Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gugguut aivan järjettömiä!

Vierailija
05.03.2015 |

Sanokaa nyt joku muukin, että toi gugguu villitys on menny ihan järjettömäks?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin söpöjä malleja niillä on

Vierailija
22/50 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kalliita vaatteita osta sekä varakkaat että sitten ne, joilla ei oikeastaan olisi varaa. Työssäkäyvillä yleensä on varaa, varsinkin kun molemmat ovat töissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just tätä suomi-hypeä! Aina aletaan vouhkaamaan jotain yhtä, mitä kaikilla pakko olla. Esim. Yhtenä talvena katukuvassa valehtelematta joka toisella naisella/tytöllä oli "burberry"- huivi kaulassa ja oltiin niin coolia...

Vierailija
24/50 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gugguu? GUGGUU?
Ällötys iskee kun edes näen noin ääliömäisesti nimetyn vaatemerkin.

Vierailija
25/50 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gugguug gugguu :P

Vierailija
26/50 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mukillinen mustikkasoppaa...

Vierailija
27/50 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullutkaan tuota nimeä, ennen kuin joku on alkanut tehdä siitä aloituksia, taitaa olla useampi palstalla nyt.

Googletin sen ja näytti olevan jotain peruspastelliväristä collegevaatetta samantyyppistä kuin moni muu vaate, hinnat olivat halpoja, puoli-ilmaisia, jos ovat oikeasti suomalaisia. Ns. teinien halpisvaatteet seppälässä ym maksavat ihan saman, muutamankympin huppari.

Vierailija
28/50 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä? Ja mikä se on?

Vierailija
29/50 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa villitys menee yli kun maksetaan 40 e yhdestä hupparista.sama väri ja malli jos olis h&m Lapulla niin kukaan ei ostaisin sitä yli 20 eurolla.

Vierailija
30/50 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/50 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:23"]

Mikä tahansa villitys menee yli kun maksetaan 40 e yhdestä hupparista.sama väri ja malli jos olis h&m Lapulla niin kukaan ei ostaisin sitä yli 20 eurolla.

[/quote]Joku perus Puma tai Adidas huppari maksaa urheiluliikkeessä tai ihan perus Citymarketissa 39,90 euroa. Eikö hupparit tuon verran maksa nykyään muuallakin, paitsi siellä hm:llä.

Vierailija
32/50 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta gugguun huppari maksaa sen 80e.

Vierailija
33/50 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan ei ole havainnut asiaa tässä ketjussa, pitää tämä nyt sanoa ääneen: Eihän mitään kulutustuotteita voi lähteä vertaamaan pelkän hinnan perusteella: Suomessa suunniteltu, ekologisista materiaaleista eettisesti EU:ssa valmistettu laadukas vaate joka kestää useammalla lapsella, ja halpatyövoimalla ties miten valmistettu kertakäyttövaate ovat toden totta monella muullakin tapaa erilaisia kuin hintalapun numeroiden osalta. Gugguun vaatteen ompelija saa työstään aikalailla erilaisen palkan kuin H&M:n ompelija siellä jossain. Ekomerkin valmistuttajaa kiinnostaa miten tehtaalla toimitaan ja millaisilla ehdoilla töitä tehdään, kuka niitä tekee ja millaisilla myrkyillä (tai ilman myrkkyjä) puuvilla on kasvatettu, esimerkiksi. Satun tietämään kun olen itse aika syvällä tässä vaatebisneksessä. Hinnalla ON positiivista merkitystä jos sillä saa muutakin kuin logon paitaan. Itse en ymmärrä hullua hypetystä minkään tuotemerkin perässä, enkä sitä että yhdellä kersalla on niin paljon vaatteita että niillä voisi tapetoida keskikokoisen kerrostaloasunnon seinät. Mutta tässä käyty vertailu on älytön mainituista syistä.

Vierailija
34/50 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen lisätäkseni, että miksei kukaan kyseenalaista sitä että paita maksaa 7 euroa? Jos vaste maksaa alle kympin, sen ommellut ompelija saa siitä alle 20 senttiä tunnilta. Vaatteiden ei KUULU maksaa jauhelihapaketin verran. Seitsemän euron kertapesulla kulahtaneet rätit täyttävät kaatopaikat eikä niiden tuotanto kestä päivänvaloa.

Vierailija
35/50 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:52"]Suomessa suunniteltu, ekologisista materiaaleista eettisesti EU:ssa valmistettu laadukas vaate joka kestää useammalla lapsella[/quote]

Nämä ovat mullekin tärkeitä seikkoja, mutta kriteerit täyttäviä vaatteita saa halvemmallakin kuin nuo Gugguut. Ekan kerran kävin katsomassa merkin nettikauppaa, ja osa vaatteista oli ihan kohtuuhintaisia (verrattuna vastaaviin suomalaismerkkien EU:ssa valmistettuihin vaatteisiin), mutta esim. 70 euroa pikkulapsen hupparista on mielestäni ihan törkeän paljon! Toiselta merkiltä esimerkiksi saa luomupuuvillaisen, Suomessa suunnitellun ja EU-alueella valmistetun hupparin 45 eurolla.

Vastuullisestikin tuotettujen vaatteiden hintoja voi vertailla, joskaan ei ehkä niiden hikipajarättien kanssa :)

Vierailija
36/50 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

GUGGUU EI ole lapsityövoimalla tehty kun hm. Eikö olisi parempi että hyvä laadukas vaate ilman myrkkyjä kuin halpa vaate joka on kertakäyttönen tai ainakaan ei toiselle lapselle ei enään mene. Vähemmän vaatetta mutta huvää laatuisia suosin. Ostin gugguu jumpsuit 63€ alesta ja sain käytettynä siitä 40€ eli tuli hintaa siis 23€ minulle ja vaate meni eteenpäin eli kierätystä. Eco

Vierailija
37/50 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt gugguuta (sen verran mitä nyt olen merkistä tunnistanut) lähinnä duunareiden ja elämämkoululaisten ei-niin-hehkeiden mutsien lapsilla.

Äidit itse vähän repsottavassa makkarankuoritrikoossa kiireestä kantapäähän ja lapset kuorrutettu viimeisen päälle gugguu-verkkariin. Se on heidän status-symbolinsa ilmeisesti.

Vierailija
38/50 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatpa kuinka ekologisia ja maailmaa syleilevän reilulla työllä teetettyjä kuteita hyvänsä, niin kyllä mun wt-tutka piippaa ja kovaa Gugguu-vaatteiden kohdalla.

Vierailija
39/50 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen juuri nauraa tyrskittiin kaupassa että ostetaanpa meidän pojille tästä tällaiset guggguuu-haalarit kaikille kolmelle XD

Vierailija
40/50 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu ja kotimaisuus maksaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän