onko olemassa kotimaista naislaulajaa josta pitäisitte?
Tällä palstalla on haukuttu ja toivottu alimpaan helvettiin liki jokainen kotimainen naislaulaja. Onko ketään jota ette vihaisi, ehkä jopa pitäisitte?
M41
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:40"]
Tännekin ketjuun hakeutunut alapeukuttaja, jonka pitää heti peukuttaa, kun joku pitää eri artisteista.
[/quote]
Niin kyllä itsekin sain 9 alapeukkua, vaikka ilmoitin vain mistä itse pidän. Ilmeisesti mielipiteeni on väärä ja sitä ei olisi saanut sanoa.
[/quote]
Come on, alapeukku ei tarkoita että sun mielipide on paska, vaan että peukuttaja on eri mieltä. Vähän niin kuin yläpeukku on "samaa mieltä".
Itse tykkään Mirel Wagnerista ja Paula Vesalan teksteistä :)
Vartiaisen Jenni on huippu, muut tulee kaukaa perässä.
Battle Beastin laulaja Noora Louhimo. Upea ääni!
Elävistä Marjo Leinonen. Mielenkiintoinen on myös Mirel Wagner. Jazzin puolelta Aili Ikonen.
Ei-elävistä Carola ja Laila Kinnunen.
Heh, samat nimet tällä listalla kuin yök-listalla! AV-mammoillahan on niin korkeat taiteellis-musikaaliset kriteerit, että niitä ei täytä juuri kukaan. Aina löytyy valittamista. Yleensä kukaan ei mukamas osaa laulaa. Olisi kiva kuulla näiden kriittisten av-mammojen aariat.
Mirel Wagner, upea singer-songwriter! Pidän myös yhtyeistä Eleanoora Rosenholm ja Jess and the Ancient Ones, joissa on naisvokalistit. Tykkäilen kans Carolasta ja Tuula Amberlasta.
Milla Rumi, Reginan Iisa, Wilma-yhtyeen Anna Kuoppamäki, Mirel Wagner, Eleonoora Rosenholmin laulaja .
Itse en voi sietää Katri-Helenaa, Paula Koivuniemeä, Arja Korisevaa yms. tango-humppa mitälie ulisijoita. "Laulaja " Meiju Suvas, Maarit nasaali Hurmerinta. Onhan näitä. Suurin osa suomalaisista naislaulajista surkeita inisijöitä.