Naisrekkakuski?
Mitä ajattelet naisrekkakuskeista? Mitä tuo mieleen?
Kommentit (10)
enmä tiedä ehkä tulis mieleen vähän äijämäinen nainen sellanen rääväsuu. Mutta mun kaveri on rikkonut tän kuvan, hän on siis laiha ja pienikokoinen tyttö ehkä ujokin eikä tosiaan mikään äijä, niin ja siis rekkakuski. On kuulemma syrjitty ulkonäön takia eikä ole uskottu että pystyy hoitamaan homman, paljon pitää kantaa painavia lasteja yms. Yleensä muutenkin koitan olla ennakkoluuloton, kaikista ammateista löytyy kaikennäköistä tallaajaa :)
Tekevät työnsä siinä missä miehetkin mutta valittavat paljon vähemmän. Asenne yleensä työtä kohtaan todella hyvä.
Tässä oma kokemukseni: Äijämäinen, jalkaterät sisäänpäin ja selkä notkolla könttäsevä, punaista norttia vetävä rääväsuu. Päivän mittaan varmaan kolmisenkymmentä kuppia kahvia ja lounaaksi lihis kahdella nakilla. Luulee pystyvänsä samaan kuin miehet, mutta omin silmin olen nähnyt, että esim. lastauksessa on jonkun miespuolisen tultava avuksi. Ei lesbo ollenkaan, vaan hyvin röyhkeä tapaus. Tuli kerran meille ja syöksyi suoraan mieheni kalsareihin kokeilemaan vehkeitä. Saman tempun teki exälleni myös.
Olen itse sellainen, joten olen varmaan jäävi sanomaan, mutta eilen oli ihan samankaltainen kysely...
Mun ystävä on. Todella treenattu, itsestään huoltapitävä, kuuma mimmi. Löytyy ripsipidennykset, hiusjatkeet ja hervottomat stilettikynnet milloin milläkin koristeluilla. Kuitenkin tyylikäs, ei mitään wt -meininkiä. Vapaa-aikana kulkee aina mielettömissä korkkareissaa ym. ja nuoria miehiä olisi jonoksi asti. On tosin ihan perheellinen nainen.
Töissä pukeutuu niinkuin kuuluukin. Heijastinpukuun ja kunnon työkenkiin. Hommansa hotaa paremmin kuin useimmat äijät. Ja treenaamisen vuoksi kyllä pärjää lastaamisessa ym. siinä missä muutkin.
Mä halusin nuorempana rekkakuskiksi tai poliisiksi. Tuttava on rekkakuski, pieni tumma nainen, ei mikään äijämäinen vaan ihan tavallinen, mukava nainen.
Mitä tulee mieleen? Rekkalespo, jonka suuret farkut roikkuu ja persereikä vilkkuu yhtä suuren takin alta. Paskanen takki. Epäsiistit ruskeat lyhyet hiukset, mutta hyvät jutut! Kaiken kaikkiaan todella lihava, mutta mukava sotanorsu ratin takana. Ajotaidoista en tiedä enkä kyytiin lähtisi, sillä tiedä vaikka kävisi käsiksi.
Katsotaan, ehdinkö ekana: REKKIS ÖHÖHÖ!!