Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinua huonosti kohteleva ihminen opettaa sinulle?

Vierailija
04.12.2021 |

Otatko opin vastaan?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamaan etäisyyttä.

Vierailija
2/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamaan etäisyyttä.

Entä jos etäisyyttä ei pysty ottamaan, on sama työpaikka, luokka ym?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän sen ihmiset. Maailma on täynnä hyvin käyttäytyviä. En tuhlaa tyhmiin ainoakaan päivää, vaikka olisi suklainen.

Vierailija
4/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän opettaa minulle tärkeitä asioita itsestään, mm. sen, ettei häneen kannata tuhlata aikaa yhtään enempää.

Vierailija
5/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että sellaisiin kannattaa katkaista välit ja näin olen tehnytkin.

Toki sillä on hyvin paljon merkitystä millä tavoin kohtelee huonosti, miksi ja voiko asiasta edes keskustella asiallisesti.

Vierailija
6/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ihmisiin voi luottaa.

Että ihmiset uskovat valheisiin.

Että ihmiset ovat helposti huijattavissa, jos joku valehtelee tarpeeksi uskottavasti.

Vierailija
7/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huonosti kohteleva ihminen?

No, yleensäkin  ihmisiä ei pidä kohdella huonosti.

Jos ei osaa käyttäytyä, niin paras kun menee opettelemaan käyttäytymistä.

Pitääkö minun ottaa opikseni jonkun huumepellen huuteluista ja valehteluista?

Mitä?

Ihan omasta sairaudestaan kärsii, jos pitää toista ihmistä ruveta kiusaamaan.

Varsinkin, kun todistettavasti se toinen ihminen ei ole edes mitään tuolle tyypille tehnyt.

Mitä? Nää on näitä samoja, kun netissä menee jokaisen todistamattoman puheen perässä huutelemaan hävyttömyyksiä ja uhkaamaan milloin milläkin.

Pitääkö minun siis oppia heiltä jotain, pitää olla olematta, että huumepelle on tyytyväinen, niinkö?

Jos sun elämässä on jotain korjattavaa, niin ei se mun syy ole. 

Kaikenlaista, on niitä kyllä niitäkin kun eivät ole huumepellejä, mutta ovat olleet niin epävarmoja omasta tilanteestaan, että joo, pitää kilpailija ajaa pois... vaikkei se jonka kilpailijaksi kokevat ole mitään heiltä mitään tarkoituksellisesti viemässä, yrittänyt vain hoitaa omaa asiaansa...

Kaikenlaista pissapäätä sitä maailmassa on, mutta pitääkö heiltä oppia jotain... Pitääkö olla olematta, että pissapää on tyytyväinen!

Sinulla noita kysymyksiä riittää....

Vierailija
8/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen tyhmä ja minussa on parannettavaa.

Vierailija
9/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on yksi elämä ja päätät itse miten sen käytät. Jos ihminen ei osaa käyttäytyä, hän ei halua seuraasi. Jätä rauhaan sellainen.

Vierailija
10/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamaan etäisyyttä.

Kiusaajat joutaa opettajan/esimiehen puhutteluun.

Vierailija
11/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamaan etäisyyttä.

Minulla on tuollainen työkaveri, jota pomokin sanoo narsistiksi. En anna sille koskaan tuumaakaan periksi. Sitten se aina pahoittaa mielensä ja minä vain viheltelen.

Vierailija
12/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaa ymmärtämään, että hän on itse vastuussa omasta käytöksestään ja sen seuraamuksista. Opettaa, ettei pidä mennä mukaan manipuloivaan ja vallankäytöllä hallitsevaan toimintaan. Ennenkaikkea opettaa asettamaan rajat: jos henkilö ei pysty tai halua toimia tasavertaisessa suhteessa, voi olla parempi pitäytyä pysyvästi erillään. Itseään ei kannata antaa toisen sairastuttaa.

Vierailija
13/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat kiusaavat, vrt psykopaatit ovat psykopaatteja, koska ovat syntyneet viallisten aivojen kanssa. Tarkoitan tuolla muistutuksella itselleni, että saan olla onnellinen, etten ole syntynyt ja kehittynyt niin häiriintyneeksi, että nauttisin kohdella kanssaihmisiä huonosti. Olisi aivan kauheaa olla ihminen, joka ei koe huonoa omaatuntoa kohdellessaan muita huonosti, eikä pyrkisi muuttamaan käyttäytymistään.

Vierailija
14/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään kenenkään opastamana. Kyllä yleensä itse omassa pääkopassa ratkon, mikä on väärää ja oikeaa. En kaipaa muiden opastusta tai uskottelua.

No yks havainto: uskovaiset voi sortua yllättävän pahoihin tekoihin kun on vaan se oma näkemys niin vahvasti taustalla. Se pyhittää kaiken.

Voi rajat sentään. Eiköhän jokainen itsenäinen maa pidä huolen omista rajoistaan niin kuin haluaa. Kehottaisin jokaisen tekemään niin. Et sinä voi rajoista huolehtiakseksi tulla leikkaamaan reikää toisen raja-aitoihin kysymättä, pyytämättä. Ei vaikka siellä olisi lapsia rajojen takana. Ja rajojen ylitys tapahtuu sopivilla virallisilla asiakirjoilla. Jos olet huolissasi toisen maan rajatilanteesta rohkeasti vaan juttelemaan kyseisen maan viranomaisten kanssa eikä höpistä vaan jossain mediassa valittamassa.

Vierailija
15/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niin huonosti en halua kohdella ketään.

Vierailija
16/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vihamielisiä juntteja on liikaa.

Vierailija
17/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että häntä on varmasti itseään kiusattu tai saanut huonoa kohtelua ja haluaa muihin ihmisiin pahaa oloa kaataa muiden niskaan joka ei tietenkään ole oikein kypsää käytöstä. Vihaan ei saisi vastata vihalla vaan hyvällä.

Vierailija
18/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisyys on hirvittävä asia.

Vierailija
19/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin oppi ei unohdu.

Joten yritän olla niin hyvä ja mukava anoppi kuin vain osaan.

Vierailija
20/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhimillisyyttä ja empaattisuutta, että ihmiset ei aina osaa toimia rakentavasti syystä tai toisesta ja usein ihmiset on avuttomia tunteiden hallinnassa ja toimii aggressiivisesti ja ei se ole oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme