Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana vapaus, viimeinen työvuoro taputeltu huonossa paikassa

Vierailija
04.12.2021 |

Tulin iltavuorosta kotiin, nukuin, ja nyt heräsin uuteen aamuun kuin eri ihmisenä. Inhottava työilmapiiri ja paskanpuhuminen on kaikki loppu nyt. Minä olin se tunnollinen tekijä, ja sen ansiosta sainkin paremman paikan toisaalla. Kukaan ei tiedä siitä vielä entisellä työpaikalla. Salaa nautin ajatuksesta, miten hommat tulevat kusemaan lähtöni jälkeen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Tein saman vuosia sitten ja vieläkin joskus naureskelen, miten mahtoivat reagoida, kun orja olikin poissa...!

Vierailija
2/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ,sinulla uusi työpaikka. Muista 1 asia,kukaan ei ole korvaamaton!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Onnittelut!

Vierailija
4/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanomisaikaako ei nykyään ole? Kai siellä työpaikalla joku tietää, kun työntekijä on lähdössä. Paitsi Porvoossa tietysti.

Vierailija
5/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap! Itsellä täysin samat suunnitelmat. Toivon että löydän meneillään olevan hoitovapaan aikana uuden työpaikan, jotta ei tarvitsisi palata enää vanhaan työpaikkaan.

Vierailija
6/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuden työpaikan johdosta. Sen verran kuitenkin pitää todeta, että kukaan ei ole korvaamaton työpaikalla. Tuskin hommat kusevat.

Vierailija
7/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea!

Tein saman vuosia sitten ja vieläkin joskus naureskelen, miten mahtoivat reagoida, kun orja olikin poissa...!

Kiitos. Naurattaa myös se, että tilalleni otettiin ihminen, joka onnistui tulemaan töihin ajoissa vain kahtena päivänä viidestä. Lisäksi yhtenä lähti jonkun menon takia 1,5 h etuajassa, ja toisen saikutti kokonaan. Kaikki tuo ensimmäisen viikkonsa aikana. Onnea siis heille hänen kanssaan jatkossa. 😂

Vierailija
8/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla oli viimeinen työvuoro, mutta kukaan entisellä työpaikalla ei tiedä tästä? Erikoista jos ei ole irtisanomisaikaa.

Vierailija
9/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Työpaikkaa ei jätetä niin että kukaan ei tietäisi asiasta. Paitsi kuolemalla.

Vierailija
10/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanomisaikaako ei nykyään ole? Kai siellä työpaikalla joku tietää, kun työntekijä on lähdössä. Paitsi Porvoossa tietysti.

Taidat olla hieman simppeli.

Vierailija
11/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai tietävät, että lähden. Enhän ole muuta väittänytkään. Mutta eivät tiedä, minne menen.

Vierailija
12/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. Työpaikkaa ei jätetä niin että kukaan ei tietäisi asiasta. Paitsi kuolemalla.

Ei kai se tieto sekunnissa siirry, haloo. Ap tehnyt sopparin vaikka 1.2 alkaen eli irtisanoutumisaikaa vielä vaikka kuinka.

Vierailija
13/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajat kadehtivat;)

Vierailija
14/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai tietävät, että lähden. Enhän ole muuta väittänytkään. Mutta eivät tiedä, minne menen.

Miksi heitä kiinnostaisi että mihin menet töihin? Työntekijöitä tulee ja menee, eikä kukaan ole korvaamaton.

Vierailija
15/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on yksi elämä vain niin olen enemmin työttömänä kuin paskassa työpaikassa tai niin raskaassa että koko vapaa-aika menisi vain lepäämiseen ja palautumiseen jotta taas jaksaa raataa. 

Vierailija
16/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea uuden työpaikan johdosta. Sen verran kuitenkin pitää todeta, että kukaan ei ole korvaamaton työpaikalla. Tuskin hommat kusevat.

Kyllä vain aika monessa työpaikassa hommat kusevat kun kokeneet ja pätevät lähtevät muihin töihin ja tilalle ei saada yhtä päteviä. Uusien perehdyttämiseen menee kuukausia ja ehkä n. vuoden päästä täysin uusi työntekijä kykenee hallitsemaan työtä edes jollain tasolla. Näin ainakin meillä kävi. Riippuu toki työpaikasta ja työtehtävästä.

Vierailija
17/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen mielessäni ajatellut kuin AP,ilman että olen toiminut,, hommat kyllä pissis jos lähtisin, haluaisin lähteä mutta ongelmana on se että en tiedä minne ja mihin.

Vierailija
18/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin aina kun kuulen tällaista. Ihan oikein niille muille! Liian monessa työpaikassa pidetään niitä tunnollisia "orjina" eli käytetään hyväkseen teettämällä heillä enemmän töitä. Ja toi oksettava ilmapiiri. Olen ite niin itsepäinen, etten ole jäänyt mihinkään tuollaiseen paikkaan töihin missä ilmapiiri on huono ja tunnollisia käytetään hyväksi. Oma työmoraalini on korkea mutta olen myös erittäin altis ilmapiirin vaikutuksille. Joo ei varmaan ole mikään korvaamaton menetys muille, tarkotus onkin elää omaa elämää eikä muiden, tehdä tuollaiset päätökset oman hyvinvoinnin kannalta. Ihanaa kuulla, että muutkin pitävät huolta omasta hyvinvoinnista!

Vierailija
19/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla oli viimeinen työvuoro, mutta kukaan entisellä työpaikalla ei tiedä tästä? Erikoista jos ei ole irtisanomisaikaa.

koeaikana voi lähteä heti, kun haluaa.

Vierailija
20/30 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että uusi paikka on parempi, sellaista on hyvin vaikea löytää.

Itse en tajunnut aikaan lähteä, pää ei kestänyt kiusaamista ja silti en hakenut uutta paikkaa. Sitten tuli yt:t ja minut yhtenä laitettiin pihalle. Vuokrapaikat, joissa olin sen jälkeen oli yhtä kamalia, hain jopa tuohon aiempaan paikkaan takaisin. Koulutuksen kautta sitten sain uuden työn ja uuden paikan, jossa on hyvä olla. Nyt vasta ajattelen, miten hölmöä on vaan jatkaa epämiellyttävässä paikassa vuodesta toiseen enkä ikinä palaisi vanhaan, vaikka maksettaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi