Kertokaahan mitä saatte mieheltänne joululahjaksi?
Ikisinkku kyselee. Koskaan en ole saanut miehiltä lahjoja.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toivonut Joulupukilta (=mun mieheltä) mm. koruja, Diorin laukun sekä Tiffany-valaisimen. Kiinnitin toivelistani jääkaapin oveen, josta se oli yön aikana kadonnut:)
Katsoitko roskiksesta?
En ole katsonut roskiksesta, mutta miksi pilata ilkeydellä hyvän mielen ketju?
Painu nuuttiv puupää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toivonut Joulupukilta (=mun mieheltä) mm. koruja, Diorin laukun sekä Tiffany-valaisimen. Kiinnitin toivelistani jääkaapin oveen, josta se oli yön aikana kadonnut:)
Katsoitko roskiksesta?
Hyvin sanottu tuolle urpålle!
Ehkä yhden takin jonka ostamista oon pähkäillyt.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti isoa ja jäykkää munaa.
Mistä se sellaisen jouluksi kehittää? Vai lainaako naapurista?
Patakintaat ja tehosekoittiminen. Ja nämä olen itse toivonut :)
Ehkä jotain en tiedä mitä mutta tänä jouluna ei ole lahjoja kun olemme tiukilla, rakastellaan varmaan. Yhdessä jo vuodesta 1984.
En mitään, ollaan sovittu jo vuosia sitten, ettei osteta toisillemme joululahjoja. Ei osteta joululahjoja kenellekään aikuiselle, ihan turhanpäiväistä. Jos tarviin jotain, saan sen itsekin ostettua ja mitään turhaa en halua.
Ostettiin kummallekin museokortit joululahjojen sijaan, ei yleensä ostella lahjoja kun tavaraa on muutenkin aivan liikaa.
En mitään. Ei sillä ole rahaa ja jos olisi ei kuitenkaan tajuaisi. 25v naimisissa.
En yhtään tiedä vielä :D Veikkaisin jotain meidän yhteiseen harrastukseen liittyvää ja herkkuja. Tai sitten jotain lämpökerrostoja, koska mulla on aina kylmä. Uskon että mies on kyllä miettinyt tarkkaan mitä hankkisi ja päätynyt johonkin tarpeelliseen ja sellaiseen mistä tietää että tykkään <3
Parikymppisenä sain silloiselta poikaystävältäni ensimmäisenä yhteisenä jouluna lahjaksi ruman avaimenperän, ihan vilpittömin mielin oli sen minulle hankkinut tai jostain ilmaiseksi saanut (eikä ole vieläkään tunnustanut ostiko vai saiko sen).
.En voinut kuin nauraa, nykyään nauramme tälle yhdessä jouluisin muistellessamme tapausta.
Porschen. Mutta vasta vuodenvaihteen jälkeen. ❤️ Jotain pientä toki myös, perinteinen Dubain matka ja pari merkkilaukkua ym. pientä.
Rakastan ❤️❤️❤️
Kylpytakin. Pyysin kyllä yhtä kirjaa mutta kaiketi tolle kylpytakillekin jotain käyttöä löytyy.
Laskettelureissu alpeille. Siis koko perheelle. Tämä oli ennen koronaa. Tänä vuonna uusi auto.
Kaikki tietää että en pidä yllätyksistä ja jopa suklaa on kieltolistalla nykyään.
Menen ihan rikki jos joku ostaa minulle jotain. Kerran raivosin lapsille kun ostivat kirjan minulle, menetin täysin hermot. En tiedä mikä trauma tämä on, että en osaa ottaa vastaan, mutta halvaksi tulee.
Lasten isä aloitti lahjomaan työkaverinaista, kun hän oli otollisempi kohde (ja kyllä, siitä kasvoi suhde tietysti). Aloitti suklaista, joten siksipä en enää huoli edes suklaata. Enkä suudelmia, nekin on nyt käytetty.
En mitään tai sitten jotain tyyliin kinkun paistomittari tai seinäkalenteri. Itse neulon perinteisesti villasukat hänelle
Ei ole tapana. Paketoin itselleni suklaata ja miehelle salmiakkia ettei lapsi huomaa että vanhemmat jäi ilman lahjoja :) Meillä on ihan riittävästi kaikkea ja liikaakin.
Tosi miehet pelaa pleikkarilla.