Kertokaahan mitä saatte mieheltänne joululahjaksi?
Ikisinkku kyselee. Koskaan en ole saanut miehiltä lahjoja.
Kommentit (45)
Mä luulen saavani liput Musiikkitalolle, kun ohjelmistossa on Tsaikovskin pianokonsertti nro 1.
Sen että hän salaa myös minut häneltä itseltään.
En mitään. En ole koskaan saanut mieheltäni enkä muiltakaan miesystäviltäni mitään lahjaksi.
Tällä hetkellä ei oo miestä, mutta en saanut exältäni koko 18 vuoden avioliiton aikana ainuttakaan lahjaa.
Kirjoja, suklaata, keräämiäni tuotteita, lisää kirjoja.
Saan joka vuosi saman kestolahjan jota toivon: Estee Lauderin Blockbuster Gift Boxin, joka ilmestyy joulun alla. Niillä tuotteilla pärjäilee koko vuoden.
Yleensä saan mitä toivon. Kun hän oli työssäkäyvä ja minä köyhä opiskelija, hän usein osti minulle jonkun kalliimman käyttövaatteen. Yhtenä jouluna sain parin sadan euron arvoiset laadukkaat talvikengät, kun niitä toivoin. Nyt kun minullakin on rahaa voin ostaa tuollaiset itse ja toivon yleensä kirjaa tai jotain. Tosin nyt mä vuorostani yritän panostaa enemmän lahjoihin, kun hän osti minulle aiemmin kalliimpia lahjoja.
Mun uuteen Nissaniin etupenkkien päälliset (toivomuslistalla).
En mitään. Koska miesystäväni on kuollut ,joitain kuukausia sitten.Tuskin saisin mitään jos eläisikään? Tapana kun ei ollut toisia lahjoa, 22vuotta joulut erillä,minkä ajan suhde kesti , pätty kuolemaan..
Olen toivonut Joulupukilta (=mun mieheltä) mm. koruja, Diorin laukun sekä Tiffany-valaisimen. Kiinnitin toivelistani jääkaapin oveen, josta se oli yön aikana kadonnut:)
En mitään.
Itse ostan sen, mitä haluan itselleni.
Tiedän saavani korun, jota toivoin. Sitten hän on luullakseni tilannut briteistä limsaa, josta tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen toivonut Joulupukilta (=mun mieheltä) mm. koruja, Diorin laukun sekä Tiffany-valaisimen. Kiinnitin toivelistani jääkaapin oveen, josta se oli yön aikana kadonnut:)
Katsoitko roskiksesta?
Luultavasti lahjakortteja, teetä, suklaata.
Nyt en ole suhteessa, mutta eksän kanssa ostimme aina kirjan ja pleikkapelin. Minä siis kerroin minkä kirjan sinä vuonna halusin ja eksä kertoi minkä pleikkapelin halusi. Sitten kävimme ne toisillemme ostamassa.
Aina siis sama, oli joulu tai synttärit. Ainoa ero oli siinä, että jouluisin ne sai ostettua paketoituna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko roskiksesta?
En ole katsonut roskiksesta, mutta miksi pilata ilkeydellä hyvän mielen ketju?
Jotain mitä olen sanonut haluavani.