Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itkenyt pakkeja nyt pari tuntia :(

Vierailija
05.03.2015 |

Kävin samanlaisia tunteita viimeeksi läpi vuosi sitten kun avioliittoni päättyi. Tämä oli ensimmäinen mies avioliiton jälkeen. Olin aluksi hyvin varuillani enkä heittäytynyt liiaksi, ja ajattelin kyseessä olevan pääasiassa reboundsuhde, nyt kun vihdoin tunsin päässeeni yli avioerosta. Mielestäni meillä klikkasi heti ensimmäisillä treffeillä ja vaikka harrastimmekin seksiä, mies katseli minua silmiin, silitteli, suuteli, piti hyvänä, pussaili otsaani ja nukahdin hänen kainaloonsa. Minulla oli todella hyvä olo, sillä tuollaista läheisyyttä en ollut kokenut vuosiin. Kyseli erostani ja että millaisen miehen kanssa voisin kuvitella jakavani elämäni tulevaisuudessa.

Yhteisen yön jälkeenkin mies oli minuun yhteydessä aivan arkipäiväisten asioiden tiimoilta. Tapasimme seksin merkeissä uudestaan, minkä jälkeen kerroin miehelle että olen nauttinut seksisuhteestamme äärettömästi, se on auttanut minua selviytymään erosta ja pystyn tulevaisuudessa taas deittailemaan. Mies sanoi, että vaikka se on tuntunut hyvältä, ei hän tahdo seksisuhdetta kanssani eikä ystävyys tällaisen jälkeen ole vaihtoehto. Olen täysin hämilläni, koska hetki sitten hän vielä suunnitteli tulevia tapahtumia kanssani ja teki siis suunnitelmia joihin minäkin kuuluin. Yhtäkkiä hän sitten ilmoittaa, ettei tunne minua kohtaan mitään. 

Minulla on tosi huono olo. Kaikki tapahtui niin yhtäkkiä ja tunnen oloni sokeaksi. Oliko se kaikki sähkö välillämme vain minun oman pääni sisällä? Vai esittikö mies vain? Lopputulos lienee sama, tämä 36-vuotias on lukenut noita miehen viestejä uudelleen ja uudelleen silmät punaisina. Tuntuu pahalta, ja tajusin omaavani ihan oikeita tunteita miestä kohtaan kun nyt hänet näin menetin ihan kokonaan. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 08:34"]

Siis halusitko että seksisuhde olisi jatkunut vai jotain muuta? Eihän seksisuhdetta muuksi aleta muuttamaan, varsinkaan miesten on vaikea enää seksisuhteen jälkeen vaikea nähdä naista muuna kuin panopuuna.

[/quote] Ja minä kun nimenomaan tarjouduin kyseiseen hommaan, en tunnustanut miehelle rakkauttani ja kysynyt häntä kirjaimelllisesti tapailemaan minua.

Tuntuu että eläin näitä samoja torjutuksi tulemisen tunteita kuin silloin kuin exäni jätti. Ei kai tämä iso juttu ole, mutta repi kaikki haavat auki. Ap

Vierailija
2/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit liian nopeasti pillua. Mies ei voi ottaa sinua enää vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä itse sanoit miehelle että teidän seksisuhde on auttanut sua toipumaan erosta ja pystyt tulevaisuudessa taas deittailemaan. Ja nyt ihmettelet miksi mies vetäytyi.

Vierailija
4/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulle tuli ajatus, että mies ei halua seksisuhdetta eikä ystävyyssuhdetta, vaan parisuhteen kanssasi? Vai sanoiko mies, ettei tahdo enää tavata?

Vierailija
5/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:08"]Siis sä itse sanoit miehelle että teidän seksisuhde on auttanut sua toipumaan erosta ja pystyt tulevaisuudessa taas deittailemaan. Ja nyt ihmettelet miksi mies vetäytyi.
[/quote]

Olin tulossa ihan samaa sanomaan! Mieshän otti nokkiinsa sanomisistasi. Olisit miettinyt paremmin mitä puhut..

Vierailija
6/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuossa nyt jäänyt auki myös perinteisen parisuhteen mahdollisuus, kun ei kerran pelkkä seksi- tai ystävyyssuhde käy?

Vierailija
7/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua seksisuhdetta, eikä voi olla kaveri. Hän ehkä haluaa seurustella???

Vierailija
8/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menit sitten möläyttämään äijälle että olet laastaroinut erotraumojasi hänen pippelillään. Ei helvetti, tunteet ne on miehilläkin.

Vierailija
9/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuvitella miten naiset reagoisivat kun mies sanoisi samat sanat: tyyliin kiitos seksisuhteesta ... 

t. mies 

Vierailija
10/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastettiin seksiä ensitapaamisella ja tapaamisemme olivat aina hyvin seksipainotteisia. Avauduimme rakkauselämästämme ja -eroistamme ja suhteemme oli hyvin kevyt luonteenlaadultaan.

Kysyin, teinkö jotain. Ja mies tosiaan sanoi syyksi, että "et tehnyt mitään väärää. mutta jos vietän paljon aikaa naisen kanssa, haluan tuntea intohimoa naista kohtaan, mutta valitettavasti aitoa intohimoa ei väliltämme löytynyt." Olin tästä todella yllättynyt, koska seksi toimi mielestäni hyvin, mutta ilmeisesti se oli vain minun mielipiteeni. 

Itkuinen ap.

Vierailija
11/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se pani sinua hyvin ja nautit siitä mutta olit lahna miehelle

Vierailija
12/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka elämääsi! Se oikea helmi vielä osuu kohdalle! Miehiä on kun sieniä sateella, varmasti tärppää

Vierailija
13/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure! mä voin tulla lohduttaan sua ja nuoleen sun varpait :)

Vierailija
14/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on seksiä ja intohimo on erikseen, intohimossa halu ja tunteet vellovat vahvasti, ajatukset sumenee ja sinkoutuu suudelmasta toiselle kiertoradalle. Intohimo toista kohtaan ei välillä ole ollenkaan miellyttävää koska tunteet ovat niin vahvat, epätoivo, pelko menetyksestä sekä onni ja autuus vaihtelee. Tunteet menevät vuoristorataa. Luojan kiitos intohimo muuttuu rakkaudeksi kestäessään ja syvenee, mukaan tulee lämpö ja nauru, kuitenkin intohimo roihahtaa silloin tällöin muistuttaakseen miten kaikki alkoi.

Kaikki tunteet ovat hyväksi, pahin tilanne olisi olla turta. Älä sure ap, jos nyt ei kolahtanut niin sait ainakin lohtua ja lämpöä, seuraava suhde saattaa roihahtaa, polttaa, kipinöidä, ja lämmittää pitkään tai palaa karrelle. Älä sinäkään tyydy vain toimivaan, kuulosti lohtuseksille. "and so remember, it’s better to burn out than to fade away".

Vierailija
15/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se kaikkien sydän särkyy joskus. :/ Kohta huomaat olevasi vahvempi !

Vierailija
16/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loogisesti ajatellen on vaikea ymmärtää mitä mies oli hakemassa. Näin jälkikäteen vaikuttaa ensisijaisesti hyväksikäyttäjältä. Jos kuitenkin oli niin avoin kaikesta, olisi voinut olla avoin myös tunteistaan tai aikeistaan. Vai kokeileeko kaikki naiset noin päästäkseen selvyyteen? 

Vierailija
17/41 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnostanut

Vierailija
18/41 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:09"]

Miksi mulle tuli ajatus, että mies ei halua seksisuhdetta eikä ystävyyssuhdetta, vaan parisuhteen kanssasi? Vai sanoiko mies, ettei tahdo enää tavata?

[/quote]

Näin mäkin tulkitsen. Ei voi olla enää pelkkä kaveri. Vaan haluaa susta tyttöystävän

Vierailija
19/41 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa nauttimaan sinkkuelämästä!

Vierailija
20/41 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:09"]

[/quote]

Näin mäkin tulkitsen. Ei voi olla enää pelkkä kaveri. Vaan haluaa susta tyttöystävän

[/quote] Miksi hän sitten sanoi selitykseksi, ettei hänen mielestään meidän välillään ole mitään kipinää, vaikka kivaa kuulema olikin?

En usko että miehellä oli tunteita, mutta täydellinen vetäytyminen vaan tuntuu niin pahalta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän