Miksi monia miehiä ei kiinnosta naisen nautinto seksissä?
Kun sitä seksiä niin kovasti halutaan saada, niin se auttaisi, jos molempia kiinnostaisi toistensa nautinto
Kommentit (1220)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät osaa.
Siitä se on kiinni. Ei ole taitoa eikä tietoa naisen anatomiasta eikä nautinnosta.
Eipä silti että oltaisiin kiinnostuneitakaan, ja siinä onkin ero hyvän ja taitavan rakastajan ja tavallisen tumputtajan välillä. Sillä tumputustahan sekin on kun naista käytetään itsetyydyksen välineenä.
Hyvä ja osaava mies tietää mitä tekee. Hänelle naisen nautinto on yhtä tärkeää kuin omansakin. He ovat niitä jotka OSAAVAT.
Naisten kannattaa siis heti alkuun, jos hyvää ja nautinnollista seksielämää havittelevat, kiinnittää huomio tuohon asiaan. Tämä olisi myös miesten etu, sillä heidän arvonsa naismaailmassa nousisi huimasti.
Eivät tajua kai sitten.
Arvonsa naismaailmassa🤣 Sitähän tässä haetaan naisten arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä kun pyytää jotain tekemään niin yksikään ei ole kieltäytynyt. Miehet ovat epävarmoja siitä mistä nainen tykkää ja sen takia kokevat helpompana vain olla tekemättä mitään ylimääräistä.
Jep.
Ja kun jokainen nainenkin toimii eri tavalla, täytyisi oppia tuntemaan juuri se oma kumppani.
Oikeasti kukaan mies ei ole kieltäytynyt jos on jotain pyytänyt/ käskenyt ja oikein mielellään on nuolleet jos vaan istuudun naaman päälle ja tyydytän itseni siinä 😏
Feikkaaminen on naisilta pahin virhe minkä voi tehdä sängyssä.Ei ne miehetkään kaikki tykkää samanlaisesta kosketuksesta. Toiselle esim pallit on niin herkkiä että ei siedä kosketusta kun toinen pyytää puristamaan ja imemään niin lujaa kuin pystyy.
"Teach me, tiger". Juuri näin. 16 vuotta ja komeasti nelinumeroinen määrä seksikertoja myöhemmin kummallakaan ei vieläkään päätä särje.
Ei jaksa kun tarttis olla sellasta perus tylsää vanilijaa. Halukkaita naisia on aina jonoksi, niin kun yksi alkaa valittaa niin pihalle vaan
Vierailija kirjoitti:
Miestä kun pyytää jotain tekemään niin yksikään ei ole kieltäytynyt. Miehet ovat epävarmoja siitä mistä nainen tykkää ja sen takia kokevat helpompana vain olla tekemättä mitään ylimääräistä.
Tadaa! Ei ole sen vaikeampaa saada hyvää seksiä.
Ja näin miehenä pitää todeta että olen tehnyt sängyssä kaiken mitä nainen on keksinyt pyytää, eikä ole ikinä valituksia tullut ;)
Mutta ajatuksia en valitettavasti osaa vieläkään lukea.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä yhdenyönjuttu niin miksi vaivautua? Jos kyseessä parisuhde niin pitäisi varmaan naisen avata suu ja sanoa ettei tämä riitä.
Tämä on yksi niistä syistä, miksi en halua yhden illan juttuja, huonoa seksiä yleensä naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?
Jos miestä kiinnostaa vain omakiva niin saa puolestani tyytyäkin tumputtamiseen.
Olen taitava käsistäni ja se ei ole minulle mikään rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä yhdenyönjuttu niin miksi vaivautua? Jos kyseessä parisuhde niin pitäisi varmaan naisen avata suu ja sanoa ettei tämä riitä.
Tämä on yksi niistä syistä, miksi en halua yhden illan juttuja, huonoa seksiä yleensä naiselle.
Kyllähän sinä niitä harrastat, jos ei muuta ole. Niinkuin muutkin naiset.
eikö mikään riitä? johan minä elätän koko naisen. pitäisikö vielä orgasmikin antaa?
Naiset tykkää jännämiehistä jotka onkin juuri sopivasti etäisiä. Somewhat careless of the wants and needs of a woman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Ja kun jokainen nainenkin toimii eri tavalla, täytyisi oppia tuntemaan juuri se oma kumppani.
Oikeasti kukaan mies ei ole kieltäytynyt jos on jotain pyytänyt/ käskenyt ja oikein mielellään on nuolleet jos vaan istuudun naaman päälle ja tyydytän itseni siinä 😏
Feikkaaminen on naisilta pahin virhe minkä voi tehdä sängyssä.Ei ne miehetkään kaikki tykkää samanlaisesta kosketuksesta. Toiselle esim pallit on niin herkkiä että ei siedä kosketusta kun toinen pyytää puristamaan ja imemään niin lujaa kuin pystyy.
En osaa edes kuvitella istuvani jonkun miehen naamalle. Mitenhän siinäkin kävisi.
Multa on moni mies itse pyytänyt ja ollut ihan kiimoissaan siitä.
Oon tosin pieni ja hoikka, en tiedä olisko tuhdimmilla mimmeillä eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ensi vuoteen kahteen vuoteen harrastanut kuin itsetyydytystä. Jännä, että taas mun puolesta tiedetään paremmin. Tarvitsen seksiin tunnesiteen, lähes aina huonot yhden illan jutut jättävät vain tyhjän tunteen. Kaikki ei koko ajan n*ssi ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
eikö mikään riitä? johan minä elätän koko naisen. pitäisikö vielä orgasmikin antaa?
No jos se tuntuu rakettitieteeltä ja suurelta vaivalta, niin voi voi. Naista ei voi edes kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ensi vuoteen kahteen vuoteen harrastanut kuin itsetyydytystä. Jännä, että taas mun puolesta tiedetään paremmin. Tarvitsen seksiin tunnesiteen, lähes aina huonot yhden illan jutut jättävät vain tyhjän tunteen. Kaikki ei koko ajan n*ssi ympäriinsä.
Ja tämä ei johdu seksihalujen puutteesta, niitä olisi. Yhden illan jutut ei pitemmän päälle vain tyydytä, haluan enemmän, muuten olen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?
Jos miestä kiinnostaa vain omakiva niin saa puolestani tyytyäkin tumputtamiseen.
Vastaus on koska ne voi. Sinäkin voit tyytyä räpläämään itseäsi, jos et saa sitä suutasi auki.
Eli naisen on avattava suunsa saadakseen mieheltä mitään, mutta miehen puolestaan ei tarvitse inahtaakaan saadakseen mitä haluaa?
Häh?
Mun mies ainakin opastaa ja näyttää itse miten milloinkin haluaa itseään kosketettavan ja tykkään siitä tosi paljon ettei hiljaa mielessään vaan kitise kun menee väärin.
Kyseli todella aktiivisesti myös suhteen alussa mitä mulle pitää tehdä ja osaakin tosi hyvin, eikä ikinä myöskään kieltäydy jos jotain pyydän.
Useampi on nauttinut jos oikeasti käskytän ja otan ohjat itselleni välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.
En osaa edes kuvitella istuvani jonkun miehen naamalle. Mitenhän siinäkin kävisi.
Multa on moni mies itse pyytänyt ja ollut ihan kiimoissaan siitä.
Oon tosin pieni ja hoikka, en tiedä olisko tuhdimmilla mimmeillä eri asia.
Eipä ole, vaikken ole hento sirotar, silti olen joskus harrastanut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikko itsetunto? Vai miksi puolustelet omia heikkouksia ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla. Sori, täälläKÄÄN ei ketään kiinnosta miten sinä harrastat seksiä.
Älä mene sänkyyn miehen kanssa, joka ei puhu tunteistaan ja osaa näyttää hellyyttä. -sivusta vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikko itsetunto? Vai miksi puolustelet omia heikkouksia ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla. Sori, täälläKÄÄN ei ketään kiinnosta miten sinä harrastat seksiä.
Eikä mua kiinnosta yhtään, mitä oletat musta, että kaikki naiset harrastavat yhden illan juttuja. Sä et määritä mua. Jääpä tänne palstalle itsesi ja typeryytesi kanssa.
Kauheita ne pelkät nylkyttäjät, tästä oli juuri juttua ip lehdessä. Kannattaa lukea.
No eihän ne tajua, jos nainen feikkaa kiimasta hullua :D
Ei ne mitään ajatusten lukijoita ole.