Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten mielestä mies ei saa itkeä, varma juttu

Vierailija
05.03.2015 |

Tiedän omasta kokemuksestani, koska olen itse herkästi herkistyvä mies. En vollota yhtenään, mutta kyyneleet voivat tulla silmiin kauniista ajatuksista, elokuvista, kirjoista ja vastaavista.

Naisten näyttää olevan todella vaikea suhtautua tunteisiini.

Voisitte siis lopettaa paskapuheenne siitä, että toivotte mieheltänne tunteiden näyttämistä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua itkettää, niin itken. Mitä hemmetin lupa-anomuksia sitä varten pitäisi lähetellä ja kenelle? Olen mies. Enemmän pidän heikkoutena sitä, että annetaan muiden päättää tällaisista asioista.

Vierailija
62/63 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään yhä harvemmin kaks ihmistä kohtaa toisensa ilman yhteiskunnan asettamia rooleja.... roolit on silti ihan okei. on mukavaa ja tärkeetä olla esimerkiksi aviomies ja vaimo, äiti, sekä poika taikka opettaja ja oppilas. samalla tavalla myös tunteet, mielentilat, sekä luonteenpiirteet saattaa olla niin päällimmäisenä meidän sisäisessä olemuksessa ettei me tunneta enään 'sitä' mikä tekee havainnon; minä olen iloinen.... nyt olen masentunut..... vaiko nyt olen masentunut.....? kuinka siis olla sinut roolien, tunteiden ja kaiken muun kanssa...... elää niissä ajautumatta hukkaan omaan egoon..... kohdaten toinen ihminen aina 'sieltä' mikä meissä lepää omassa hiljaisuudessa ja rauhassaan...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä tuntuu, että miehet vaan nyyhkii ja nalkuttaa. Oikeita miehiä on aika harvassa enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi