä. Ja kyllä, vatsalihasliikkeet on tehty. Joten joskus se vaan on geenistä kiinni,

Vierailija
22/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:10"]

Minkä ikäiset tai -oloiset naiset ap:ta tuijottivat? Tuntuu vähän uskomattomalta, että jopa useampi olisi noin tehnyt. Voisiko olla kyse myös siitä, että olet, ap, vähän herkillä ja siksi tulkitset vilkaisunkin tuijotukseksi?

[/quote]

Muistan kun odotin kuopusta ja mahani oli kyllä todella ruma. Ihmisten tuijotukset sattui, ja sekin suututti, että lasten annetaan pällistellä läheltäkin ihan miten kauan vain - kai siksi, että on mukavaa kun lapsi on poissa omista jaloista hetken. Yhdelle tytölle sitten sanoin, että tuijottaminen ei ole kohteliasta. Eipä hänen äitinsä hirveästi tästä tykännyt. 

Joskus on tehnyt mieli karjua että KYLLÄ, OLEN SAATANAN RUMA MUTTA ANTAKAA MINUN OLLA! Joskus olen jäänyt pällistelemään takaisin - toimii astetta fiksumpiin ihmisiin. Tyhmät sitten loukkaantuu kun heitä katsotaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan huomannut, että uimahallissa tuijottettaisiin. Sinne mahtuu monen kokoista ja ikäistä.  Minusta on hienoa, että me suomalaiset osaamme olla (sellaisin kuin olemme) alasti saunassa ja pesuhuoneessa

Vierailija
24/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin tuijotellaan uimahallissa. Varsinkin silloin kun olin 3 vuotiaani kanssa ja raskausviikolla 20-34 (kaksoisraskaus vielä). Vatsa oli täynnä vanhoja ja tuoreita raskausarpia. Siinäpäs tuijottelivat ihmiset. En minä niille raskaus arville mitään voinut vaikka kuinka rasvasin ja öljysin ihoani. Ja on niitä edelleenkin ja maha on ryppyinen. Olkoon. Kroppani on hienosti jaksanut kantaa 3 ihanaa lastani. Olen ylpeä vartalostani :)

Vierailija
25/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta miksi tuijottaminen tarkoittaisi että he ajattelevat sun olevan vanhan näköinen? Sinulla, ap, taitaa olla nyt aika paljon omaa tulkintaa mukana. Tuijottaminen on tietysti joka tapauksessa moukkamaista.

Vierailija
26/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:07"]Mie juuri eilen tuijottelin, jo ajattelin että kyse on minusta. Mutta kyseessä oli yhden lapsen kanssa oleva äiti (?), joka oli niin laiha ja 'kapea', sellainen vitsa, että jäin miettimään miten sinne sisään on lapsi ikinä mahtunut.

anteeksi, se oli vahinko.

tollasia tavallisia tulee harvemmin jäätyä toljottamaan, teitä (meitä) on niin paljon. :) [/quote] Laiha ihminen ei ole tavallinen? [/quote]Ei se palstaläskien maailmassa ole. Siellä laiha on katkera kuikelo.

[/quote]

en minä sitä mitenkään pahalla toljottanut. en kadehtienkaan varsinaisesti, vaikka ihan kivahan se olisi itsekin olla kapea. Minusta aloittaja sensijaan kuullostaa kuvauksensa mukaan ihan tavalliselta, ei huomiotaherättävän miltään (anteeksi taas).

miusta vaan ne on jotenkin mielenkiiintoisen näköisiä, hienoja, semmoiset 'pitkäluiset' ihmiset, tiedätkö, jotka liikkuukin kuin tanssijat. ei pelkästään laihuus, vaan sellainen kehon muoto, että on pitkät jalat ja kädet ja kapea edestä ja sivulta ja sitten väsyneenä käy mielessä, että miten tuo pysyy pystyssä (siis ihan sellaisena fysiikan ihmeenä).

mutta miulla onkin sellainen ongelma väsyneenä tai ajatuksissani, etten osaa käyttäytyä. jään huomaamattani suu auki toljottamaan niinkuin se stereotyyppinen suomalainen juntti. kun vaivun em. hölmöihin pohdintoihini.

Vierailija
27/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksa uskoa, että ihmiset sitä sinun vatsamakkaraa jaksaa tuijottaa. Ehkä ne ihasteli sinun lapsiasi. Musta uimahallissa käy niin paljon eri kokoisia, ikäisiä ja näköisiä naisia, että hyvin sopii omien selluliittien ja vatsamakkaran kanssa mukaan. Ja muistaa taas, et hei tällasiahan me tavalliset naiset ollaan eikä mitään mainoksien barbieita :)

Vierailija
28/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi syvä kuopparinta, sen huomaa vaikka tissit löytyykin. Viastani huolimatta käyn vähintään kahdesti viikossa salilla. Yksi kerta pukuhuoneessa joku fitness-typy tuijotti minua haavi auki, ja sitten minun oli pakko kysyä että ''Onko sinulla jotain kysyttävää? Vastaan kyllä jos sinua mietityttää jokin'' :D. Siinä se typy sitten jotain änkytti takaisin. Älä ap lopeta mitään harrastusta moukkien takia. Tuijottajat ilmeisesti ovat asuneet laatikossa koko elämänsä ja kaikki vähänkin erilaiset ihmisvartalot ovat heille yhtä kuin avaruusolennot :).

Vierailija
29/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:55"]

No onhan se kaikille mukavampaa kun näyttää hyvältä. Itselleen ja ympäristölle eikä lastenkaan tarvitse hävetä äitiään

[/quote]

Tuskin ne pienet lapset äitiään häpeävät vaan rakastavat ylitse muun.

Murkut ne häpeävät välillä vanhempiaan ja siltä ei edes säästy vaikka olisi kuinka terhakat tissit ja rypytön vatsa.

Vierailija
30/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:00"]Miten sä noin olet päästänyt itsesi rupsahtamaan? On niitä lapsia meilläkin, mutta vaimon vartalossa se ei näy. Ikä näkyy vain muutamana naurunryppynä silmien ympärillä.
[/quote]

Kyllä se sinunkin akkas vielä joku päivä alkaa rupsahtamaan.
[/quote]
Juuri näin! Useimmiten tällaiset mukasäilyneet sitten menevät vuodessa. Muutamaan sellaseen törmänny. Vuoteen ei nähty ja kun sit törmättiin ni katoin et mikä nummukka tuossa köpöttää luomet roikkuen.Jänskä ilmiö. Kai niitten nahka yrittää ja yrittää ja sit...REPS.

Vierailija
31/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi olen niin likinäköinen, että en edes huomaa, jos joku tuijottaa minua paikoissa, joissa olen ilman silmälaseja. Enkä itsekään voi tuijotella ketään. :D

Vierailija
32/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vetoan tuohon likinäköisyyspuolustukseen. Ennen muinoin saatoin katsoakin muita ihmisiä kohti ihan viattomasti, kun en kuitenkaan mitään nähnyt. Nyt silmäleikkauksen jälkeen sitä yllättäen näkeekin tarkasti niin nyt tiedän paremmin mihin ei kannata katsettaan kiinnittää.

Likinäköisiä saattaa olla siellä uimahallissa enemmänkin.

Vierailija
33/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin tuijotetaan kaupassa, kauppa matkalla, bussissa, töissä, ikkunasta verhojen ollessa auki, kampaajalla, uimahallissa ja jokaikisessä paikassa mihin menen missä on ihmisiä... Tai sitten ei. Luultavasti kuvittelen kaiken, koska minulla on hirvittävän huono itsetunto. :D

Vierailija
34/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:00"]Miten sä noin olet päästänyt itsesi rupsahtamaan? On niitä lapsia meilläkin, mutta vaimon vartalossa se ei näy. Ikä näkyy vain muutamana naurunryppynä silmien ympärillä.
[/quote]

Onko niin vaikea ymmärtää, että ihotyyppejä on erilaisia. Toisilla on kimmoisampi iho.

Vierailija
35/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 12:55"]No onhan se kaikille mukavampaa kun näyttää hyvältä. Itselleen ja ympäristölle eikä lastenkaan tarvitse hävetä äitiään [/quote] Kiitos tästä. Tulipa hyvä mieli. Hyvää viikonloppua sullekin! [/quote]Jaa, että vain aloittajaa sympatiseeraavat saavat vastata? Sorry vaan, mutta maailmasta löytyy monenlaisia mielipiteitä.

[/quote]

Ei vittu mikä kusipää.

Vierailija
36/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt aivan varma, että sua ihan TUIJOTETTIIN? Olisiko kyse vain siitä, että olet epävarma vartalostasi, ja siksi tuntuu, että ihmiset tuijottavat vaikka kyse olisi ihan normaalista katsomisesta (jonnekinhan sitä on pakko katsoa, oli sitten uimahallissa tai kadulla).

Itse olen aktiivinen uimahallissa kävijä, käydään siis lasten kanssa vähintään 3 kertaa viikossa. Ja vartaloni on kaikkea muuta kuin täydellinen, on pienet tuburinnat, iso pylly, roikkuva arpinen maha jne jne. Enkä ole koskaan kokenut, että mua kukaan tuijottaisi, en siis IKINÄ. 

Musta tuntuu, että nämä tuijottamiset on enemmänkin oman pään sisällä. Uimahallikävijöistä 99% (puhun naisista) on hyvin tavallisen näköisiä, yhtään mallia tai missiä täydellisine vartaloineen ei ole vastaan tullut. Itse en erotui muista tavallisista naisista millään tavalla, etkä varmasti sinäkään ap. Leuka pystyyn ja uudelleen uimahalliin. Ja jos joku OIKEASTI sinua tuijottaa, niin voit sanoa, että anteeksi, tunnetaanko me, vai miksi katsot noin pitkään?

Vierailija
37/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:00"]Miten sä noin olet päästänyt itsesi rupsahtamaan? On niitä lapsia meilläkin, mutta vaimon vartalossa se ei näy. Ikä näkyy vain muutamana naurunryppynä silmien ympärillä. [/quote] Kyllä se sinunkin akkas vielä joku päivä alkaa rupsahtamaan.

[/quote] Sitten laitetaan vaihtoon!

Vierailija
38/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vinkki, jota minä olen noudattanut jo parikymmentä vuotta: kattokoon ketä kiinnostaa! Minä olen mikä olen ja jos jotakuta kiinnostaa niin paljon, että katsoa pitää, niin toljottakoon.
Ainakin meidän alueella uimahalleissa on porukkaa niiin moneen junaan, että taatusti kaikki sopii sekaan. Sitäpaitsi kukaan ei ole virheetön.
Uimaan vaan! :-)

Vierailija
39/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäpä ap valokuvaa tänne, niin ihmetellään yhdessä sun kroppaasi.

Vierailija
40/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 13:10"]Minkä ikäiset tai -oloiset naiset ap:ta tuijottivat? Tuntuu vähän uskomattomalta, että jopa useampi olisi noin tehnyt. Voisiko olla kyse myös siitä, että olet, ap, vähän herkillä ja siksi tulkitset vilkaisunkin tuijotukseksi? [/quote] Ihan sellaiset kolmenkympin korvilla olevat tavalliset äidit. Ja kyllä, ihan tuijottaen päästä varpaisiin. Tuli sellainen tunne, että miettivätköhän mun olevan mummo niille. Olen 32.

[/quote]

No entäs jos oot niin nätti/karismaattinen? Et vaan itse sitä tajua. Minä luulin joskus että ihmiset mua tuijottaa koska olen kummallinen tai mussa on jotakin vialla. Nyt viime vuosina on paljastunut että mua pidetään nättinä ja karismaattisena. Ympärillä on joku aura :) Olen ollut ihan äimänä kun kuvittelin ihan muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä