Oletteko jo siirtyneet juoksutrikoisiin lenkillä
Moniko av:n keskustelijoista on siirtynyt jo juoksutrikoiden käyttöön lenkillä. Kyllä monilla jo näkee trikoita päällä, kun kelit ovat lämmenneet mukavasti. Itse käytän trikoita kesät ja talvet, ovat vaan parhaimmat lenkillä ja juostessa.
M42
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:09"]
Mä juoksen trikoilla kesät ja talvet. Kannattaa satsata kerralla kunnon talvitrikoisiin (esim. Nike tai Asics), niin niillä juoksee monta vuotta. Kovemmilla pakkasilla niiden alle voi laittaa jonkun urheilukerraston. Kesätrikoina toimii mitkä vaan, mutta huonommissa näkyy läpi...
[/quote]
Mitä merkkiä ite suosit kesällä 3/4 vai pitkät?!.....ja mitkä alushousu mallit sulla käytössä??!! :)
[/quote]
:D Nike on suosikki, mutta muitakin käytän. Kesällä lyhenee sään mukaan ja stringit on parhaat. :)
[/quote]
Mitä Niken malleja suosit? Koska siirryt pitkistä trkoista 3/4 pituisiin capreihin ja paljonko pitää olla lämmintä?! Mitä materiaalia suosit stringeissä ja merkkejä ja käytätkö muita alushousumalleja trikoiden alla?Ikäsi? juoksijamies :)
[/quote]
onko trikoissa juoksevat naiset sun fetissi kun haluat noin tarkkoja tietoja?
Olen nainen (38v) ja juoksen kaikki lenkkini juoksutrikoot jalassa. En ole enään pitkään aikaan käyttänyt muita vaatteita juoksulenkillä kun trikoita. Ne on ihanat päällä, tukevat reisiä ja takapuolta (ei tule hölskymistä) ja pitävät lihakset lämpöisenä vähän kylmällä kelilläkin. Suosittelen kyllä kaikille lämpimästi trikoita kevät ja kesä juoksuun :)
Kyllähän sitä on tullu jo lenkkeiltyä juoksutrikoilla päivällä, mutta illalla meinaa tulla vähän kylmä, kun on vain kesätrikoot käytössä, pitäis varmaan ostaa alennusmyynneistä talvitrikoot saa varmaan -50% alennusta?!
M63
Tänään näkyi hyvin juoksijanaisia juoksutrikoissa Tampereen Kaupissa 18-19 välillä kun keli oli aurinkoinen ja lämmin +13 astetta. Melkein kaikilla naisilla oli trikoot, mut jotkut oli jättäny jalkaan jotkut 90-luvun tuulihousut/verkkarit :D Suurimmalla osalla oli musta trikoot, mut trendimalleja "värikkäitä" trikoita kanssa näkyi ihmeen paljon. Nike on selvästi suosituin juoksutrikoo merkki. Kyllä ainakin Mansessa naisilla on suurimmalla osalla hipster/tai malliset alushousut, kun näkyy selvästi rajat ohuiden trikoiden alta, mut tuli bongattua parit "stringpeppu" naiset, joilla molemmilla tiukka ja pyöreä peppu, josta selvästi erotti alushousumallin string kun hyvin oli peppuvaossa :D Yleistä on myös jättää näköjään alushousut kokonaan pois, kun ei ollu rajoja eikä pikkarit peppuvaossa. Ei ainakaan hankaa paikkoja hajalle :) Toivotaan että kelit pysyy lämpösenä ja trikoot vaihtuu lyhyempiin caprimalleihin 3/4
T: JuoksujaPervoJanne70
Miks musta tuntuu että 80% näistä viesteistä on jonkun saman kirjottamia...? Jonkun todella häiriintyneen.
Kyllä Niken trikoot on hyvät. Todella miellyttävää materiaalia, hyvät ja sopivat tiukat päällä. https://secure-i1.ztat.net//large/N1/24/1B/0K/ZI/11/N1241B0KZ-I11@6.jpg
Ostin juuri alella H&M:n talvijuoksutrikoot noin kk sitten, ehkä siis myyty loppuun.
On minulla juoksutrikoitakin, mutta en ole havainnut mukavuuseroa hyviin löysempiin juoksuvaatteisiin verrattuna. Nykyään urheiluun tehdyt vaatteet ovat ihan erilaisia ja hengittävämpiä kuin vanhan malliset verkkarit tai tuulipuvut. Ei pidä verrata trikoita mummon vanhaan tuulipukuun.
Juuri tänään heitin vuoden ensimmäisen juoksulenkkini trikoissa ja ei tullu kylmä! :) Olihan se ihanaa juosta joustavissa ja hengittävissä trikoissa. En ole vielä onnistunut löytämään kunnun talvitrikoita :(
aina on trikoot jalassa kun juoksen ja miehet kans sais ruveta enemmän niitä käyttämään sais enemmän "silmän" ruokaa lenkillä ;)
Mä en ole löytänyt mistään vuorillisia juoksutrikoita. Nyt lenkkeilen helkkarin tuulihousuilla kun noi tavalliset juoksutrikoot on liian ohuet ja niissä jäätyy.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:17"]Mä en ole löytänyt mistään vuorillisia juoksutrikoita. Nyt lenkkeilen helkkarin tuulihousuilla kun noi tavalliset juoksutrikoot on liian ohuet ja niissä jäätyy.
[/quote]
Esim. H&M myy talvijuoksutrikoita edullisesti! Ovat mielestäni ihan hyvät ja lämpimät. :)
Tänään menin ihan pelkillä ohuilla kesätrikoilla, takin alla oli pitkähihainen aluspaita, hanskat ja pipo oli, mutta jaloissa vain ohuet trikoot. Ja hyvin meni.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:11"]
Mä en halua, että äijät tuijottaa mua kuolaten. Tykkään itse naisista ja tiedän, ettei noista trikooperseistä saa silmiään irti. Mä menen löysillä verkkareilla.
[/quote]
Lisään vielä, että ei mua tietenkään haittaa, että muut käyttävät niitä. :D Tykkään katsella.
[/quote]Mä tykkään myös naisista (olen nainen) ja en myöskään saa silmiäni irti trikoopyllyistä :)
Mutta kysymykseen, käytän talvellakin juoksutrikoita, mutta alla on ruskovillan merinoleggarit sekä ohuet fleecekerraston housut. Nyt riittää enää ne alimmat pöksyt lisäksi (+5).
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:17"]Mä en ole löytänyt mistään vuorillisia juoksutrikoita. Nyt lenkkeilen helkkarin tuulihousuilla kun noi tavalliset juoksutrikoot on liian ohuet ja niissä jäätyy. [/quote] Esim. H&M myy talvijuoksutrikoita edullisesti! Ovat mielestäni ihan hyvät ja lämpimät. :)
[/quote]
Onkohan ne ollut aina henkkamaukalla loppu kun en ole löytänyt kuin niitä ohuita perusjuoksutrikoita. Verkkokaupasta en ole kyllä katsonut.
Mahtava oli juosta tänään juoksutrikoissa ilman alushousuja, eikä näkyny cameltoe :)
Mies ilmoittautuu juoksutrikoiden käyttäjäksi jo näin keväällä. Pidän aina trikoita jalassa kun olen lenkillä ja juoksemassa. Tuulipuku ja verkkarit ahdistaa juoksussa. M72
Kyllähän toki :)