Miehen exä raskaana
Olin todella ihastunut yhteen uuten tuttavuuteen, hyvää vauhtia rakastumassa, kun mies yhtäkkiä perui treffit viestillä, jossa sanoi että nyt on tullut "yllättävä elämänmuutos" eikä voi nyt enää seurustella kanssani. Pyyteli anteeksi ja sanoi että hän oli myös ollut minusta todella kiinnostunut.
No ei tämä nyt ihan riittänyt minulle, joten kysyin mikä tämä elämänmuutos oikein oli. Niin mies kertoi että hän oli muutamia kuukausia sitten ollut sängyssä exänsä kanssa ja kas vain, nainen olikin pamahtanut paksuksi. Ja nyt sitten yrittävät uudestaan lapsen takia.
Selvennykseksi, että en tiennyt mitään ko. exän olemassaolosta ja tuo seksikerta siis tapahtui ennen kuin tapasimme miehen kanssa.
Tää ei nyt oo reilua. Siinä miehessä natsasi ihan kaikki ja mä ajattelin että vihdoinkin olin löytänyt hyvän miehen, jonka kanssa voisin ehkä tulevaisuudessa olla hyvässä parisuhteessa ja hankkia omia lapsia. Toikin että nyt sitten yrittää exänsä kanssa lapsen takia kertoo musta miehestä hyvää. Tosin en todellakaan tajua miksi eivät käyttäneet ehkäisyä (tästä en kysellyt).
Vituttaa. Itkettää. Mä en ole vastannut tohon viestiin jossa kertoi tuosta exästään, enkä oikein tiedä pitääkö mun edes vastata.
Ja joo en asu Porvoossa, oikea elämä on tarua ihmeellisempää.
Kommentit (49)
Ai hyvä mies? Hyvä mies ei harrasta seksiä exänsä kanssa piste!
Moi! Mut varmaan lytätään tän takia kun kerron mitä mulle tapahtui.
Apn mies nimittäin kuulostaa mun lapsen isältä.
Ollaan miehen kanssa erottu pari vuotta sitten ja päädyttiin pari kuukautta sitten sänkyyn yhden ainoan kerran kun tavattiin ja alettiin muistelemaan menneitä.
Ilman ehkäisyä mentiin, kumpikaan ei huijannut toista siihen. Riskit siis oli molemmilla tiedossa.
Noh, jatkettiin elämää kuin ei mitään ja parin viikon päästä huomasin että olin raskaana. Kerroin miehelle ja mies sanoi ettei halua olla meidän elämässä.
Kuitenkin olen miehelle päivittänyt tietoa lapsesta, esim neuvolan jälkeen että kaikki ok. Mies on vastaillut.
Viime viikolla mies sanoi että on ajatellut asiaa ja haluaa olla lapsen elämässä. Aikamme juteltuamme päädyttiin siihen että halutaan koittaa uudestaan.
Tiedän että sulla aloittaja on paska fiilis, tiedän miltä tuntuu tulla jätetyksi.
Mutta halusin vain kertoa oman versioni "toisesta puolesta".
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:39"]
Moi! Mut varmaan lytätään tän takia kun kerron mitä mulle tapahtui. Apn mies nimittäin kuulostaa mun lapsen isältä. Ollaan miehen kanssa erottu pari vuotta sitten ja päädyttiin pari kuukautta sitten sänkyyn yhden ainoan kerran kun tavattiin ja alettiin muistelemaan menneitä. Ilman ehkäisyä mentiin, kumpikaan ei huijannut toista siihen. Riskit siis oli molemmilla tiedossa. Noh, jatkettiin elämää kuin ei mitään ja parin viikon päästä huomasin että olin raskaana. Kerroin miehelle ja mies sanoi ettei halua olla meidän elämässä. Kuitenkin olen miehelle päivittänyt tietoa lapsesta, esim neuvolan jälkeen että kaikki ok. Mies on vastaillut. Viime viikolla mies sanoi että on ajatellut asiaa ja haluaa olla lapsen elämässä. Aikamme juteltuamme päädyttiin siihen että halutaan koittaa uudestaan. Tiedän että sulla aloittaja on paska fiilis, tiedän miltä tuntuu tulla jätetyksi. Mutta halusin vain kertoa oman versioni "toisesta puolesta".
[/quote]
No mä en ainakaan lyttää. Tosin tossa on yksityiskohtia, jotka ei täsmää tohon mun exään, joten en usko että olet sama tapaus. Tosin voi olla että vähän muutit tarinaa tms. :D Sinällään mun olis helpompi hyäksyä että oli oikeasti exä ja oikeasti yksi kerta ja että kumpikaan ei suunnitellut raskautta. Tuli vain epäily siitä että jommalla kummalla osapuolella ei ehkä ollut ihan puhtaat jauhot ollut pusseissa, mikä ahdisti. On vain sellainen olo, että mulle ei riitä onnea. Niin usein tapaa ihmisä, joista ei todellakaan olisi pitkään parisuhteeseen ja sitten kun tapaa, käy näin että tulee jätetyksi ja vielä näin ihmeellisestä syystä. -Ap.
Ai lapsi toisen naisen kanssa on ihmeellinen syy
No siis jos on jo EX, ja ilmoittaa että tullut raskaaksi ei se tarkoita että sen takia pitää yhteen palata, isä voi olla lapselle muutenkin. Se on ex ihan syytä, ei se lapsi sitä asiaa korjaa, ja kurja juttu vain lapsen takia yrittää olla perhe, tarvitaan siihen muutakin. Olisi mies muutenkin voinut kantaa vastuun ja osallistua lapsen elämään muuten, eri asia olisitko sinä ollut valmis parisuhteeseen kun miehen ex raskaana jne.
Mutta toi mies taisi sitten olla vielä kiinnostunut exästään jos palasi suhteeseen hänen kanssaan, sinä olet ollut joku välilaastari. Jotain hämärää miehen touhuissa kyllä on kun käynyt vielä nusasemassa muisteluseksit vai mitä se sanoi huhheijaa jos haluaa erota ei siinä enää mitään muisteloseksejä tarvita vaan nopeasti uudet kuviot vaan kehiin. Veikkaan kuitenkin että asia ei ole ihan noin mennyt, koska jos on jo erottu niin ei sen lapsen takia palata yhteen vai olenko ihan väärässä?? Mä vaan en enää vaatis lapsen takia kokeilemaan vaan toivoisin että hoidetaan lasta muuten hyvin yhdessä ja sovussa. Tai en muutenkaan ymmärrä on off suhteita, jos kerran erotaan niin sitten se on ero.
Ei se mies ollut ap sua varten, ei ollut vielä päässyt yli exästään!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:41"]
Ai lapsi toisen naisen kanssa on ihmeellinen syy
[/quote]
No siis tarkoitin sitä, että esiintyi kuitenkin minulle sinkkumiehenä jolla ei mitään ex-painolastia ja sitten paljastuukin että on muutaamia kuukausia sitten vielä ollut sängyssä exänsä knssa. Tuli se mulle täysin puun takaa. -Ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:43"]
No siis jos on jo EX, ja ilmoittaa että tullut raskaaksi ei se tarkoita että sen takia pitää yhteen palata, isä voi olla lapselle muutenkin. Se on ex ihan syytä, ei se lapsi sitä asiaa korjaa, ja kurja juttu vain lapsen takia yrittää olla perhe, tarvitaan siihen muutakin. Olisi mies muutenkin voinut kantaa vastuun ja osallistua lapsen elämään muuten, eri asia olisitko sinä ollut valmis parisuhteeseen kun miehen ex raskaana jne.
Mutta toi mies taisi sitten olla vielä kiinnostunut exästään jos palasi suhteeseen hänen kanssaan, sinä olet ollut joku välilaastari. Jotain hämärää miehen touhuissa kyllä on kun käynyt vielä nusasemassa muisteluseksit vai mitä se sanoi huhheijaa jos haluaa erota ei siinä enää mitään muisteloseksejä tarvita vaan nopeasti uudet kuviot vaan kehiin. Veikkaan kuitenkin että asia ei ole ihan noin mennyt, koska jos on jo erottu niin ei sen lapsen takia palata yhteen vai olenko ihan väärässä?? Mä vaan en enää vaatis lapsen takia kokeilemaan vaan toivoisin että hoidetaan lasta muuten hyvin yhdessä ja sovussa. Tai en muutenkaan ymmärrä on off suhteita, jos kerran erotaan niin sitten se on ero.
Ei se mies ollut ap sua varten, ei ollut vielä päässyt yli exästään!
[/quote]
Taidat olla oikeassa. -Ap
Siinä miehille varoittava esimerkki paljaalla vetelyn riskeistä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:11"]
Siis miten niin ei ole reilua?
[/quote]
No ei ole reilua oikein kenellekään. Mies ja exä eivät enää halunneet olla yhdessä, mutta nyt sitten raskauden takia palaavat yhteen. Kuinkakohan onnellinen parisuhde siitäkin tulee? Tai turvallinen koti lapselle? Ja ei ole reilua että mies aloitti suhteen minun kanssani, vaikka oli vipinää vielä ihan lähiaikoina ollut exänsä kanssa (josta en siis tiennyt).
[/quote]
Jollet ole tiennyt exästä mitään ennen tätä, ei sinulla ole mitään syytä alkaa epäilemään heidän uutta yritystään, saatika alkaa spekuloimaan lapsen turvallisuudella. Ikävää että sinä tulit jätetyksi, mutta kyllä kaikkein reiluinta on se, että mies ja hänen exänsä antavat lapsen tähden suhteelleen vielä mahdollisuuden. Mikä sinusta olisi lasta kohtaan reilumpaa kuin edes yrittää tarjota hänelle ehjä perhe ja kaksi lähivanhempaa?