Oletteko jo siirtyneet juoksutrikoisiin lenkillä
Moniko av:n keskustelijoista on siirtynyt jo juoksutrikoiden käyttöön lenkillä. Kyllä monilla jo näkee trikoita päällä, kun kelit ovat lämmenneet mukavasti. Itse käytän trikoita kesät ja talvet, ovat vaan parhaimmat lenkillä ja juostessa.
M42
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:50"]
Käytän aina lenkillä trikoita, ei voi olla hauheempaa asua kun jotkut tuulihousut jalassa :D
[/quote]
Laitatko myös reilusti meikkiä ja glitteriä ennen lähtöä? Mitä vitun väliä sillä on miltä näytät kun teet henkilökohtaista urheilu-kuntoilusuoritustasi? Vai odotatko että miehet pysähtyy sinut nähdessäsi heliuttamaan mulkkua ja runkkaamaan hulluna...?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:34"]Laitatteko mitään välihousuja trikoiden alle? Mulla on ihan punaiset ja kylmettyneet jalat jos juoksen pelkillä trikoilla. :(
[/quote]
Stringit alla niin kikkelikin pysyy lämpimänä. Suosittelen. Juoksijapoika93
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:34"]Laitatteko mitään välihousuja trikoiden alle? Mulla on ihan punaiset ja kylmettyneet jalat jos juoksen pelkillä trikoilla. :( [/quote] Stringit alla niin kikkelikin pysyy lämpimänä. Suosittelen. Juoksijapoika93
[/quote]
Tykkäätkö juoksun jälkeen ottaa isoa suonikasta mulkkua pyllyysi?
[/quote]
Suonikkaat mulkut on ihan h*lvetin ruman näköisiä. Oksennusrefleksi aktivoituu. :x
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:34"]Laitatteko mitään välihousuja trikoiden alle? Mulla on ihan punaiset ja kylmettyneet jalat jos juoksen pelkillä trikoilla. :( [/quote] Stringit alla niin kikkelikin pysyy lämpimänä. Suosittelen. Juoksijapoika93
[/quote]
Tykkäätkö juoksun jälkeen ottaa isoa suonikasta mulkkua pyllyysi?
[/quote]
En. Se että käytän stringejä ja fantasioin välillä munista ei tarkota että olen homo.
Mulla verkkarit talvisin. Mul palelee perse niin herkästi. Verkkareissakin jalat ovat jääkylmät kun tulen sisälle lenkistä
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:03"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:34"]Laitatteko mitään välihousuja trikoiden alle? Mulla on ihan punaiset ja kylmettyneet jalat jos juoksen pelkillä trikoilla. :( [/quote] Stringit alla niin kikkelikin pysyy lämpimänä. Suosittelen. Juoksijapoika93 [/quote] Tykkäätkö juoksun jälkeen ottaa isoa suonikasta mulkkua pyllyysi? [/quote] En. Se että käytän stringejä ja fantasioin välillä munista ei tarkota että olen homo.
[/quote]
No ei se susta Juha Mietoakaan tee ;D Hirveet selittelyt taas, ettei ole homo mutta munaa on ihan kiva vaihtelun vuoksi imeä... Just just.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 10:03"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:34"]Laitatteko mitään välihousuja trikoiden alle? Mulla on ihan punaiset ja kylmettyneet jalat jos juoksen pelkillä trikoilla. :( [/quote] Stringit alla niin kikkelikin pysyy lämpimänä. Suosittelen. Juoksijapoika93 [/quote] Tykkäätkö juoksun jälkeen ottaa isoa suonikasta mulkkua pyllyysi? [/quote] En. Se että käytän stringejä ja fantasioin välillä munista ei tarkota että olen homo.
[/quote]
No ei se susta Juha Mietoakaan tee ;D Hirveet selittelyt taas, ettei ole homo mutta munaa on ihan kiva vaihtelun vuoksi imeä... Just just.
[/quote]
No ei varmastikaan kaikki 50 shadesta fantasioivat naisetkaan varmasti halua oikeasti tulla raiskatuksi... Fantasia ja todellisuus on eri asia.
Nääh, collareilla mennään. Kerran viime kesänä ajattelin laittaa kokeeksi trikoot jalkaan lenkille mutta tuli niin kylmä ja alaston olo että siihen se jäi.
Juoksutrikoot ovat parhaimmat koko vuoden. Kesällä pidän pitkiä tai 3/4 pituisia capri malleje ja talvella sitten talvitrikoita. Kyllä talvitrikoita löytyy urheilukaupoista jo syksyllä, että sieltä vaan hakemaan.
Ostin eilen Stadiumista Nike W Tech Tights juoksutrikoot.Valmistettu kosteutta hyvin siirtävästä ja joustavasta DriFit -materiaalista. Litteät saumat minimoivat ikävien hankaumien syntymisen. Tänään kävin ekaa kertaa juoksemassa ne jalassa, niin olivat todella ihanat päällä. Kun sovitin niitä Stadiumilla, niin kysyin vielä myyjältä läpinäkyvyydestä, niin niistä ei näy laisinkaan alushosut läpi (pidän stringejä). Muista Niken malleista meinaa vähän näkyä läpi. Tässä vielä kuvat trikoista: http://media.sportamore.se/uploads/products/888407397967_003.jpg
http://media.sportamore.se/uploads/products/888407397967_001.jpg
Heiii, täähän on sen urheiluvaatepervon avaus! Onko mikrokuitustringit mainittu?
No en kyllä ala puskaraiskareille persettäni esittelemään jossain trikoissa
Trikoilla menty jo kuukausi lenkillä :)
Talvella talvitrikoot, keväällä ja syksyllä perustrikoot ja kesällä shortsit. Ja alla urheilubokserit. Ihan parhaat!
Mä juoksen trikoilla kesät ja talvet. Kannattaa satsata kerralla kunnon talvitrikoisiin (esim. Nike tai Asics), niin niillä juoksee monta vuotta. Kovemmilla pakkasilla niiden alle voi laittaa jonkun urheilukerraston. Kesätrikoina toimii mitkä vaan, mutta huonommissa näkyy läpi...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:09"]
Mä juoksen trikoilla kesät ja talvet. Kannattaa satsata kerralla kunnon talvitrikoisiin (esim. Nike tai Asics), niin niillä juoksee monta vuotta. Kovemmilla pakkasilla niiden alle voi laittaa jonkun urheilukerraston. Kesätrikoina toimii mitkä vaan, mutta huonommissa näkyy läpi...
[/quote]
Mitä merkkiä ite suosit kesällä 3/4 vai pitkät?!.....ja mitkä alushousu mallit sulla käytössä??!! :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:18"]
[/quote]
Mitä merkkiä ite suosit kesällä 3/4 vai pitkät?!.....ja mitkä alushousu mallit sulla käytössä??!! :)
[/quote]
:D Nike on suosikki, mutta muitakin käytän. Kesällä lyhenee sään mukaan ja stringit on parhaat. :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:18"]
[/quote]
[/quote]
:D Nike on suosikki, mutta muitakin käytän. Kesällä lyhenee sään mukaan ja stringit on parhaat. :)
[/quote]
Mitä Niken malleja suosit? Koska siirryt pitkistä trkoista 3/4 pituisiin capreihin ja paljonko pitää olla lämmintä?! Mitä materiaalia suosit stringeissä ja merkkejä ja käytätkö muita alushousumalleja trikoiden alla?Ikäsi? juoksijamies :)
Eilen kanssa juoksin kesäjuoksutrikoissa ja ei yhtään ollut kylmä, melkein liian kuuma kun oli lämmintä +8 astetta ja aurinko paistoi lämpimästi. Talvella olen juossut koko ajan talvijuoksutrikoilla, missä on pieni vuori niin ne ovat tosi hyvät talvella, ei yhtään liian kylmat. Millaisia alushousuja pidätte näin keväällä trikoiden alla ja millaset kesällä. Itsellä keväällä ja kesällä aivan tavalliset tekniset hipsterit ja talvella aivan perus pitkät tekniset alusvaatteet.