Oletteko jo siirtyneet juoksutrikoisiin lenkillä
Moniko av:n keskustelijoista on siirtynyt jo juoksutrikoiden käyttöön lenkillä. Kyllä monilla jo näkee trikoita päällä, kun kelit ovat lämmenneet mukavasti. Itse käytän trikoita kesät ja talvet, ovat vaan parhaimmat lenkillä ja juostessa.
M42
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:17"]Mä en ole löytänyt mistään vuorillisia juoksutrikoita. Nyt lenkkeilen helkkarin tuulihousuilla kun noi tavalliset juoksutrikoot on liian ohuet ja niissä jäätyy. [/quote] Esim. H&M myy talvijuoksutrikoita edullisesti! Ovat mielestäni ihan hyvät ja lämpimät. :)
[/quote]
Samoin. Olen juossaut H&M:n juoksutrikoilla koko talven ja hyvin on tarjennut. On sellaiset talvijuoksutrikoot ja tosi hyvänä pysyny useista pesuista huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:09"]
Mä juoksen trikoilla kesät ja talvet. Kannattaa satsata kerralla kunnon talvitrikoisiin (esim. Nike tai Asics), niin niillä juoksee monta vuotta. Kovemmilla pakkasilla niiden alle voi laittaa jonkun urheilukerraston. Kesätrikoina toimii mitkä vaan, mutta huonommissa näkyy läpi...
[/quote]
Mitä merkkiä ite suosit kesällä 3/4 vai pitkät?!.....ja mitkä alushousu mallit sulla käytössä??!! :)
[/quote]
:D Nike on suosikki, mutta muitakin käytän. Kesällä lyhenee sään mukaan ja stringit on parhaat. :)
[/quote]
Mitä Niken malleja suosit? Koska siirryt pitkistä trkoista 3/4 pituisiin capreihin ja paljonko pitää olla lämmintä?! Mitä materiaalia suosit stringeissä ja merkkejä ja käytätkö muita alushousumalleja trikoiden alla?Ikäsi? juoksijamies :)
[/quote]
onko trikoissa juoksevat naiset sun fetissi kun haluat noin tarkkoja tietoja?
[/quote]
Joillakin miehillä on juoksutrikoo fetissi, kun naiset käyttää trikoita ja myös pikkuhousu fetissi joillakin on AV keskustelujen perusteella :)
Mulla on useampi pari yli 10 vuotta vanhoja perusverkkareita. Käytän, kunnes hajoavat. Niillä on ohiteltu jokunen trikoopylly.
Trikoilla juostaan aina oli sitten talvi tai kesä.
Olen juossut jo 10 vuotta trikoilla kesät talvet :)
M47
Juoksutrikoilla olen juossut jo koko kevään ja kesällä siirryn 3/4 pituisiin capri trikoisiin.
Tämmösilla juoksutrikoilla mennään nyt lenkillä: Nike W Tech Tights koko 38
http://nonstopshopping.co.uk/wp-content/uploads/2014/06/Nike-Womens-Tech-Tights-0.jpg
http://nonstopshopping.co.uk/wp-content/uploads/2014/06/Nike-Womens-Tech-Tights-0-0.jpg
ja alla alushousuina björn borg hipsterit, eikä näy läpi ja rajoja ei tule kun on saumattomat, jos "pervo" Pera kyselee jälkeenpäin :D
Moi juoksutrikoopervo, mitäs muuta päivään kuin juokstrikoita ja alkkareita?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:50"]Käytän aina lenkillä trikoita, ei voi olla hauheempaa asua kun jotkut tuulihousut jalassa :D
[/quote]
Eikö sitä saa jumalauta edes lenkillä käydä niissä vaatteissa missä haluaa?!?! Ihan uskomatonta.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:09"]
Mä juoksen trikoilla kesät ja talvet. Kannattaa satsata kerralla kunnon talvitrikoisiin (esim. Nike tai Asics), niin niillä juoksee monta vuotta. Kovemmilla pakkasilla niiden alle voi laittaa jonkun urheilukerraston. Kesätrikoina toimii mitkä vaan, mutta huonommissa näkyy läpi...
[/quote]
Mitä merkkiä ite suosit kesällä 3/4 vai pitkät?!.....ja mitkä alushousu mallit sulla käytössä??!! :)
[/quote]
:D Nike on suosikki, mutta muitakin käytän. Kesällä lyhenee sään mukaan ja stringit on parhaat. :)
[/quote]
Juu oikeen ne stringit hankaa sitä sun hiivapilluasi. Hyh.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:57"]
Moi juoksutrikoopervo, mitäs muuta päivään kuin juokstrikoita ja alkkareita?
[/quote]
Painu säkin V.....N kun säkin luet näitä ketjuja ja nimittelet kirjoittajaa joksikin "juoksupervoksi" :D Hanki elämä tai mies ittelles, et on jotain muutakin tekemistä kun V.......A muille keskustelijoille!!! Näyttää suakin kiinnostavan ketju, kun luet ja VASTAILET :) Olet varmaan joku "vanhapiika", joka ei saa miestä :D
Itse 26 vuotias mies ja trikoita olen pelkästään käyttänyt juostessa ja myös salilla jalkapäivinä.
Istuvat hyvin jalkaan, pitävät kuivina, tukevat lihaksia ja muutenkin tuntuu, että pääsee paljon kovempaa trikoissa. Tuulipuuun tai vastaavaan en kyllä enää palaisi.
Itsellä useampikin pari Nike swift tight trikoita jotka ainakin omasta mielestä parhaat materiaalinsa ja istuvuutensa puolesta. Leikkaus on mielestäni miehille sopiva, kun ei ole keskisaumaa ja todella joustava ja napakasti ihoa vasten istuva materiaali tukee lihaksia.
http://store.nike.com/us/en_us/pd/swift-running-tights/pid-581873/pgid-10247268
Jos on oikeasti laadukkaat trikoot, niin ei niistä kyllä läpi näe.... ainakin omasta mielestä hyvissä trikoissa on paljon elastaania ja ainakin noissa nike swift trikoissa on 26% elastaania ja 74% polyesteriä.
Trikoot juostessa ja stringit alushousuina :D
UrheilijaPervoMies :)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:04"]
Pervo Mies Kysyy :D
[/quote]
Toinen kysyy kanssa :)
Käytän aina lenkillä trikoita, ei voi olla hauheempaa asua kun jotkut tuulihousut jalassa :D
Juu kyllä olen siirtynyt juoksutrikoisiin :)
Trikoot aina juoksulenkillä. :)
Miia 38v
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:09"]
Vuorellisilla trikoilla hyvä juosta talvella
[/quote]
Samoin mulla vuorelliset juoksutrikoot vielä tällähetkellä Adidas ja Asics merkkejä ollu talvitrikoina ja olleet tosi hyvät, varmaan 2-4 vuotta vanhat ja hyvässä kuosissa vielä. Keväällä ja kesällä käytän sitten vuorettomia trikoita ja lämpösellä kesäkelillä 3/4 pituisia caprimalleja. Kyllä trikoot on ihanat päällä :)
Mulla seuraavanlaiset juoksutrikoot talvi ja kevät juoksussa. Asics Leg Balance, jotka hyvin tukevat reisiä mulla ne on aika paksut, niin ei tule hölskymistä. Kerrankin juoksutrikoot joista ei näy alushousut läpi. Aika hintavat trikoot kyllä oli 89€, mutta ovat sen arvoiset :) Suosittelen kaikille juoksijanaisille N46v
http://img2.wildberries.ru/big/new/1620000/1623120-2.jpg
http://media.sportamore.se/uploads/products/8717999534349_002.jpg
http://media.sportamore.se/uploads/products/8717999534349_003.jpg