Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermostuuko teidänkin miehet jos teette raskaustestin ns. turhaan?

Vierailija
05.03.2015 |

Turhaan raskaustestin tekemisellä tarkoitan, että ette yritä  vauvaa ja ei oo käynyt vahinkoja ehkäisyn kanssa mutta jos menkat myöhässä niin mä ainakin teen aina silloin raskaustestin vaan ihan oman mielenrauhankin tähden ja mun mies niin hermostuu tosta etten enää edes ole kertonut jos menkat myöhässä ja oon tehnyt testejä.

En oikeesti ymmärrä,että miksi mies suuttuu tosta? Kerran tein aamulla testiä kun menkat myöhässä jo kolmatta päivää ja mies kävelee kylppääriin kun mä siinä aukaisin juuri r-testipakkausta ja vaan tuhahti että voi helvetti sun kanssas ja lähti saman tien ulos..

Ehkäisynä meillä keskeytetty yhdyntä ja mies tietää että mulla on vauvakuume ja vahinko ei haittais. Mies sanoo, ettei halua yrittämällä yrittää mut jos vahinko käy niin se on sitten tarkoitus ja sopeutuu siihen kyllä varmasti. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on "turhaan", jos kerran menkkoja ei kuulu ja raskaus on mahdollinen? Tietenkään ei hermostu, haluaa sekin tietää oonko raskaana vai en.

Vierailija
2/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei oikeesti halua lasta? Melko paljonhan näitä on, että mies myöntelee, että joo joo tulkoon jos on tullakseen, mutta mielessään kiroaa jos on epäilys raskaudesta ja jopa suuttuu jos nainen on raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:46"]

Miten se on "turhaan", jos kerran menkkoja ei kuulu ja raskaus on mahdollinen? Tietenkään ei hermostu, haluaa sekin tietää oonko raskaana vai en.

[/quote]

Siis joo turhaan tarkoitin sillä että jos menkat ovat myöhässä mutta mitään pätevää syytä ei ole pelätä raskautta. Vaikka ainahan seksi voi johtaa raskauteen mut tarkoitinkin että sellainen tilanne, että raskaus hyvin epätodennäköinen ja silti teette heti raskaustestin.

Mus mies niin hermostuu tuosta ja olen sanonutki sille et parempi mun tehdä se testi heti kun heti jos näen että nega tulos niin menkatkin alkaa puolen tunnin kuluttua että mun mieli vaan toimii näin. Miehen mielestä parempi olla vaan hiljaa ja ignorata puuttuvat menkat...
En vaan tajuu

ja sitten kun tulee negatiivinen tulos ja menkat niin mies sanoo että niinhän ma sanoin mutta kerran se kyllä myönsi että oli oikeesti jo pelännyt että oon raskaana.

ap

Vierailija
4/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hermostu, vaan kehottaa tekemään raskaustestin ja vetää syvään henkeä ja rauhoittua. On kyllä sanonut minua vainoharhaiseksi, mutta sitähän se on ollutkin. E-pillerit käytössä 3v. ilman unohduksia, mutta joskus tulee vain sellainen pelko... Ja kun tämä pelko tulee, löytää itsestään kaikki raskausoireet. Kyllä luulisi, että miehestäkin on helpottavaa saada varmuus?

Vierailija
5/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan hermostu. Käytössä on varmat päivät ja kondomit ja kummatkin tiedostetaan raskauden riski tätä menetelmää käyttäessä. Jos menkat ovat olleet myöhässä niin usein mieheni jopa on tuonut raskaustestin ihan pyytämättä ja yhdessä testattu.

Tietty jos joka kuukausi alkaisin tekemään raskaustestejä vaikkei menkat olisi edes vielä alkaneet ja tulisin aivan vainoharhaiseksi niin vois se mies varmaan silloin vähän hermostua.

Vierailija
6/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meiän mies hermostuu kanssa. Se hermostuu jo siitä, jos huomaa mun selaavan kalenterista päiviä ja luulee et mä lasken taas kiertoani, vaik oisin vaan tsekkaamassa työvuorojani etiäpäin. Jos se huomaa mulla ostostoissa testipakkauksen, niin saattaa lähteä kävelemään jo edeltä autolle ja tuhahtaa mennessään. Just! Siksi mä ostan ja teen testit salaa siltä.

Ehkäisyn kanssa on sama tilanne, kuin sulla Ap. Eli saa tulla jos on tullakseen. Mies kyllä "yrittää" keskeyttää kierron tärppipäivinä ajoissa, mutta aika usein saan sen myös tempuilla nauttimaan liian pitkään ja silloin siltä karkaa. Varmoina päivinä mennään aina loppuun saakka, joten jännättävää on melkein joka kierron lopulla. 

Vierailija
7/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hermostu, vaan innostuu. Haluaisi lapsen, mutta itsellä ei ole tällä hetkellä paras hetki raskautumiseen. Pari kertaa on hakenut apteekista raskaustestinkin. Yleensä ne menkat alkaa noin 2 tuntia testauksen jälkeen.

Vierailija
8/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pitäisi luennon aiheesta "menkat kolme päivää myöhässä" eli muistuttaisi, että testi on siinä vaiheessa ihan turha, oli raskaana tai ei. Rahanhukkaa, ei muuta.

Vierailija
9/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu tuo ole hermostunut sen enempää raskaustesteistä kuin ovistesteistäkään. Mun kuukautiset on olleet tosi sekaisin esikoisen syntymän jälkeen, niin olen noita oviksia tikutellut, että vähän osaisi ennustaa menkkojen tulemisen. Meillä ei siis vielä toinen lapsi ajankohtainen.

Vierailija
10/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:30"]

Eu tuo ole hermostunut sen enempää raskaustesteistä kuin ovistesteistäkään. Mun kuukautiset on olleet tosi sekaisin esikoisen syntymän jälkeen, niin olen noita oviksia tikutellut, että vähän osaisi ennustaa menkkojen tulemisen. Meillä ei siis vielä toinen lapsi ajankohtainen.

[/quote]

..ei... Lisättäköön vielä, että mielestäni ap ei testaa turhaan, jos käytössä on keskeytetty. Se kun ei ole kovinkaan varma ehkäisykeino. Joten miehen suuttumukselle ei mielestäni ole aihetta.

Vierailija
11/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hermostu, pikemminkin helpottuu jos teen testin, ettei tarvitse turhaan stressata.

Vierailija
12/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla siis menkat joka kuukausi 3 päivää myöhässä ja joka kerta teet testin? Entäs jos sun kierto onkin pidempi? Mietin vaan, että jos mies kerran hermostuu tuosta testailusta, niin kannattasko vaikka vähän pidempään antaa olla "myöhässä" ennen testailua? Ei kai se tulos muutu, oli ne kolme tai kuus päivää myöhässä, jos sikseen on.

Vierailija
13/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi liero muija, joka yrittää saada ukon ansaan. Toivottavasti äijäs häipyy ja nopeasti.

Vierailija
14/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:16"]

Onko sinulla siis menkat joka kuukausi 3 päivää myöhässä ja joka kerta teet testin? Entäs jos sun kierto onkin pidempi? Mietin vaan, että jos mies kerran hermostuu tuosta testailusta, niin kannattasko vaikka vähän pidempään antaa olla "myöhässä" ennen testailua? Ei kai se tulos muutu, oli ne kolme tai kuus päivää myöhässä, jos sikseen on.

[/quote]

Ei ole todellakaan joka kuukausi myöhässä, ehkä noin kerran tai kaksi vuodessa. Ja en edes testaile ennen kuin vasta 3 päivää myöhässä.

ap

Vierailija
15/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIKK!! Teitä typeriä muijia. Tärekin pointti tässä on se, että tyhjäpää eukko yrittää narauttaa ukon liekaansa.

Vierailija
16/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:13"]

No meiän mies hermostuu kanssa. Se hermostuu jo siitä, jos huomaa mun selaavan kalenterista päiviä ja luulee et mä lasken taas kiertoani, vaik oisin vaan tsekkaamassa työvuorojani etiäpäin. Jos se huomaa mulla ostostoissa testipakkauksen, niin saattaa lähteä kävelemään jo edeltä autolle ja tuhahtaa mennessään. Just! Siksi mä ostan ja teen testit salaa siltä.

Ehkäisyn kanssa on sama tilanne, kuin sulla Ap. Eli saa tulla jos on tullakseen. Mies kyllä "yrittää" keskeyttää kierron tärppipäivinä ajoissa, mutta aika usein saan sen myös tempuilla nauttimaan liian pitkään ja silloin siltä karkaa. Varmoina päivinä mennään aina loppuun saakka, joten jännättävää on melkein joka kierron lopulla. 

[/quote] Eli käytännöhän tuo merkitsee sitä, että teillä ei ehkäisyä ole ja siksi myös tarvetta testata.

Vierailija
17/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä saitte päähänne, että yritän huijata miestäni raskaaksi?

En halua syödä hormoneita, mies ei suostu käyttämään kumia, kuparikierukkaa ei gyne suostunut edes harkitsemaan niin mies sitten itse ehdotti että ehkäistään keskeyttämällä. En minä mitään sille voi että olen potenut vauvakuumetta jo useamman vuoden, olen rehellinen siitä miehelleni, mutta en tekisi mitään sellaista mihin mieheni ei ole valmis. Mies tietäá erittäin hyvin myös keskeytetyn yhdynnän riskit. tietää myös sen, että mahdollisesta vahingosta mä en varmasti olisi pahoillani tai edes järkyttynyt hetken vertaa.

ap

Vierailija
18/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu kun näitä lukee..ihan teinimeinin kiä tai vaan todella tyhmää puuhaa. Kuka suuttuu kuka ei, tehdään raskaustestestejä, olisi kiva jos tulisi tai sitten ei. Puhukaa asiat selvksi kuin aikuiset ihmiset konsanaan ettei tarvitse arvailla missä mennään, ihan älytöntä toimintaa. Ei ole ihme ettei suhteet kestä jos toiminta on tuota luokkaa.

Vierailija
19/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:16"]

[/quote]

Ei ole todellakaan joka kuukausi myöhässä, ehkä noin kerran tai kaksi vuodessa. Ja en edes testaile ennen kuin vasta 3 päivää myöhässä.

ap
[/quote]

Tuosta sun aloituksesta vaan tuli kuva, että harrastat tätä testailua jatkuvasti. Sillä ihmettelin.. Odota nyt sitten ensi kerralla, että ovat edes viikon myöhässä, ennen kun testailemaan alat.

Vierailija
20/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ilmiselvää, että mies ei halua lasta, mutta paljaalla vaan pitää päästä painamaan. Jos ap pamahtaa paksuksi niin on myös ihan yhtä varmaa, että mies joko vaatii aborttia tai häipyy ja ap jää lapsen kanssa yksin. Taas vaikea ymmärtää kuinka typeriä ihmiset ovatkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi