Maksaisitko kasvovoiteesta näin paljon?
Ostaako joku näitä voiteita??
http://www.sokos.fi/fi/sokos/sensai-cellular-performance-extra-intensive-cream-hoitovoide-40-ml
Kommentit (22)
Onko siinä mitään perää että sperma tekis hyvää kasvoille? Joskus muistaakseni lukenut jonkun artikkelin. Ja sehän on ilmaistakin :-)
Mä ostan noin 50-60 euroa maksavia voiteita, ja ne on musta aika kalliita. Tuon hintaisissa on se ongelma, että haluaisin ensin koekäyttää sitä, ennen kuin laitan noin paljon rahaa kiinni sillä riskillä, että voiteen aikaansaannokset ei vastaa millään lailla siihen käytettyä rahaa.
Ei köyhät mitään pakkelia edes tarvii.
Parasta on nivean perusrasvat. Noi 50 € rasvat on turhia
Mä ostan myös 40-70 euron arvoisia rasvoja ja ne on mun mielestä jo melkein liian kalliita.
Toisaalta jos rasva tasottaisi mun ihon täysin, punaisuus häviäisi myös eikä iho olisi liian kostea tai liian kuiva, niin voisin maksaakin. Mutta vain, jos nuo kaikki toteutuisivat.
Tuotteen mukana tulee jokin pikkusetti muita tuotteita ja senkin arvo on jo 80 euroa. Voi olla hyvä rasva, mutta ikääntymistä se ei pysäytä. Mihin kaikkeen mainonnassa ihmisessä isketään: "olet parempi ihminen niin ansaitset vain parasta tököttiä naamaasi" (hinta), "tätä rasvaa ei peruspirkkolla ole varaa ostaa-> et siis ole peruspirkko vaan joku "spesiaali" vip. Laatua saa vain hinnalla. Parhaat raaka-aineet yhdistettynä viimeisimmän kauneusteknologian huippulaboratoirioiden osaamiseen." Kosmetiikkamainonnan historiassa vedottiin "taikuuteen ja magiaan". Jotenkin sekin tuntuu jo rehellisemmältä kuin tämä nykymeno.
Noissa noin 50 voiteissa on vielä selvä ero johonkin perus Niveaan ja ihoni voi paremmin, kun niitä käytän. En tiedä, olisiko voin kallis voide vielä 6 kertaa parempi ja tehokkaampi - hieman epäilen.
Huh, ja minä kun kuvittelin törsääväni kosmetiikkaan...Ihovoiteeni maksavat n. 50-70e purkki.
Mitä kaikkea muuta tuolla rahalla saakaan versus rasvapurkki? Se laittaa kyllä miettimään. Av-mammat elättävät tuolla rahalla pienen kylän useamman kuukauden, mikäli on uskominen "ruokabudjetti" keskusteluihin.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:01"]
[/quote]
Mä vaihdoin just 70€ silmänympärysvoiteen Nivean Cremeen. On muuten paljon parempaa kamaa, eron huomasi yhdessä yössä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:01"]
[/quote]
Mä vaihdoin just 70€ silmänympärysvoiteen Nivean Cremeen. On muuten paljon parempaa kamaa, eron huomasi yhdessä yössä.
[/quote]
Kuolet nyt paljon kauniimpana :-)
Alle 10€ saa toimivaa Erisanin perusrasvaa.
Löytyy myös Sokoksista.
Vaikka millä läträisi naamaansa niin kyllä sen ikääntymisen silti huomaa :D
Käytän mielestäni kallista rasvaa, jonka normaalihinta on siinä 40 euron tienoilla, onneksi tarjouksista saa selvästi edullisemmin. Sensain ihonhoitotuotteiden hintoja olen monesti ihmetellyt, toisaalta niistä harvoin kuulee mitään negatiivista palautetta eli kai ne tuohon hintaan sitten sentään toimivat.
Olisi kiva siirtyä käyttämään jotain vieläkin edullisempaa, mutta oma iho reagoi niin helposti näppylöillä, että kun yksi hyvä on löytynyt, niin mielellään sitten maksaa siitä vaikka vähän enemmän.
Käytän kolmen euron sheavoirasvaa ja muutaman euron isommassa pönikässä olevaa aloerasvaa. Nassu ja kaula ovat sileät kuin vauvan pylly.
Apinaa koijataan, tyhmää rahastetaan.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 09:53"]
Käytän kolmen euron sheavoirasvaa ja muutaman euron isommassa pönikässä olevaa aloerasvaa. Nassu ja kaula ovat sileät kuin vauvan pylly.
[/quote]
Niin ja aikaisemmin olen ollut erään merkittävästi kalliimman B-alkuisen merkin vakaa puolestapuhuja.
Voisin harkita, jos mulla olisi monen tonnin tulot ja tietäisin, että tuote sopisi minulle ja olisi laadukas. Mutta silloin kyllä haluaisin selvitellä asiaa tarkkaan, mihin rahani laitan. Voi olla, että tuo ei olisi ensimmäinen ostos sitten kuitenkaan, jos olisi rahaa. Mutta nyt kun opiskelijana jää pakollisten menojen jälkeen n. 400 euroa elämiseen, niin ei tosiaan ole hankintalistalla.:)
En, mun kasvovoide maksaa 2euroo/500g ja käytän sitä sisäisesti.