Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exä raskaana

Vierailija
05.03.2015 |

Olin todella ihastunut yhteen uuten tuttavuuteen, hyvää vauhtia rakastumassa, kun mies yhtäkkiä perui treffit viestillä, jossa sanoi että nyt on tullut "yllättävä elämänmuutos" eikä voi nyt enää seurustella kanssani. Pyyteli anteeksi ja sanoi että hän oli myös ollut minusta todella kiinnostunut. 

No ei tämä nyt ihan riittänyt minulle, joten kysyin mikä tämä elämänmuutos oikein oli. Niin mies kertoi että hän oli muutamia kuukausia sitten ollut sängyssä exänsä kanssa ja kas vain, nainen olikin pamahtanut paksuksi. Ja nyt sitten yrittävät uudestaan lapsen takia.

Selvennykseksi, että en tiennyt mitään ko. exän olemassaolosta ja tuo seksikerta siis tapahtui ennen kuin tapasimme miehen kanssa.

Tää ei nyt oo reilua. Siinä miehessä natsasi ihan kaikki ja mä ajattelin että vihdoinkin olin löytänyt hyvän miehen, jonka kanssa voisin ehkä tulevaisuudessa olla hyvässä parisuhteessa ja hankkia omia lapsia. Toikin että nyt sitten yrittää exänsä kanssa lapsen takia kertoo musta miehestä hyvää. Tosin en todellakaan tajua miksi eivät käyttäneet ehkäisyä (tästä en kysellyt). 

Vituttaa. Itkettää. Mä en ole vastannut tohon viestiin jossa kertoi tuosta exästään, enkä oikein tiedä pitääkö mun edes vastata.

Ja joo en asu Porvoossa, oikea elämä on tarua ihmeellisempää.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:31"]

Ripustatuja , joka jo on suunnitellut hääpäivänsä kulun ja tulevien lasten nimet. Ei ole ihme että mies kaikkosi.

[/quote]

Eiks ennemminkin miehen exä ole ripustautuja kun eron jälkeen pamahtaa "vahingossa" paksuksi ah niin sopivasti?
[/quote]

Jos ei halua isäksi, löytyy kondomeja vaikka joka ainoasta pikkukaupasta, kioskista, apteekista tai huoltoasemalta.

Vierailija
22/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:51"]

Mieheni ex tuli aikoinaan "raskaaksi" kun mies jätti hänet takiani. Ei pystynyt todistamaan raskautta millään (siis raskaustesti näytti negaa, mut silti kuulemma raskaana). Vauvaa ei ikinä syntynyt, olikin tullut keskenmeno tms että olematon raskaus vaan hävisi. Kummasti sattui pillerit pettämään juuri silloin kun mies jätti.

[/quote]

Oho, miten teidän tilanne eteni? Mies siis silti jäi sinun kanssasi seurustelemaan? -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin! Ehdittiin olla tiiviisti yhdessä pari kuukautta. Miehen exä viestitteli ja roikkui. Mutta mies oli minun kanssani ja teki sen exälleen selväksi... Kunnes tuli viesti etyä tämä onkin raskaana. En ensin meinannut uskoa, mutta totta se oli ja ihan "oikeilla viikoilla". Mies oli hämmentynt mutta palasi sitten riippuvan exän luokse. Vauva syntyi ja he erosivat myöhemmin...

Vierailija
24/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:51"]Mieheni ex tuli aikoinaan "raskaaksi" kun mies jätti hänet takiani. Ei pystynyt todistamaan raskautta millään (siis raskaustesti näytti negaa, mut silti kuulemma raskaana). Vauvaa ei ikinä syntynyt, olikin tullut keskenmeno tms että olematon raskaus vaan hävisi. Kummasti sattui pillerit pettämään juuri silloin kun mies jätti.
[/quote]

Nopeaa toimintaa vaikuttaa miehelläsi olleen.

Vierailija
25/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteni niin että menimme naimisiin ja meille syntyi pari lasta. Ex piti yhteyttä ehkä puoli vuotta ja jätti meidät sitten rauhaan. Olemme olleet yhdessä pian 10 vuotta.

Vierailija
26/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:57"]

Mulle kävi samoin! Ehdittiin olla tiiviisti yhdessä pari kuukautta. Miehen exä viestitteli ja roikkui. Mutta mies oli minun kanssani ja teki sen exälleen selväksi... Kunnes tuli viesti etyä tämä onkin raskaana. En ensin meinannut uskoa, mutta totta se oli ja ihan "oikeilla viikoilla". Mies oli hämmentynt mutta palasi sitten riippuvan exän luokse. Vauva syntyi ja he erosivat myöhemmin...

[/quote]

Apua, miten sä oikein selvisit tosta? Tosi kurja juttu että näitä tällaisia tapauksia on useampiakin :( -Ap.

Vierailija
27/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:59"]

Eteni niin että menimme naimisiin ja meille syntyi pari lasta. Ex piti yhteyttä ehkä puoli vuotta ja jätti meidät sitten rauhaan. Olemme olleet yhdessä pian 10 vuotta.

[/quote]

Oi, onnea teille! :) -Ap

Vierailija
28/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskkohan ex tehnyt perinteiset "e-pillerit"? No tavallaan ihan oikea ratkaisu häneltä tuossa tilanteessa. Mies on varmaan itse ihan pihalla myös. Älä sotkeennu, jos tämä oli tuore tuttavuus.

Vierailija
29/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:57"]Mulle kävi samoin! Ehdittiin olla tiiviisti yhdessä pari kuukautta. Miehen exä viestitteli ja roikkui. Mutta mies oli minun kanssani ja teki sen exälleen selväksi... Kunnes tuli viesti etyä tämä onkin raskaana. En ensin meinannut uskoa, mutta totta se oli ja ihan "oikeilla viikoilla". Mies oli hämmentynt mutta palasi sitten riippuvan exän luokse. Vauva syntyi ja he erosivat myöhemmin...
[/quote]

Sinullakin ollut onnea, ettet jäänyt tuon "hämmentyneen" miehen kanssa elämään.

Vierailija
30/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:51"]Mieheni ex tuli aikoinaan "raskaaksi" kun mies jätti hänet takiani. Ei pystynyt todistamaan raskautta millään (siis raskaustesti näytti negaa, mut silti kuulemma raskaana). Vauvaa ei ikinä syntynyt, olikin tullut keskenmeno tms että olematon raskaus vaan hävisi. Kummasti sattui pillerit pettämään juuri silloin kun mies jätti.
[/quote]

Nopeaa toimintaa vaikuttaa miehelläsi olleen.
[/quote]

Kyllä näin oli ja alkuhuuman jälkeen epäilin pitkään olevani laastarisuhde miehelle ja varmaan moni odotti että eroamme pian. Toistaiseksi tämä laastarisuhde on kestänyt 10 vuotta.

Vierailija
31/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:01"]

Oliskkohan ex tehnyt perinteiset "e-pillerit"? No tavallaan ihan oikea ratkaisu häneltä tuossa tilanteessa. Mies on varmaan itse ihan pihalla myös. Älä sotkeennu, jos tämä oli tuore tuttavuus.

[/quote]

Mäkin tuota e-pilleriasiaa mietin. Joo, en aio pitää mieheen enää mitään yhteyttä. -Ap.

Vierailija
32/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:18"]

Ole onnellinen, että ratkesi nyt ja näin. Eräs tuttuni alkoi seurustella ja jonkun ajan kuluttua selvisi, että mies olikin jättänyt raskaana olleen exän. Mies kuitenkaan ei halunnut exänsä kanssa jatkaa. Parin vuoden kuluttua tuttuni tuli raskaaksi. Siinä vaiheessa taas mies yöpyi milloin missäkin. Vaikuttaa, että sinun miesystäväsi kantaa vastuun. Kyynikkona havaitsen senkin vaihtoehdon, että hänen exänsä ei olekaan ollut kovin ex tällä välin.

[/quote]

Niin. Se mikä mua etenkin häiritsi oli tuo ehkäisyn puuttumattomuus, me kyllä käytettiin ehkäisyä. Mulle tuli mieleen että olikohan ihan vahinkoa exän puolelta tuo raskaaksi tulo. :/ Kun siis se miten mies selitti (voi toki olla valhettakin, muttaa aaina vaikuttanut rehelliseltä) oli että tuo oli tosiaan vähän tuollainen yksittäinen vanhojen hyvien aikojen muisteluseksikerta. -Ap.
[/quote]
Niin no ehkä kumin käyttö joka tapauksessa olisi ihan viisasta vanhojen muisteluseksissä.

Vierailija
33/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat vielä valmiita yrittämään uudestaan ja lapsikin on kirjaimellisesti pantu alulle (ehkä ehkäisystä huolimatta, vahinkoja sattuu..?) niin varmasi on vielä aika vahvoja tunteita puolin ja toisin. Jos olisivat toisistaan kunnolla yli, voisivat varmasti keksiä muunkin ratkaisun kuin vanhanaikaisesti "yrittää uudelleen lapsen takia". Ei hyvien vanhempien ole pakko asua saman katon alla ja olla parisuhteessa/naimisissa. 

Kurjaa silti kun kerran ehditty ihastua toisiinne. Toivottavasti oikeasti haluavat lapsen. 

Vierailija
34/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ehkä ne on olleet yhdessä koko ajan. Et sytyttänyt miestä riittävästi.

Vierailija
35/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä varmaan laittaisin viestin, että harmi (tai jotain) ja onnea matkaan. Jos ne vaikka päättääkin että ei tule mitään, niin voisi vaikka yrittää uudestaan, mikäli se suhde exän kanssa silloin tosiaan on ohi.

Vierailija
36/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mäkin sen nään, et mies kantaa vastuunsa. Tietenkin sua vituttaa, mutta tsemppiä silti.

Vierailija
37/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten jämät ne on yleensä sutta ja sekundaa, se pitäisi kyllä jokaisen naisen tietää.

Vierailija
38/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:41"]Toisten jämät ne on yleensä sutta ja sekundaa, se pitäisi kyllä jokaisen naisen tietää.
[/quote]
Yllättävän hankala löytää aikuinen mies, jolla ei olisi yhtään exää.

Vierailija
39/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kävikin niin...
Itse seurustelin miehen kanssa vajaan vuoden, ei käytetty koko aikana ehkäisyä, koska yhdessä puhuttiin, että jos vauva tulee niin se tulee, ja se on sit molemmille ok. En tullut raskaaksi, ja luulin jo etten pysty edes lapsia saamaankaan. Suhde muuttui jostain syystä enemmän tai vähemmän on/off-suhteeksi, nähtiin silloin tällöin ja useimmiten sänkyhommiksi meni. Sen erään kerran sen piti olla se viimeinen kerta, päätin että se homma loppuu nyt siihen...! Kunnes...se nyt vaan sitten sattui ollakkin se semmonen kerta, että nalli napsahti ja hups tulinkin raskaaksi. Alkuun se oli hankala ajatus miehelle, ja itsekkin olin lähinnä järkyttynyt ja osaltani ajattelin totaaliyhärin elämää, mutta yhdessä tässä nyt vauvaa odottelemme syntyväksi :)
Elämä vaan joskus menee kuten menee.
Ja tosiaan vaikea olisi löytää miestä vailla menneisyyttä, ja harvalle sitä mikään peräkammarin poikakaan kelpaisi.

Vierailija
40/49 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:17"]

Mitä turhia itkemään, kyllähän miehiä riittää.

[/quote]

Et taida olla sinkku. Miehiä ei todellakaan riitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän