Olen itkenyt pakkeja nyt pari tuntia :(
Kävin samanlaisia tunteita viimeeksi läpi vuosi sitten kun avioliittoni päättyi. Tämä oli ensimmäinen mies avioliiton jälkeen. Olin aluksi hyvin varuillani enkä heittäytynyt liiaksi, ja ajattelin kyseessä olevan pääasiassa reboundsuhde, nyt kun vihdoin tunsin päässeeni yli avioerosta. Mielestäni meillä klikkasi heti ensimmäisillä treffeillä ja vaikka harrastimmekin seksiä, mies katseli minua silmiin, silitteli, suuteli, piti hyvänä, pussaili otsaani ja nukahdin hänen kainaloonsa. Minulla oli todella hyvä olo, sillä tuollaista läheisyyttä en ollut kokenut vuosiin. Kyseli erostani ja että millaisen miehen kanssa voisin kuvitella jakavani elämäni tulevaisuudessa.
Yhteisen yön jälkeenkin mies oli minuun yhteydessä aivan arkipäiväisten asioiden tiimoilta. Tapasimme seksin merkeissä uudestaan, minkä jälkeen kerroin miehelle että olen nauttinut seksisuhteestamme äärettömästi, se on auttanut minua selviytymään erosta ja pystyn tulevaisuudessa taas deittailemaan. Mies sanoi, että vaikka se on tuntunut hyvältä, ei hän tahdo seksisuhdetta kanssani eikä ystävyys tällaisen jälkeen ole vaihtoehto. Olen täysin hämilläni, koska hetki sitten hän vielä suunnitteli tulevia tapahtumia kanssani ja teki siis suunnitelmia joihin minäkin kuuluin. Yhtäkkiä hän sitten ilmoittaa, ettei tunne minua kohtaan mitään.
Minulla on tosi huono olo. Kaikki tapahtui niin yhtäkkiä ja tunnen oloni sokeaksi. Oliko se kaikki sähkö välillämme vain minun oman pääni sisällä? Vai esittikö mies vain? Lopputulos lienee sama, tämä 36-vuotias on lukenut noita miehen viestejä uudelleen ja uudelleen silmät punaisina. Tuntuu pahalta, ja tajusin omaavani ihan oikeita tunteita miestä kohtaan kun nyt hänet näin menetin ihan kokonaan.
Kysyin syytä tarkemmin ja mies sanoi tapailevansa toista naista. Ap