Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaahan mitä saatte mieheltänne joululahjaksi?

Vierailija
03.12.2021 |

Ikisinkku kyselee. Koskaan en ole saanut miehiltä lahjoja.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ole suhteessa, mutta eksän kanssa ostimme aina kirjan ja pleikkapelin. Minä siis kerroin minkä kirjan sinä vuonna halusin ja eksä kertoi minkä pleikkapelin halusi. Sitten kävimme ne toisillemme ostamassa.

Aina siis sama, oli joulu tai synttärit. Ainoa ero oli siinä, että jouluisin ne sai ostettua paketoituna.

Tosi miehet pelaa pleikkarilla.

Vierailija
22/45 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen toivonut Joulupukilta (=mun mieheltä) mm. koruja, Diorin laukun sekä Tiffany-valaisimen. Kiinnitin toivelistani jääkaapin oveen, josta se oli yön aikana kadonnut:)

Katsoitko roskiksesta?

En ole katsonut roskiksesta, mutta miksi pilata ilkeydellä hyvän mielen ketju?

Painu nuuttiv puupää!

Vierailija
24/45 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen toivonut Joulupukilta (=mun mieheltä) mm. koruja, Diorin laukun sekä Tiffany-valaisimen. Kiinnitin toivelistani jääkaapin oveen, josta se oli yön aikana kadonnut:)

Katsoitko roskiksesta?

Hyvin sanottu tuolle urpålle!

Vierailija
25/45 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yhden takin jonka ostamista oon pähkäillyt.

Vierailija
26/45 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti isoa ja jäykkää munaa.

Mistä se sellaisen jouluksi kehittää? Vai lainaako naapurista?

Vierailija
27/45 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patakintaat ja tehosekoittiminen. Ja nämä olen itse toivonut :)

Vierailija
28/45 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain en tiedä mitä mutta tänä jouluna ei ole lahjoja kun olemme tiukilla, rakastellaan varmaan. Yhdessä jo vuodesta 1984.

Vierailija
29/45 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ollaan sovittu jo vuosia sitten, ettei osteta toisillemme joululahjoja. Ei osteta joululahjoja kenellekään aikuiselle, ihan turhanpäiväistä. Jos tarviin jotain, saan sen itsekin ostettua ja mitään turhaa en halua.

Vierailija
30/45 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin kummallekin museokortit joululahjojen sijaan, ei yleensä ostella lahjoja kun tavaraa on muutenkin aivan liikaa.

Vierailija
31/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei sillä ole rahaa ja jos olisi ei kuitenkaan tajuaisi. 25v naimisissa.

Vierailija
32/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tiedä vielä :D Veikkaisin jotain meidän yhteiseen harrastukseen liittyvää ja herkkuja. Tai sitten jotain lämpökerrostoja, koska mulla on aina kylmä. Uskon että mies on kyllä miettinyt tarkkaan mitä hankkisi ja päätynyt johonkin tarpeelliseen ja sellaiseen mistä tietää että tykkään <3 

Vierailija
33/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä sain silloiselta poikaystävältäni ensimmäisenä yhteisenä jouluna lahjaksi ruman avaimenperän, ihan vilpittömin mielin oli sen minulle hankkinut tai jostain ilmaiseksi saanut (eikä ole vieläkään tunnustanut ostiko vai saiko sen).

.En voinut kuin nauraa, nykyään nauramme tälle yhdessä jouluisin muistellessamme tapausta.

Vierailija
34/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikengät.

Vierailija
35/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porschen. Mutta vasta vuodenvaihteen jälkeen. ❤️ Jotain pientä toki myös, perinteinen Dubain matka ja pari merkkilaukkua ym. pientä.

Rakastan ❤️❤️❤️

Vierailija
36/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpytakin. Pyysin kyllä yhtä kirjaa mutta kaiketi tolle kylpytakillekin jotain käyttöä löytyy.

Vierailija
37/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelureissu alpeille. Siis koko perheelle. Tämä oli ennen koronaa. Tänä vuonna uusi auto.

Vierailija
38/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää että en pidä yllätyksistä ja jopa suklaa on kieltolistalla nykyään.

Menen ihan rikki jos joku ostaa minulle jotain. Kerran raivosin lapsille kun ostivat kirjan minulle, menetin täysin hermot. En tiedä mikä trauma tämä on, että en osaa ottaa vastaan, mutta halvaksi tulee.

Lasten isä aloitti lahjomaan työkaverinaista, kun hän oli otollisempi kohde (ja kyllä, siitä kasvoi suhde tietysti). Aloitti suklaista, joten siksipä en enää huoli edes suklaata. Enkä suudelmia, nekin on nyt käytetty.

Vierailija
39/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään tai sitten jotain tyyliin kinkun paistomittari tai seinäkalenteri. Itse neulon perinteisesti villasukat hänelle

Vierailija
40/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana. Paketoin itselleni suklaata ja miehelle salmiakkia ettei lapsi huomaa että vanhemmat jäi ilman lahjoja :) Meillä on ihan riittävästi kaikkea ja liikaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi