Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gugguut aivan järjettömiä!

Vierailija
05.03.2015 |

Sanokaa nyt joku muukin, että toi gugguu villitys on menny ihan järjettömäks?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen juuri nauraa tyrskittiin kaupassa että ostetaanpa meidän pojille tästä tällaiset guggguuu-haalarit kaikille kolmelle XD

Mikäs siinä oikein oli nauramisen arvoista?

Vierailija
42/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän harmittaa tämä Gugguu, kun ulkonäöllisesti nämä vaatteet miellyttää minua kovasti, mutta mikä älytön drop myynti heillä on, että melkein koskaan ei saa juuri sitä väriä ja kokoa mitä haluaisi, jos ei kyttää aamulla aikaisin jonakin tiettynä päivänä verkkosivuja. Lisäksi laatu on vaihdellut todella paljon; itselläni jo ekassa tilauksessa ostetun bodyn nepparilista oli jo ostaessa rikki ja asiakaspalvelu reklamoidessa oli todella surkeaa.

En siis jatkossa halua todellakaan tuhlata pennosiani tähän puljuun, vaikka kuinka tykkäänkin heidän mainoskuvistaan ja varaa olisi ostaa vaikka kaikki vaatteet heiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies: Mitä persettä??? Tolla hinnalla mä saisin tuunattua mun kaaraa!! Tai saisin pari lavaa bissee!

Muija: Älä viitti perseillä. Tottakai meiän Sarah-Jessica saa tämmösen IHQ Gugguun hupparin. Naapurin Lissukin osti Aava-Islalle keltasen, meiän tytölle ostetaan PINKKI..HALOO TÄÄ GUGGUU ON VÄHÄ NIIKU RIKKAIDEN LUIISVUITTONIT. Ja sitäpaitti mä voin myydä tän melkein samaan hintaan sit myöhemmin. Daa.

Hah, repesin, koska meidän lapsen nimi on Isla ja hänelle hommattu useita Gugguu vaatteita :) Älkää olko niin tosikkoja, raha saa näkyäkin, ei se ole synti.

Vierailija
44/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkäsin ennen gugguun todella laadukkaista vaatteista. Laatu on enää vain muisto ja viimeistään firman reklamaatioihin vastaamiset saa pysymään kaukana niistä tuotteista

Vierailija
45/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla mainutulla facen gugguu-kirpparilla oli kerran joku määräaikainen huutokauppa, ja menin ummikkona tarjoamaan taaperon käytetyistä college-housuista 10 euroa posteineen. Olin siis tuotteen ensimmäinen huutaja eikä muita tarjoajia ollut. Myyjä tuli viestinsä kautta melkein kurkkuuni kiinni, että kuinka ilkeän tehdä niin "asiattoman tarjouksen"! Jepjep, omasta mielestäni ne housut olivat sen arvoiset, mitä olin valmis tarjoamaan, mutta nöyrät anteeksipyyntöni katastrofaalisesta erehdyksestäni...

Vierailija
46/50 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saanen sanoa sen sanasen, että gugguu on suomalainen vaate yritys ja käyttävät laadukasta materiaalia. Jotenka hyvä et suomalaiset ostaa suomalaista ! Se on vaan suomelle hyväksi! Itse ostaisin kanssa vaikka mitä gugguulta, mutta en raaski, koska lapset kasvaa niin äkkiä :( himoitsen gugguun vaatteita todella ja kyllä vielä ehkä joku päivä jonkun ihanan mekon sieltä tilaan.. nyt olen ostanut lasten vaatteet vaan lähes kirpparilta niin tuntus ihanalta ostaa oikein edes yksi laatuvaate jonka tiedän olevan hyvää tekoa ja tukevan suomalaista työtä! <3 tietty bröystäily on erikseen ja tyhmää touhua. Mut jos on varaa ni tehköönniillä rahoillaan mitä lystää. Kaikestahan sitä valittamista löytyy. Jos se rikas ostaiski vaan kirpparivaatteita ni valitettas sitten jos se käyttäs ne rahat vaikka... ihan sama minne ni joku valittas silti. Antakaa ihmisten ostaa gugguuta rauhassa ! :D

Vierailija
47/50 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ei valmisteta Suomessa. Näiden laatu on myös huono, värit kulahtavat ensimmäisessä pesussa. En myöskään pukisi omia tyttäriäni vartaloa nuoleviin vaatteisiin enkä liian lyhyisiin hameisiin.

Vierailija
48/50 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on mukava kuunnella laiturin nokalla kun Karjalan gägöset gugguu.

Vierailija
49/50 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallyyykka kirjoitti:

No saanen sanoa sen sanasen, että gugguu on suomalainen vaate yritys ja käyttävät laadukasta materiaalia. Jotenka hyvä et suomalaiset ostaa suomalaista ! Se on vaan suomelle hyväksi! Itse ostaisin kanssa vaikka mitä gugguulta, mutta en raaski, koska lapset kasvaa niin äkkiä :( himoitsen gugguun vaatteita todella ja kyllä vielä ehkä joku päivä jonkun ihanan mekon sieltä tilaan.. nyt olen ostanut lasten vaatteet vaan lähes kirpparilta niin tuntus ihanalta ostaa oikein edes yksi laatuvaate jonka tiedän olevan hyvää tekoa ja tukevan suomalaista työtä! <3 tietty bröystäily on erikseen ja tyhmää touhua. Mut jos on varaa ni tehköönniillä rahoillaan mitä lystää. Kaikestahan sitä valittamista löytyy. Jos se rikas ostaiski vaan kirpparivaatteita ni valitettas sitten jos se käyttäs ne rahat vaikka... ihan sama minne ni joku valittas silti. Antakaa ihmisten ostaa gugguuta rauhassa ! :D

No ei ole edes Suomessa tehty. Ihan jo sen vuoksi en ostaisi, että on ärsyttävää että ratsastetaan kotimaisuudella vaikka tuotteita ei edes valmisteta Suomessa.

Vierailija
50/50 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä ei valmisteta Suomessa. Näiden laatu on myös huono, värit kulahtavat ensimmäisessä pesussa. En myöskään pukisi omia tyttäriäni vartaloa nuoleviin vaatteisiin enkä liian lyhyisiin hameisiin.

Ainakin puuvillapipot/huivit on valmistettu Suomessa. Eli kyllä jotain täälläkin valmistetaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi