Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tapaamasi mies ei ole ollut aviomiesmatskua?

Vierailija
01.02.2026 |

Siis mitkä piirteet ovat olleet sellaisia että olet vain voinut todeta että voi olla kiva kaveri mutta ei ole sopiva vakavaan suhteeseen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 prosentti miehistä. Ja mikä heitä yhdistää on se että mielenkiinto lopahtaa kun heidän maailmankatsomus alkaa valjeta.

Vain yksi prosentti kykenee herättämään mielenkiinnon niin että on omaperäinen, nokkela sekä hauska ja tämä selviää yleensä jo muutaman ensimmäisen minuutin aikana.

Vierailija
2/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön, päideriippuvainen, mt-ongelmainen, keskustelukyvytön, tunnevammainen... Ei kelpaa myöskään, jos ei ole talousasiat kunnossa, tai jos aikuinen mies asuu yhä vanhempiensa luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti pettää vaimoaan tämän ollessa synnyttämässä. Tuo selvis mulle myöhemmin. Ja tää on kyllä melkoinen rimanalitus.

Vierailija
4/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut minusta avioliittomielessä. 

Vierailija
5/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut yhtäkään aviomatskua olevaa miestä. Parhaat ovat etukäteen koulutettu avioon mutta heilläkin on esim. Seksi- ja lapsivaatimus eli nainen otetaan seksuaaliseksi käyttövälineeksi, eikä siksi että rakastaisi naista. Mies joka rakastaa itseään ja näkee naisen itsensä jatkeena tai monistuskappaleena EI ole kelvollinen avioon vaikka hoitaisikin esim. Vaimon elatuksen ja olisi ystävällinen.

Vierailija
6/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99 prosentti miehistä. Ja mikä heitä yhdistää on se että mielenkiinto lopahtaa kun heidän maailmankatsomus alkaa valjeta.

Vain yksi prosentti kykenee herättämään mielenkiinnon niin että on omaperäinen, nokkela sekä hauska ja tämä selviää yleensä jo muutaman ensimmäisen minuutin aikana.

Tässä on vaan yksi ongelma. Ne "muutamat ensimmäiset minuutit".

Vierailija
7/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Vierailija
8/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Keskiverto ihmisellä on noin 5 sekunnin keskittymiskyky. Muutama minuutti on sula mahdottomuus.

Vierailija
9/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kelvannut minulle sillä olen omanarvoni tunteva työtön ja lihava feministi. 

Vierailija
10/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut lapsia, kävi liikaa poikien illoissa ja reissuilla, viimeinen niitti oli huomata, että poltti kukkaa

Vierailija
11/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Keskiverto ihmisellä on noin 5 sekunnin keskittymiskyky. Muutama minuutti on sula mahdottomuus.

Niin, mutta kenelle se on ongelma tässä tapauksessa?

Vierailija
12/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole kelvannut minulle sillä olen omanarvoni tunteva työtön ja lihava feministi. 

Eivätkä anna arvoa otsassani olevalle vihreänvaaleanpunaiselle yksisarvistatuoinnille joka on muistuttamassa minua ihmisten tasa-arvoisuudesta. 

Vierailija
13/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurijuoppo. Koskaan ei voinut tietää milloin se juoppotuuri alkaa ja milloin loppuu. Sai elää jännityksessä koko ajan. 

Vierailija
14/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli henkisesti ja fyysisesti väkivaltainen. Ei jatkoon.

Kaikki seuraavat jäivät kiinni pettämisestä. Ei jatkoon.

Vierailija
15/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkä anna arvoa otsassani olevalle vihreänvaaleanpunaiselle yksisarvistatuoinnille joka on muistuttamassa minua ihmisten tasa-arvoisuudesta. 

Sellainen näyttää kauempaa syövältä tai palovammalta

Vierailija
16/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut yhtään itseäni kiinostavaa miestä joka olisi aviomiesmatskua. Tiedän kyllä paljon tuollaisia. 

Vierailija
17/17 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän