Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana vapaus, viimeinen työvuoro taputeltu huonossa paikassa

Vierailija
04.12.2021 |

Tulin iltavuorosta kotiin, nukuin, ja nyt heräsin uuteen aamuun kuin eri ihmisenä. Inhottava työilmapiiri ja paskanpuhuminen on kaikki loppu nyt. Minä olin se tunnollinen tekijä, ja sen ansiosta sainkin paremman paikan toisaalla. Kukaan ei tiedä siitä vielä entisellä työpaikalla. Salaa nautin ajatuksesta, miten hommat tulevat kusemaan lähtöni jälkeen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tunne elokuussa. Kukaan ei ole korvaamaton, mutta väitän, että oltuani paikassa lähes 20v minulla oli aika paljon ns. hiljaista tietoa päässäni, että kyllä niillä jonkin verran asiat vaikeutui kun joutuvat niitä juttuja jostain kaivelemaan. 

En olisi halunnut paljastaa uutta paikkaani, mutta sehän paljastui. Paha juttu oli, että lähdin kilpailijan leipiin. 

Vierailija
22/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtisanomisaikaako ei nykyään ole? Kai siellä työpaikalla joku tietää, kun työntekijä on lähdössä. Paitsi Porvoossa tietysti.

Totta kai tietävät, että lähden. Enhän ole muuta väittänytkään. Mutta eivät tiedä, minne menen.

Miksi heitä kiinnostaisi että mihin menet töihin? Työntekijöitä tulee ja menee, eikä kukaan ole korvaamaton.

Koska siirryn saman organisaation sisällä toiseen toimipisteeseen parempaan työhön ja se tulee kaikille ilmi sisäisessä viestinnässä, kun olen uuden työn aloittanut. Tästä tietävät tällä hetkellä vain johto ja henkilöstöesimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi korvaamaton työntekijä vaihtaa työnantajaa. Teitä tuntuu olevan runsaasti markkinoilla. Ehkä vanhaan paikkaasi saadaan uusi korvaamattoman arvokas kultakimpale tilallesi.

Vierailija
24/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työkaverini? Osasi kyllä hommansa paremmin kuin hyvin, mutta oli työpaikan suurin pskanpuhuja. Heti kun selkä kääntyi niin alkoi juoruamaan.

Vierailija
25/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tia.a68v. kirjoitti:

Hienoa ,sinulla uusi työpaikka. Muista 1 asia,kukaan ei ole korvaamaton!

Ja siksi ei kannata vaihtoa epäröidä! Kyllä ne siellä pärjää. Vaihtamalla paranee.

Vierailija
26/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin ilman irtisanomisaikaa, ja se oli niille omahyväisille hemmotelluille eukoille ihan oikein. 

Kaveri pyysi palkankorotusta, ei saanut ja lähti työpaikasta, työnantajan piti palkata KAKSI työntekijää sen tilalle. 

Vierailija
27/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko työkaverini? Osasi kyllä hommansa paremmin kuin hyvin, mutta oli työpaikan suurin pskanpuhuja. Heti kun selkä kääntyi niin alkoi juoruamaan.

Tuskin olen. Meillä sen paskanpuhumisen hoitivat enimmäkseen ne, jotka eivät sitten mitään muuta saaneetkaan hoidettua. Kunhan haukkuivat toisten työntekoa.

Vierailija
28/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähdin ilman irtisanomisaikaa, ja se oli niille omahyväisille hemmotelluille eukoille ihan oikein. 

Kaveri pyysi palkankorotusta, ei saanut ja lähti työpaikasta, työnantajan piti palkata KAKSI työntekijää sen tilalle. 

On ihan totta, että pahimmillaan monessa paikassa kaksinkertainen määrä ihmisiä tekee vain puoliksi yhtä hyvää työtä kuin normimäärä niitä oikeita tekijöitä.

Vierailija
29/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskasta kusettajafirmasta irti päässeenä, erittäin mukavaa olla mieluimmin työttömänä ansiosidonnaisella. Ei koskaan enää perheyritykseen eikä pikkufirmoihin.

Vierailija
30/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin niin ettei pomokaan tiennyt ennenkuin laitoin sähköpostilla ilmoituksen että irtisanon itseni. Duunikaverille kerroin minne olin jättänyt työpaikan avaimen.

Meni 3 päivää ja yritti soittaa, en vastannut ja jatkoin elämääni. Ei enää sitä paskaa, kiusaamista ja vittuilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi