Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinua huonosti kohteleva ihminen opettaa sinulle?

Vierailija
04.12.2021 |

Otatko opin vastaan?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei ihmisiin voi luottaa.

Että ihmiset uskovat valheisiin.

Että ihmiset ovat helposti huijattavissa, jos joku valehtelee tarpeeksi uskottavasti.

Aika paranoidinen ihmiskuva sinulla.

Vierailija
22/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset on niin hulluja, että luulevat pystyvänsä analysoimaan jonkun toisen ihmisen luonteen tai henkisen tilan ihan kuulopuheiden perusteella. Esim. joku luulee ihan tietävänsä tuosta vaan mitä toinen ajattelee, tai minkälainen itsetunto hänellä on. Esim. huomasin itse, että ihmiset voivat luulla aika väärinkin jostain jotain tyyliin, joku on kiusattu raukka ja tarvitsee apua muka tilanteen ymmärtämiseen oikein, (jotta ei olisi voi nyyhky paha olla) vaikka on osannut ihan realistisesti kyllä arvioida itseki, mitä kannattaa suodattaa suoraan ohi ja miten asiat oikeasti on. Toisin sanoen huvittavaa, jos jokuu toinen päättää toisen puolesta, koska ja miten muka hänen itsetunto on murskattu. Fiksuimmat, ehkä tajuavat että tuo on itseasiassa yksi dissauksen muoto, tehdä jostain säälittävämpi ja raukempi, mitä oikeasti on, ei myötätunnosta vaan nolatakseen jonkun.

Esim. henkilöstä kerrotaan jotain tyyliin vakava masennus ja kokenut henkistä väkivaltaa eli ihan itkuinen rassukka. Sitten joku tulee lässyttämään kun pikkulapselle. Kohde vaan katsoo silmät pyörällä tuota hieman hullua ja outoa vastaanottoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän opettaa minulle paljon narsismista, olen kohta asiantuntija siinä.

Vierailija
24/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimia sen tyyppisen ihmisen kanssa. Joskus ratkaisu on ottaa etäisyyttä tai sanoa hyvästit kaiken päätteeksi.

Vierailija
25/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut tunnistamaan ilkeät ihmiset ja ottamaan lopullisen eron heihin!

Olen oppinut arvostamaan sitä hyvää mitä elämässäni on ja antamaan kaikkeni sille hyvälle!

Olen oppinut pitämään perheeni asiat omana tietona niin kukaan ei saa juoruja yhtään mihinkään suuntaan!

Vierailija
26/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lankean aina uudestaan tähän. Ajattelen, että kun kohtelen itse ihmisiä hyvin, sen saa takaisin. Pakko sanoa, että olen kyllä päässyt elämässäni erittäin tehokkaasti kaikenmoisista paskiaisista eroon ja nykyään tiedän, kuka on mielestäni arvostettava ihminen, ja kuka on jokuvaandorka. Hyvät ystäväni ovat ja pysyvät ja voin luottaa heihin. Onneksi nuo kummahommaajat aina paljastavat itsensä. Heille elämä on jotain peliä. 

Vierailija
27/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että maailma on täynnä k*sipäitä, jotka kohtelevat muita ihmisiä huonosti, ja että heidän kanssaan ei kannata eikä tarvitse olla missään tekemisissä.

Vierailija
28/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei ihmisiin voi luottaa.

Että ihmiset uskovat valheisiin.

Että ihmiset ovat helposti huijattavissa, jos joku valehtelee tarpeeksi uskottavasti.

Aika paranoidinen ihmiskuva sinulla.

Sivusta, mutta tottahan hän puhuu. Sinä sen sijaan elät illuusiossa. Ihmisyys on suurimmaksi osaksi varjoa. Joskus valon hiukkasia.

Vierailija
29/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisyys on hirvittävä asia.

Tämä - valitettavasti. Ihminen on pahuuden ydintä.

Vierailija
30/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lankean aina uudestaan tähän. Ajattelen, että kun kohtelen itse ihmisiä hyvin, sen saa takaisin. Pakko sanoa, että olen kyllä päässyt elämässäni erittäin tehokkaasti kaikenmoisista paskiaisista eroon ja nykyään tiedän, kuka on mielestäni arvostettava ihminen, ja kuka on jokuvaandorka. Hyvät ystäväni ovat ja pysyvät ja voin luottaa heihin. Onneksi nuo kummahommaajat aina paljastavat itsensä. Heille elämä on jotain peliä. 

Esim. jos ihminen kiusaa jotakuta ja pitää sitä hyväksyttävänä toimintana, en ikinä tahtoisi olla missään tekemisissä. Saati, että lapseni saisivat tällaisen mallin. 

Vierailija
31/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarina käärmeestä ja apinasta. Heidän piti päästä joen yli ja käärme lupasi olla purematta. Keskellä jokea käärme kuitenkin puri, ja apina kysyi Miksi...

KOSKA OLEN KÄÄRME!!!

Siksi.

Vierailija
32/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset koskaan opi,muisti on lyhyt.

Vierailija
33/33 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmiset koskaan opi,muisti on lyhyt.

Ei se muistista tai oppimisesta kiinni ole. Ihmisyys on niin pitkälti pahuutta ja varjoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä