Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten mielestä mies ei saa itkeä, varma juttu

Vierailija
05.03.2015 |

Tiedän omasta kokemuksestani, koska olen itse herkästi herkistyvä mies. En vollota yhtenään, mutta kyyneleet voivat tulla silmiin kauniista ajatuksista, elokuvista, kirjoista ja vastaavista.

Naisten näyttää olevan todella vaikea suhtautua tunteisiini.

Voisitte siis lopettaa paskapuheenne siitä, että toivotte mieheltänne tunteiden näyttämistä.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat näyttää tunteensa! Oli se sitten kyyneliä tai hymyä!!

Vierailija
42/63 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:11"]

Kyllä minä ainakin esim. elokuvia katsoessani saatan herkistyä, se on vain hyvän elokuvan merkki. Minusta se kertoo jotenkin tylsästä luonteesta ja kyvyttömyydestä nähdä kauneutta tässä maailmassa, jos ei koskaan herkisty.

Huvittaa myös kun jotkut naiset yrittää tulkita miehiä ja aina jossain vaiheessa tulee se turvallisuus. Mies joka ei itke on turvallisempi. Onko muka, miksi? Siis mies joka ei ole sinut itsensä, eikä tunteidensa koko kirjon kanssa, on turvallisempi? Sitten kun tämä mies on tarpeeksi kauan esittänyt täydellistä kovaa miestä ja jättänyt vaikeutensa ja ahdistuksensa käsittelemättä, hän ei ehkä näe enää muuta ulospääsyä kuin tappaa koko perhe. Kärjistystä ehkä, mutta näitäkin esimerkkejä on nähty. Kukaan naapureista ei olisi ikinä uskonut, niillä vaikutti kaikki menevän niin hyvin..

Mies, joka osaa käsitellä tunteitaan, on usein tasapainoisempi ja onnellisempi ja kestää paremmin stressiä, kuin sellainen, joka sulkee kaiken sisälleen hammasta purren ja luulee sen olevan vahvuutta. Kaikilla meillä toki on erilaiset elämät, jotkut onnelliset ei ehkä koskaan edes joudu käsittelemään vaikeita asioita elämässään, mutta useimmille niitä tulee jossain muodossa. Silloin niitä on hyvä osata käsitellä(viinaa ei lasketa). Naiset vaikuttaa päättelyssään joskus niin yksinkertaisilta ja naiiveilta, ei ymmärretä että herkkyys voi olla vahvuus ja näennäinen vahvuus voi ollakin vain epävarmuutta ja sen peittelyä.

[/quote]

Voihan sitä uskotella itselleen mitä tahansa, mutta hermoheikkouttahan se pohjimmiltaan on.

[/quote]

Vitut ole. Äärimmäisyyksiin mennessään voi ollakin, mutten tarkoittanutkaan sitä että koko ajan ollaan itkemässä, vaan sitä että ylipäätään kykenee siihen ja uskaltaa, eikä pakene tunteitaan. En minäkään kyllä julkisesti mielelläni itke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin esim. elokuvia katsoessani saatan herkistyä, se on vain hyvän elokuvan merkki. Minusta se kertoo jotenkin tylsästä luonteesta ja kyvyttömyydestä nähdä kauneutta tässä maailmassa, jos ei koskaan herkisty.

Huvittaa myös kun jotkut naiset yrittää tulkita miehiä ja aina jossain vaiheessa tulee se turvallisuus. Mies joka ei itke on turvallisempi. Onko muka, miksi? Siis mies joka ei ole sinut itsensä, eikä tunteidensa koko kirjon kanssa, on turvallisempi? Sitten kun tämä mies on tarpeeksi kauan esittänyt täydellistä kovaa miestä ja jättänyt vaikeutensa ja ahdistuksensa käsittelemättä, hän ei ehkä näe enää muuta ulospääsyä kuin tappaa koko perhe. Kärjistystä ehkä, mutta näitäkin esimerkkejä on nähty. Kukaan naapureista ei olisi ikinä uskonut, niillä vaikutti kaikki menevän niin hyvin..

Mies, joka osaa käsitellä tunteitaan, on usein tasapainoisempi ja onnellisempi ja kestää paremmin stressiä, kuin sellainen, joka sulkee kaiken sisälleen hammasta purren ja luulee sen olevan vahvuutta. Kaikilla meillä toki on erilaiset elämät, jotkut onnelliset ei ehkä koskaan edes joudu käsittelemään vaikeita asioita elämässään, mutta useimmille niitä tulee jossain muodossa. Silloin niitä on hyvä osata käsitellä(viinaa ei lasketa). Naiset vaikuttaa päättelyssään joskus niin yksinkertaisilta ja naiiveilta, ei ymmärretä että herkkyys voi olla vahvuus ja näennäinen vahvuus voi ollakin vain epävarmuutta ja sen peittelyä.

[/quote]

Kai sä ymmärrät, että kaikki eivät osaa tai pysty itkeä tai muuten vain eivät itke helposti, ihan sisäsyntyisesti? Silti näiden ihmisten tunteet eivät välttämättä ole yhtään sen pienempiä kuin muidenkaan. Niin itkeminen kuin itkuttomuuskin ovat täysin ok, sukupuolesta riippumatta.

T. herkkäitkuinen nainen

Vierailija
44/63 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sniff

Vierailija
45/63 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Muuten olen samaa mieltä, mutta älä yleistä. Niin miesten kuin naistenkin pitäisi opetella näyttämään tunteensa ja puhumaan niistä, olisivat paljon onnellisempia. Mullakin on ollut opettelemista parisuhteessa ollessa, kun perheessäni kommunikoitiin lähinnä huutamalla ja riitelemällä, mies taas on empaattinen ja ihana mutta huono näyttämään tunteitaan. N23

Vierailija
47/63 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:31"]Jos mies on kovin herkistyvä ja itkuisa, niin onkohan silloin liikaa naishormoneja kehossa?[/quote]

Olen muutenkin melko naismainen ja minua kiinnostavat naisten asiat ja TV-sarjat, vaikka harrastukseni ovat varsin miehisiä (mm. metsästys ja kalastus, moottoripyörät ja puutyöt), mutta en ymmärrä, mitä tekemistä mieshormonitasoillani on sen kanssa, onko minulla oikeus itkeä miehenä.

[/quote]

On oikeus itkeä. Mutta naiset tykkäävät enemmän miehisistä miehistä. Pohjautuu kai biologiaan, miehinen mies tuo enemmän turvaa. 

Hormonithan säätelevät herkkyyttä ja itkuisuutta. Naisetkin ovat tiettyyn aikaan kuusta tai raskausaikana entistä itkuisampia. Mieshormonit taas aiheuttavat tunteettomuutta ja aggressiivisuutta. Sen takia tuli mieleen, että onkohan itkuisella miehellä tavallista enemmän naishormoneja.
[/quote] Ootko ihan taukki? Ei tunteet tai tunteettomuus liity miehisyyteen mitenkään. Jos psykopaatti kelpaa sinulle "miehisen" kovana ja kylmänä niin saamasi pitää.

Vierailija
48/63 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi voi itkeä kuin Harvey Keitel "Bad Lieutenant" -elokuvassa ja repiä joltakin itsetärkeilevältä schlongilta kurkkutorven irti. Inhimillistä on tunteiden näyttäminen.

Vierailija
49/63 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies herkistyy mun nähden kyyneliin asti niin oon ihan heti kosteana... ;)
Se on jotenkin niin valtava luottamuksen osoitus. Että ton naisen seurassa mä uskallan itkeä... Ai että. Vielä kun joku joskus luottais muhun niin paljon.

Vierailija
50/63 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
51/63 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, pillittävät miehet on kammottavia neitejä.

Vierailija
52/63 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies ei julkisesti ainakaan nyyhki, kuulostaa että mies on jäänyt pikkupojan tasolle.

Vierailija
53/63 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkupillit joutaa takaisin äidin helmoihin kasvamaan.

Vierailija
54/63 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies itkee yhtä helposti kuin minä, on mulle aivan liian outoa. Mutta se oliskin paljon, sillä itse itken jo väsymyksestä, koska helpottaa oloa.
Musta on seksikästä, että näyttää tunteensa. Kyllä saa itkeä, jos sille tuntuu.

Vierailija
55/63 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa itkeä jos itkettää. Saahan se nauraakin jos naurattaa.

Vierailija
56/63 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:31"]Mielestäni mies saa itkeä seuraavissa tapauksissa; läheisen sairastuminen tai kuolema, lapsen syntymä, voimakas kipu (kivusta johtuva fyysinen reaktio), alttarilla (ei parkumista, vaan kyynelten kihoaminen silmiin), sydänsuruissa merkittävän suhteen aikana / jälkeen (yhdenillan juttu ei ole merkittävä), urheilujoukkueen tärkeä voitto (mieluiten siellä saunaillassa, ei minun edessäni), krapulassa, salaa yksin kotona. 
[/quote]

Jos mun mies itkis krapulassa niin sit sais lähteä

Vierailija
57/63 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu yhtään keneltäkään hyvään käytökseen itkeä julkisesti. Se saa muut vaivautuneiksi ja saa itkevän näyttämään typerältä. En tapailisi miestä joka itkisi aivan turhasta. Läheisen kuolema, sairastuminen tms. on ainoa hyvä syy kenellekään itkeä. Mies joka itkisi ilosta lähtisi samalla minuutilla ovesta ulos.

Vierailija
58/63 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:45"]Se on varmaan niin, että mies saa naisen mielestä itkeä, jos asialle löytyy selvä suuri syy mutta ei missään tapauksessa, jos itku hämmentää naista tai on epäselvää miksi mies itkee tai miten siihen pitäisi suhtautua.

[/quote]

Mä en ymmärrä tätä, että toisen tunnetilasta hämmennytään. Exäni meni suorastaan paniikkiin, jos joskus itkin, vaikka olisin itkenyt ilosta tai liikutuksesta. Ei ole ihan normaalisti kehittynyt, jos kokee toisen itkun ongelmaksi.

Vierailija
59/63 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on sen verran mies, ettei hän kysele muilta lupaa tunteidensa näyttämiseen. Hän uskaltaa itkeä, nauraa, hullutella ja mennä tilanteisiin, joissa joutuu nolatuksi. Hän uskaltaa rakastaa avoimesti lapsiaan ja vaimoaan, kertoa peloistaan ja toiveistaan.

Koskaan en ole kokenut, että tässä olisi jotain epämiehekästä. Enemmän se on minusta miehekästä. Jurottava tunteiden piilottaja on minusta pikemminkin ujo poikanen kuin mies.

Vierailija
60/63 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:31"]Jos mies on kovin herkistyvä ja itkuisa, niin onkohan silloin liikaa naishormoneja kehossa?[/quote]

Olen muutenkin melko naismainen ja minua kiinnostavat naisten asiat ja TV-sarjat, vaikka harrastukseni ovat varsin miehisiä (mm. metsästys ja kalastus, moottoripyörät ja puutyöt), mutta en ymmärrä, mitä tekemistä mieshormonitasoillani on sen kanssa, onko minulla oikeus itkeä miehenä.
[/quote]

Mun mies on samanlainen, enkä oikeasti tiedä ketään toista yhtä miehistä miestä. Ei herkkyys poissulje miehekkyyttä, päinvastoin. Jatka samaan malliin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä