Ivalo tv sarjan 2.kausi
Aiemmasta kaudesta on kulunut jo muutama vuosi. Mitäköhän toinen kausi tarjoaa kun julkaistaan muutaman viikon kuluttua? Itse tykkäsin ekasta kaudesta, mutta epäilyttää vähän tämä toinen kausi. Aion silti katsoa ainakin ensimmäiset kaksi jaksoa ja sitten päättää vasta jatkaako. Millaisia odotuksia muilla on?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Kuustonen oli hyvä ensimmäisellä kaudella minun mielestä. Reipas suomalainen poliisilikka suomalaisellekin eksoottisissa olosuhteissa. Nyt sillä ei ole ensimmäisen jakson perusteella mitään mitä työstää. Yh masentavan näköisessä suomalaisessa taajamassa. Toivotaan että meno paranee jatkossa, en tiedä viitsinkö enää katsoa. Kakkoskauden eka jakso oli heikko, ei ole varaa tehdä noin heikkoa alkua.
Pakko vielä jatkaa kun harmittaa hyvän aihion ryssiminen. Jos minä olisin tehnyt tuon sarjan, olisin aloittanut jollain reippaalla "takaa ajolla" tai vastaavalla ja samaan aikaan leikattaisiin siihen kun Pihla Viitalan esittämä sisko harrastaa seksiä tai vahvasti flirttaa ex-miehen kanssa. Tai jotain. Jotain mikä vetäisi katsojan kiinnostumaan henkilöistä.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku vastata - spoilaamatta muilta kommentoijilta - miksi Aavan murhaajan piti tehdä vessaharjalla mitä teki, ja miksi teki Aavan huulille mitä teki...? Mulle ei auennut.
SPOILERISH
Ettei jäisi DNA-jälkiä elvyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Eiiii... Pihlan muminasta ei saa mitään selvää, vaikka volumet olisivat tapissa. Artikuloi tosi epäselvästi, kuin kuuma peruna olisi tytöllä suussa.
Ai, siksikös Pihla on aiemmin ollut niin kuuma:D Tässä sarjassa ei ollut. Olen vissin joku kalkkis kun Pihlan tatuoinnit sarjassa teki aika luotaantyöntävän vaikutelman.
Samaa katsoin, todellakin tatskat laskevat naisen tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku vastata - spoilaamatta muilta kommentoijilta - miksi Aavan murhaajan piti tehdä vessaharjalla mitä teki, ja miksi teki Aavan huulille mitä teki...? Mulle ei auennut.
SPOILERISH
Ettei jäisi DNA-jälkiä elvyttämisestä.
Ok, kiitos. Ihmettelen edelleenkin sitä, miten Dna vaikuttaa tähän huulien poistohommaan...
Katsoin koko sarjan, mutta en muista kuka m....i Aavan?
On kyllä hyytävän jännittävä kakkoskausi! En katso mitään saman genren suomalaissarjoja, mut tää on kyllä erittäin eheä kokonaisuus!
SPOILER ALERT!!!
Selittäkää miksi kiekkoilija tunnusti tappaneensa Aavan vaikka se oli kuitenkin valmentaja?
Vierailija kirjoitti:
SPOILER ALERT!!!
Selittäkää miksi kiekkoilija tunnusti tappaneensa Aavan vaikka se oli kuitenkin valmentaja?
Tätä mäkin ihmettelen. Ei selitetty millään tavoin. Olihan wokea tungettu joka jaksoon! Miten sen venäläispoliisin sateenkaariväki liittyi juoneen mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER ALERT!!!
Tätä mäkin ihmettelen. Ei selitetty millään tavoin. Olihan wokea tungettu joka jaksoon! Miten sen venäläispoliisin sateenkaariväki liittyi juoneen mitenkään?
Joo, tuo tunnustus oli outo. Ikään kuin unohtui koko tiimiltä vissiin, kun ei sitä mitenkään selitetty. Ja samoin oli vähän päälleliimattua tämä venäläispoliisin homous. Ei tuonut mitään itse tarinaan. Mun mielestä olisi ollut paljon kivempi katsoa hänen ja Iinan hahmon välistä orastavaa romanssia. Samalla olisi voinut jättää sen Iinan hahmon raivoamisen eksälleen vähän vähemmälle. Rasittavaa katsottavaa.
Huonon englannin puhuminen ärsyttää tässä todella paljon. Tämä korostui vielä siinä kun poliisit puhuivat amerikkalaisoletettujen kanssa ja ihan kuin eri kieltä olisivat puhuneet. Tuskin nuo amerikkalaisoletettujen näyttelijät kuitenkaan amerikkalaisia olivat? Koko sarjassa myös yritettiin liikaa ja uskottavuus karisi. Ennen tämän katsomista katsoin Hautalehdon ja pidin siitä paljon enemmän, vaikka Hautalehto olikin ihan tavallinen suomalainen poliisi/rikossarja, mutta siinä ei yritetty liikaa ja uskottavuuttakin oli enemmän. Hautalehdossa Mikko Leppilampikin näytteli paljon paremmin kuin tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER ALERT!!!
Joo, tuo tunnustus oli outo. Ikään kuin unohtui koko tiimiltä vissiin, kun ei sitä mitenkään selitetty. Ja samoin oli vähän päälleliimattua tämä venäläispoliisin homous. Ei tuonut mitään itse tarinaan. Mun mielestä olisi ollut paljon kivempi katsoa hänen ja Iinan hahmon välistä orastavaa romanssia. Samalla olisi voinut jättää sen Iinan hahmon raivoamisen eksälleen vähän vähemmälle. Rasittavaa katsottavaa.
Minua turhautti myös tämä käsittämätön yhden hahmon homoksi vääntäminen. Mikä ihme näitä nykyisiä tv-tuotantoja vaivaa, kun joka ainoaan sarjaan on pakostakin ympättävä sateenkaarta ja wokea mukaan, vaikka ne eivät toisi asiaan mitään lisäarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER ALERT!!!
Samaa itsekin ihmettelin, miksi tunnusti jotain mitä ei ollut tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER ALERT!!!
Samaa itsekin ihmettelin, miksi tunnusti jotain mitä ei ollut tehnyt.
Tunnustiko jossain virallisesti, saattoi mennä ohi? Siellä vankisellissä kai halusi bondata sellinaapurin kanssa, tämähän lupasi auttaa ja kertoikin kai ihan paikkaansapitäviä tietoja jahdista sitten.
Venäläispoliisin homous selitti, miksi urbaani tyylikäs mies oli Murmanskissa ja saivathan he sen aseenkin tiedot hyvin kätevästi. Itse pidin myös siitä, että kliseinen romanssiviritys oli poissa laskuista.
Itse ihmettelin, että miksi vangit eivät heti riisuneet niitä keltaisia haalareitaan metsässä.
Toinen kausi oli raaka. Näyttelijät Kuustosta lukuun ottamatta taitavia.
Katson Areenasta. Olen nyt nähnyt 5/6. Todella paljon parempi kuin ykköskausi. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuustonen oli hyvä ensimmäisellä kaudella minun mielestä. Reipas suomalainen poliisilikka suomalaisellekin eksoottisissa olosuhteissa. Nyt sillä ei ole ensimmäisen jakson perusteella mitään mitä työstää. Yh masentavan näköisessä suomalaisessa taajamassa. Toivotaan että meno paranee jatkossa, en tiedä viitsinkö enää katsoa. Kakkoskauden eka jakso oli heikko, ei ole varaa tehdä noin heikkoa alkua.
Pakko vielä jatkaa kun harmittaa hyvän aihion ryssiminen. Jos minä olisin tehnyt tuon sarjan, olisin aloittanut jollain reippaalla "takaa ajolla" tai vastaavalla ja samaan aikaan leikattaisiin siihen kun Pihla Viitalan esittämä sisko harrastaa seksiä tai vahvasti flirttaa ex-miehen kanssa. Tai jotain. Jotain mikä vetäisi katsojan kiinnostumaan henkilöistä.
Eli tekisit ihan samaa kuin kaikki muutkin. Siihen loppuisi ainakin mun mielenkiinto, kun näitä on 15 tusinassa.
Järkyttävän hölmö käsikirjoitus. Sääliksi käy näyttelijöitä. Erityisesti Iina Kuustosen rooli on aivan mahdoton. Toisaalta hän on aina samanlainen, oli rooli mikä hyvänsä.