Huomenna nousee 5kg kebabköntti pöytään kinkun tai kalkkunan sijaan.
Kulman kebuammattilaiselta ostan. Turkinpoika osaa. Kylkeen ranuja airfryerista. Tai riisiä kattilasta. Tuliset ja miedot soosit. Iso salaattikulho. Eri juustoja.
Isolla porukalla kimppuun!
Hyvää Joulua!
Kommentit (14)
Sivuun jää pöhöttynyt kinkkuperinne ja ne tun keitetyt Timo perunat.
Miten sä sen kypsennät? Onko teillä pöydällä varras ja jotkut paahtimet sivuilla?
Vierailija kirjoitti:
Sivuun jää pöhöttynyt kinkkuperinne ja ne tun keitetyt Timo perunat.
Rosollit ja ne prkeleen lootat ne vasta kivikaudelta on.
Palstavassari imee turkin pojan nahkeaa pikkukikkeliä koko joulun.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä sen kypsennät? Onko teillä pöydällä varras ja jotkut paahtimet sivuilla?
Valmis kypsä biitti jo maksettu.
Onhan se nyt tuhat kertaa paremmanmakuista kun läskinen kinkku.
Näin ne muslimit. Syömme vain halal-lammasta.
Laittakaa taustalle jotain joikaavaa minareettimusiikkia ja muistatte sitten myös kumarrella Mekkaan päin illan aikana. Se on siinä!
Minäkin ajattelin tehdä sellaisen pikakebabin ihan itse. Oli trendi hetki sitten. Juju oli, että kebab kaulitaan ohueksi kahden leivinpaperin välissä ja sitten vedetään pitsaleikkurilla suikaleiksi, kierretään "spiraaliksi", ja paistetaan uunissa. Sitten vielä vähän rusketusta pintaan paistinpannulla.
Vierailija kirjoitti:
Tewmmw joskus itse hirvikebabbia (juu, metsästn), vaivalloista mutta aika. herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa taustalle jotain joikaavaa minareettimusiikkia ja muistatte sitten myös kumarrella Mekkaan päin illan aikana. Se on siinä!
Normi joululauut soi. Tosin ne heviversiot. Päälle saunaan ja sit dokataan!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ajattelin tehdä sellaisen pikakebabin ihan itse. Oli trendi hetki sitten. Juju oli, että kebab kaulitaan ohueksi kahden leivinpaperin välissä ja sitten vedetään pitsaleikkurilla suikaleiksi, kierretään "spiraaliksi", ja paistetaan uunissa. Sitten vielä vähän rusketusta pintaan paistinpannulla.
Mielikuva oli eri kuin valmistus. Viraalikebab kun laittaa googleen niin löytää ohjeita
Sinulla ei nouse mitään. Parempi kun lähtisit vaikka uimaan.