Rokottamaton - You are the weakest link
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://mobile.twitter.com/VirpiHeikkila/status/1463786942152204290
Tilastoa, eli rokotetutkimus sairastuu ja kuolee koronaan. Vai ovatko ne rokotehaittoja?
Uutislinkkejä
Tästä kuvasta näkee rokotettujen ajaneen ohi tilastossa:
https://mobile.twitter.com/VirpiHeikkila/status/1463786942152204290/pho…
Piikit alkaa tehota pikkuhiljaa.
Aika rajusti on rokotetut menneet ohi ja kiihtyy vaan...
http://www.tammilehto.info/stabel-benn-juttu95.php
Tämä ehkä kannata lukea varsinkin ne jotka ovat rokotteen ottaneet. Eikä oo mikään follarijuttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että et näe tekoa mitä rokottamattomat edustavat. Vapautta nimittäin. Rokottamattomat taistelevat tällä hetkellä yksilönvapauksien puolesta totaalikontrolismia vastaan.
Tiesitkö, että rokote ei suojaa tartunnalta?
Kyseessä ei ole pakko vaan velvollisuus.
Mikä tässä velvoittaa?
Velvollisuudentunto siitä, ettei sairaalat ylikuormitu ja Ihmisten operaatiot joudutaan siirtämään.
Olen tuplarokotettu. En pelkää rokotevastaisia siksi, että heillä ei ole rokotetta, vaan siksi että he on niin tyhmiä. Sillä tyhmiä hyväksikäyttävät vallanhaluiset hullut armottomasti ja tyhmät iloisena juoksee perässä ja tarjoaa usein vielä rahaa siitä, että heitä manipuloidaan. Vain tyhmä uskoo, kun joku tulee ylistämään hänen fiksuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuplarokotettu. En pelkää rokotevastaisia siksi, että heillä ei ole rokotetta, vaan siksi että he on niin tyhmiä. Sillä tyhmiä hyväksikäyttävät vallanhaluiset hullut armottomasti ja tyhmät iloisena juoksee perässä ja tarjoaa usein vielä rahaa siitä, että heitä manipuloidaan. Vain tyhmä uskoo, kun joku tulee ylistämään hänen fiksuuttaan.
Sanasi sopisivat paljon paremmin keskimääräiseen hesarin lukijaan, hehän sonnastaan vieläpä maksavat. Kaikki skeptiset sivut ja blogit mihin itse olen tötärmännyt, ovat olleet aivan ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
https://mobile.twitter.com/VirpiHeikkila/status/1463786942152204290/pho…
Siitä sitten katselemaan ja pohtimaan sitä tyhmyysasiaa hiukan syvällisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole rokottamaton. Sain esim. hepatiittirokotteet reilu 10v sittten. Ilolla myös otan samaan rokotteeseen pohjautuvan Novavaxin koronarokotteen, heti kun se tulee.
Sama. Maksoin aikoinaan vapaaehtoisesti omat hepatiittirokotteeni ja maksaisin mielelläni myös aidosta koronarokotteesta, kun sellainen viimein tulee markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi, vasta vuoden 2023 lopussa on [7]Pfizerin lääketutkimuksen päättyminen mRNA-rokotteen osalta ja silloin päätetään saako mRNA-injektio myyntiluvan tutkimustulosten perusteella. Mistä Ursula von der Leyen voi etukäteen tietää, saako mRNA-injektio myyntilupaa? Jos ei, siinä tapauksessa kymmenien miljardien eurojen injektioita ei voisi käyttää.
Ne on siinä vaiheessa pistetty ihmisiin jo moneen kertaan. Pandemia julistetaan päättyneeksi helmikuussa 2023.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan kauan rokottamattomia voidaan vielä syytellä aivan kaikesta? Meneekö läpi vielä silloinkin, kun rokotekattavuus on yli 90 %, mitä luulette? Ja omikronhan ei välttämättä noista rokotteista piittaakaan. Islannissa ensimmäinen sairastunut oli kolmesti rokotettu mies. Ketäs sitten syytellään?
Tietysti menee. Kun on yksikin rokottamaton, koko pandemia on hänen vikansa, vaikka tämä asuisi kuplassa metsän keskellä eikä koskaan tapaisi ketään. Näin se maaginen ajattelu toimii.
Se on tätä nykytiedettä.
Covid on tappava pandemia. Se tappoi tieteen, logiikan, näyttöön perustuvan lääketieteen ja terveen järjen.
RIP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että et näe tekoa mitä rokottamattomat edustavat. Vapautta nimittäin. Rokottamattomat taistelevat tällä hetkellä yksilönvapauksien puolesta totaalikontrolismia vastaan.
Tiesitkö, että rokote ei suojaa tartunnalta?
Kyseessä ei ole pakko vaan velvollisuus.
Mikä tässä velvoittaa?
Velvollisuudentunto siitä, ettei sairaalat ylikuormitu ja Ihmisten operaatiot joudutaan siirtämään.
Minun velvollisuuteni ei ole pitää sairaaloita toiminnassa oikeistolaisten yksityistäessä julista terveydenhuoltoa kaksin käsin.
Vierailija kirjoitti:
Suurin yksittäinen rokotuksia vastustava ryhmä on tohtoriksi väitelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanasi sopisivat paljon paremmin keskimääräiseen hesarin lukijaan, hehän sonnastaan vieläpä maksavat. Kaikki skeptiset sivut ja blogit mihin itse olen tötärmännyt, ovat olleet aivan ilmaisia.
Tavalliselle kansalaiselle salaliittoteorian määritelmä = "Hesari ei kirjoita siitä".
Olen rokottamaton. En ole ottanut piikin piikkiä. Mielestäni jokainen ihminen saa tehdä oman ratkaisun rokotteen osalta sen ei luulisi olevan kenenkään muun asia. Olen ylpeä että voin olla eri mieltä rokotteen osalta kuin valtaväestö. En aio missään vaiheessa rokottautua. Elän normaalia elämää ja mikäli korona tulee sairastan sen sitten luomuna.
Taitavat puhdasveriset olla kuitenkin niitä, jotka tänne jäävät.
Erinomainen kommentti ! 10+