naisten viihdyke
Täällä puhutaan usein kalun koosta ja sen merkityksestä naiselle. Mä puhuisin välillä olemuksesta. Naisten kommenttien perusteella kuulun hyvän näköisten miesten joukkoon. Huomaan lisääntyvissä määrin naisia houkuttelevan ulkonäköni ja olemukseni. Ikäiseni miehet ovat usein vatsakkaita ja ulkonäköön on tullut monenlaisia puutteita johtuen elintavoista. Itse olen elänyt niin, ettei näitä puutteita ole. Viimeksi lauantaina isohkossa yksityistilaisuudessa eräs kosmetologi katseli minua sanoi ettei minussa nyt voisi enää parantaa mitään. Toinen kaunis nainen haki tanssimaan ja käytti minua selvästikkin "viihdykkeenä". Naisen viihdykkeenä toimiminen sopi oikein hyvin, viihdyin hyvin itsekin. Kannattaa huolehtia itsestä.
Kommentit (3)
No jotain vikaa teissäkin on, kun parisuhteenne on loppunut. Tai sitten olette vielä jatkaneet säälittävästi teiniaikojen sinkkuelämää keski-ikäisenä. Täällä myös yksi itsestään huolta pitänyt reilu 4-kymppunen mies. Tosin olen ollut yli 20v. parisuhteessa, ja pitänyt itseni kunnossa ihan itseni, ja perheeni takia. Eikä voisi vährmpää kiinnostaa teinityttöjen naurattaminen.
Vierailija kirjoitti:
No jotain vikaa teissäkin on, kun parisuhteenne on loppunut. Tai sitten olette vielä jatkaneet säälittävästi teiniaikojen sinkkuelämää keski-ikäisenä. Täällä myös yksi itsestään huolta pitänyt reilu 4-kymppunen mies. Tosin olen ollut yli 20v. parisuhteessa, ja pitänyt itseni kunnossa ihan itseni, ja perheeni takia. Eikä voisi vährmpää kiinnostaa teinityttöjen naurattaminen.
Et selvästikkään lukenut muiden kommentteja, ennen kuin aloit suoltaa paatostasi. Mistä esim toi "teinityttöjen naurattaminen" tuli? Asenteesi on sellainen, että tuleekohan jälkikasvustasi tervepäistä ollenkaan?
Komea ja itsestään huolehtiva, fiksu, iloinen ja huumorintajuinen 40-50v mies olis täälläkin hakusassa. Silläaikaa pitää tyytyä flirttailemaan 28v työkaverille. Onneksi on edes tuo mies, muuten olis aika kuivakkaa elämää.