Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi helvetti, 21v tyttäreni seurustelee vakavasti 35v miehen kanssa.

Vierailija
05.03.2015 |

Miten reagoisit äitinä tai isänä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ikiksen aloittamat ketjut tunnistaa mm. siitä, että hän heittää aina peliin vain avauksen mutta ei koskaan kommentoi saamiaan vastauksia.

Vierailija
22/30 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:42"]

Ikis?

[/quote]

Ikäerohullu. Palstan vakiojankkaaja, joka tehtailee näitä ikäeroaloituksia aina tietyin väliajoin. Ilmeisesti tähän liittyy joku oikea taustatarinakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis Ikis on sen nimi? Vai onks toi lyhenne jostain?

Vierailija
24/30 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:40"]

Nyt kertokaa jooko mikä on ikis?

[/quote]

Ikis on keski-ikäinen nainen, jonka ex-mies löysi uuden naisen. Nainen on vähän päälle 20v. Ikis ja mies oli siis eronneet ja olleet erossakin jo useamman vuoden. Ikis itsekin oli löytänyt tässä välissä uuden miehen ja kihlautunut. Exän nyxän kuvioon ilmestymisen jälkeen Ikis kuitenkin tajus, että exä onkin hänen elämänsä mies. Harmi vaan kun mies ei ollut samaa mieltä. Ikis sitten tällä palstalla parjaa nuoria naisia ja keksii mitä mielikuvituksellisempia juttuja vanhemman miehen ja nuoren naisen suhteista. Kuten tämän, jossa hän kauhistelee tilannetta muka äitinä.

Vierailija
25/30 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho kerkesitte vastatakki toho :) t.24

Vierailija
26/30 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:18"]

En olisi mielissäni, pitäisin miestä törkeänä hyväksikäyttäjänä ja idioottina. Sanoisin sen lapselleni, mutta toki päätös on hänen. Virheistä oppii.

[/quote]

Äitini ei oppinut vaan on yhä onnellisesti yhdessä isäni kanssa, jo noin 40v sitten alkoivat seurustelemaan. Ovat luultavasti paikkakunnan onnellisin pari. Isäni on aina kohdellut äitiäni tasaveroisena kumppanina, kunnioittanut ja ollut uskollinen. Jos mies olisi samanlainen kuin isäni, olisin onnellinen tyttöni puolesta että on löytänyt hyvän miehen. Sitten jos mies sattuu olemaan joku kusipäinen niin sitten juttelisin tytön kanssa omista ei niin onnistuineita kokeiluista parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
27/30 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/30 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:33"]

No mitäpä tuosta. Itse seurustelin 22-vuotiaana 45-vuotiaan miehen kanssa. Nyt 10 vuotta myöhemmin olemme naimisissa ja meille on toinen lapsi tuloillaan. Ei edelleenkään ongelmia ikäerosta.

[/quote]

Hyi helvetti, oon 22 ja ajatus 45v kurttupallista on oikeesri rehellisen vastenmielinen.

Btw, ootko miettinyt yhtään kuinka vastuutonta sulta on olla turvaamatra lapsellesi isää? Miehesi on 55, kun lapsi on 20, hän on 75. Lapsellasi ei tule koskaan olemaan isää, vaan pappa jonka terveydestä, muistisairaudesta ja vanhainkotipaikasta pitää alkaa stressaamaan jo teini-ikäisenä. Hänellä ei tule koskaan olemaan isää, jonka voimien tietäisi täydellisesti riittävän ja jOnka kanssa ei sydänkohtausta tarvitse pelätä kopittelun aikana. Ei isää, joka hoitaisi, vaan isä jota pitää hoitaa.

Miksikö aihe suututtaa mua niin paljon? Oma isäni on äitiäni 20 vuotta vanhempi. Olen ollut AINA se, jolla on pappaisä. Nyt oon 22 ja isä on 68. Tosi raskasta ja inhottavaa. Voin kyllä muuten sanoa, että toi ikäero tulee 100% varmuudella lyömääm kapuloita rattaisiin. Äitini on elänyt eläkeläisen kanssa, kun oisi vihdoin omaa aikaa Ja virtaa matkustaa ja harrastaa. Oikeesti, viiden vuodeb sisällä sua alkaa kaduttamaan ja reippaasti. Onnea, koska tuut olemaan se joka ton lapsen hoitaa ja 15 vuoden sisällä olet miehesi omaishoitaja. Siinä ei hirveesti lapsenlapsille tai harrastuksille jää aikaa.

Vierailija
29/30 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:33"]

No mitäpä tuosta. Itse seurustelin 22-vuotiaana 45-vuotiaan miehen kanssa. Nyt 10 vuotta myöhemmin olemme naimisissa ja meille on toinen lapsi tuloillaan. Ei edelleenkään ongelmia ikäerosta.

[/quote]

Hyi helvetti, oon 22 ja ajatus 45v kurttupallista on oikeesri rehellisen vastenmielinen.

Btw, ootko miettinyt yhtään kuinka vastuutonta sulta on olla turvaamatra lapsellesi isää? Miehesi on 55, kun lapsi on 20, hän on 75. Lapsellasi ei tule koskaan olemaan isää, vaan pappa jonka terveydestä, muistisairaudesta ja vanhainkotipaikasta pitää alkaa stressaamaan jo teini-ikäisenä. Hänellä ei tule koskaan olemaan isää, jonka voimien tietäisi täydellisesti riittävän ja jOnka kanssa ei sydänkohtausta tarvitse pelätä kopittelun aikana. Ei isää, joka hoitaisi, vaan isä jota pitää hoitaa.

Miksikö aihe suututtaa mua niin paljon? Oma isäni on äitiäni 20 vuotta vanhempi. Olen ollut AINA se, jolla on pappaisä. Nyt oon 22 ja isä on 68. Tosi raskasta ja inhottavaa. Voin kyllä muuten sanoa, että toi ikäero tulee 100% varmuudella lyömääm kapuloita rattaisiin. Äitini on elänyt eläkeläisen kanssa, kun oisi vihdoin omaa aikaa Ja virtaa matkustaa ja harrastaa. Oikeesti, viiden vuodeb sisällä sua alkaa kaduttamaan ja reippaasti. Onnea, koska tuut olemaan se joka ton lapsen hoitaa ja 15 vuoden sisällä olet miehesi omaishoitaja. Siinä ei hirveesti lapsenlapsille tai harrastuksille jää aikaa.

[/quote]

Lisäisin vielä, että miehen sperman laatu laskee 35 ikävuoden jälkeen. Just so you know.

Vierailija
30/30 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tyttö on päässyt jo muuttamaan pois kotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän