Tiesittekö että netistä voi tilata kasan sipsejä?
Huomenna haen oman pakettini. :p Ja ei, ei taffelia eikä estrellaa...
Kommentit (52)
Tokmannilla real snack sipsit 1,50 pussi.
Mistä? :O nimim. Lähikauppaan 100m mutta liian vaivalloista
No mitäs sitten? Kerro heti kaikki tiedot hinnasta, valikoimista, kasasta...
Real snack sipsejä. 12 pussin sekoituslaatikko tai on muitakin vaihtoehtoja. Ihan hyviä sipsejä, suomalaisia.
Millaisessa paketissa toimittavat? Nolottais hakea toistakymmentä sipsipussia postista :(
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:27"]Millaisessa paketissa toimittavat? Nolottais hakea toistakymmentä sipsipussia postista :(
[/quote]
Lisään vielä et oon vähän pyöreä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:27"]Millaisessa paketissa toimittavat? Nolottais hakea toistakymmentä sipsipussia postista :(
[/quote]
[/quote]
Höpö höpö. Minä kysyin tuota pakettiasiaa, ja bmi on 18,7.
Kerron huomenna kun paketin haen. Mutta varmaan ihan perus laatikkoa josta ei huomaa mitä on sisällä :)
No eipä näytä kauheen houkuttavilta :D
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:27"]Millaisessa paketissa toimittavat? Nolottais hakea toistakymmentä sipsipussia postista :(
[/quote]
[/quote]
[/quote] Juuri niin perus oletus, että vaan läskit mättää sipsejä. Minä söin hoikassa kunnossa enemmän sipsejä, kuin nyt tuhdimmassa kunnossa.
Tietääkseni ihan kaikenpainoiset syö sipsejä, ja kyllä voivat OSTAA myös sen 12 pussia kerralla :) Ei niitä kerralla syödä tarvi/voi :)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:27"]Millaisessa paketissa toimittavat? Nolottais hakea toistakymmentä sipsipussia postista :(
[/quote]
[/quote]
[/quote] Juuri niin perus oletus, että vaan läskit mättää sipsejä. Minä söin hoikassa kunnossa enemmän sipsejä, kuin nyt tuhdimmassa kunnossa.
[/quote]
Jep. Hoikempana on enemmän pelivaraa mättää herkkuja. T. Edellinen
Aika kalliiksi tulee. Ainakin yhden pussin hinta, vaikka tilaa siis pakettina tulee silti 2,4euroa. dipitkin näyttää olevan samaa hintaa, kuin kaupassa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:31"]Kaupasta saa halvemmalla.
[/quote]
Mistä saat 12 pussia kahdellakympillä?
Voiko tilata euro lavallisen toimitettuna kotiovelle?
Siis miksi tilata tuolta kun kaupasta saa halvemmalla?
Mitä makuja laatikossa on?