Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teitkö lordin takia seiska-boikotin ja oletko pitänyt siitä kiinni?

Vierailija
13.09.2006 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siksi, että olisin erityisen huolissäni juuri näistä kasvoista, vaan siksi, että tuli jotenkin mitta täyteen tätä moraalittomuutta. Jos mies selkeästi pyytää, että älkää paljastako kasvojani, kasvottomuus kuuluu tähän juttuun, niin seuraavan lehden kannessa on kuva kasvoista. Tuli sellainen olo, että mitä kohtaa " toimittaja" ei ymmärtänyt. Kaikki moraali on rappeutunut ja exhibitionismi tuntuu olevan jokaisen perusoikeus. Minun mittani siis tuli täyteen :)

Vierailija
2/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkuu yhä!

Yhtään en niitä turhuuksia kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli boikotti on pitänyt ja pitää. Minusta toimittajillakin pitää olla jonkunnäköinen yksityisyyden kunnioituds, mitä tosiaankaan toimittajilla nykypäivänä ei ole.

Ja pahimpia esimerkkejä on , seiska, oho jne. tuolaisia sensaatiolehtiä en ostele en, enkä myöskään lue edes " terveysasemalla"

Vierailija
4/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tyttären isän tapon jälkipyykkejä siellä kertoili. Tämän tyttären isän muuten tappoi se Kirsi Almin(huomenta suomen juonmtaja) isä

Vierailija
5/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Almin isä joku hullu vai mikä?

Vierailija
6/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk molemmat

Vierailija
7/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan boikotistahan tässä puhutaan!

Vierailija:

Niitä tyttären isän tapon jälkipyykkejä siellä kertoili. Tämän tyttären isän muuten tappoi se Kirsi Almin(huomenta suomen juonmtaja) isä

Vierailija
8/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt sitä jo pitkään ja tämän(kin) päivän lööppien perusteella olen tehnyt oikean päätöksen.

Vierailija
9/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lordi-jutun takia. Meille on tilattu seiska silloin tällöin, jos on ollut joku hyvä määräaikainen tarjous mutta nyt on loppunut tuo vähäkin seiskan lukeminen. Kyseinen lehti on mielestäni aivan järkyttävää paskaa ja pullollaan aivan turhia/yhdentekeviä juttuja. Mulla on jotenkin sellainen kuva, että monet muutkin ovat lopettaneet seiskan tilauksen huomattuaan, että joka lehdessä on suunnilleen puolet jotain väkisinväännettyjä juttuja, jotka ei ole edes millään tavalla ajankohtaisia.

Vierailija
10/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskaa muutenkaan....

Vierailija
11/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo tulee seiska kotiin.." kun oli niin edullinen tarjous"

olihan täälläkin niitä, jotka utelivat mitä seiskassa on kirjoitettu, kun laittoivat lehden boikottiin sen Lordi jutun takia...;)

Vierailija
12/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ollut mitään tarvetta lukea kyseistä lehteä. Joskus olen kylässä selaillut, ja se tuntuu samalta kuin söisi oksennusta.

Vierailija
13/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

satua. Jos joku julkkis käy kahvilla jonkun toisen ihmisen kanssa, niin heti se on muka seurustelua vaikka toinen tyyppi onkin toisen sisar.

Mutta Lordi kohun takia lopetin kokonaan Seiskan selaamisen paikoissa joissa sitä on joskus tullut selattua ajankulun vuoksi. Ja se on pitänyt,

Vierailija
14/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Joskus olen kylässä selaillut, ja se tuntuu samalta kuin söisi oksennusta. "

Vierailija
15/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä en muutenkaan osta kyseistä paskajournalismia edustavaa julkaisua, tai muita vastaavia lehtiä. Mikä muuten teki Lordista niin pyhän, että hänen sanaansa pitäisi kuunnella? Onhan monet muutkin julkkikset pyytäneet, että heidän yksityiselämänsä jätettäisiin rauhaan, mutta se ei ole nähtävästi mammoja kiinnostanut, kun on into piukeena luettu Seiskaa. Itsehän olette ylläpitäneet tilauksillanne ja ostoksillanne tätä paskajournalismia, joten ihan itseänne saatte syyttää Lordin kasvojen paljastamisesta. Sitä saitte, mitä tilasitte. Sitä paitsi minä olen laittanut jo koko Lordi-paskakin boikottiin. Ihan kiva juttu, joo, että voittivat euroviisun, mutta aivan hillitön rahan ahneus on tullut Tomi Putaansuulle. Lanseerataan Lordi-colaa, avataan Rovaniemelle Lordi-ravintola, perutaan keikkoja kotimaasta, että päästään ulkomaille rahaa tahkomaan, suututaan muiden kirjoittamista Lordi-kirjoista (kas, kun ei itse saa rahoja kiskottua). Mautonta.

Vierailija
16/16 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on pitänyt, eli en ole seiskaa ostanut.

Jokin aika sitten päätin olla ostamatta myös iltasanomia ja iltalehtiä - päätös on pitänyt.

Mitä Lordiin tulee, niin sitä juttua en ole ymmärtänyt koskaan. Miksi tykkäisin kamalasta musiikista vain koska se voitti euroviisut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän