Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon olet ollut saikulla tänä vuonna?

Vierailija
03.12.2021 |

Oletko poissa vaikka et olisi sairas?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 päivä. Nousi toisesta rokotuksesta lämpöä.

Vierailija
22/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 päivää työurani alusta lähtien 2013. 0 päivää 2006 lähtien jos kesätyöt lasketaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta, mutta tapoihini ei kuulu olla ollenkaan

Vierailija
24/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivää, olin kipeä. En ole turhaan pois työstä, teen helppoa etätyötä.

Vierailija
25/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 3 viikkoa saikulla, josta 1 viikon sairaalassa. Olin vakavasti saitas, eikä ole tapana muuten vaan saikuttaa.

Vierailija
26/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan, oon etätöissä ja pystyn tekemään töitä vaikka selkä napsahtaisi tai olisi joku flunssa. Jos kävisin töissä kodin ulkopuolella, en selän takia pystyisi liikkumaan, enkä haluaisi viedä flunssaa kollegoille.

Vierailija
27/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä 4 päivää, kolme koronassa ja yksi vatsataudissa. Olen pääasiassa etänä joten ei tarvinnut ottaa koko karanteeniaikaa vapaaksi.

En ole poissa jos en ole sairas.

Vierailija
28/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtapaturman vuoksi 10 päivää. Muuten en ole juuri koskaan poissa, hyvin harvoin myös sairaana.

Vierailija
29/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti flunssan ja kerran noron takia. Ei ole tapana saikuttaa syyttä, pikemminkin olen turhan tunnollinen. Kiristyneet määräykset tietty aiheuttavat sen että tulee flunssassa oltua kotona enemmän.

Vierailija
30/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 päivää. Viimeksi olin saikulla keväällä 2020 työuupumuksesta ja siitä toivuttuani en onneksi ole ollut sairaana.

Vierailija
31/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 päivää työurani alusta lähtien 2013. 0 päivää 2006 lähtien jos kesätyöt lasketaan.

Huikeaa!

Vierailija
32/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna olin kevään saikulla syöpähoitojen vuoksi ja kesällä vielä puolella työajalla. Vasta syksyllä pääsin palaamaan täyteen työaikaan. Olen onnellinen, että sain palata töihin ja että ylipäätään olen elossa. Koskaan en ole ollut töistä "sairaana", vaan aina ollut ihan puolikuollut, jos olen pois ollut. 

Mulle ei käynyt yhtä hyvin. Syöpä hoidettiin, mutta sain hoidoista hermovaurion, ja sen takia olen nyt kuntoutustuella ainakin ensi kesän loppuun. - 6

Tsemppiä sinulle ja toivottavasti pääset ensisyksynä palaamaan töihin kokemusta rikkampana. Itselleni työ on aina ollut tärkeä asia ja tämän sairastelun ja pitkän kotonaolon jälkeen oli todella mukavaa palata töihin. Entistäkin enemmän osaan arvostaa terveyttä ja sitä, että saan tehdä mukavaa työtä hyvässä porukassa. :)

Vierailija
33/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poissa vain kun oikeasti sairaana ja lääkärintodistus siitä. Kolme viikkoa keväällä masennuksen vuoksi

Vierailija
34/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi alkaa olla lopuillaan joten 30 pvästä ei ole enää monta käyttämättä.

Vierailija
35/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen poissa vain kun oikeasti sairaana ja lääkärintodistus siitä. Kolme viikkoa keväällä masennuksen vuoksi

Ja sit se meni ohi.

Vierailija
36/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 3 viikkoa saikulla, josta 1 viikon sairaalassa. Olin vakavasti saitas, eikä ole tapana muuten vaan saikuttaa.

Okei, tuollainen sairasloma hyväksyttäneen. XD

Vierailija
37/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 päivää. Viimeksi olin saikulla keväällä 2020 työuupumuksesta ja siitä toivuttuani en onneksi ole ollut sairaana.

Työuupumus on ihan päästä kiinni.

Jotkut jää sen takia "saikulle" ja toiset paahtaa töissä.

Kaikilla on silloin tällöin raskasta duunissa, mutta ei se ole syy jättäytyä samantien pois.

Vierailija
38/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit se meni ohi.

Ei mennyt, mutta pärjään asian kanssa ja työ on minulle terapiaa ihan oikeasti. On yleisen mittapuun mukaan sellaista työtä, jota tehdään, kun mitään muuta ei enää saa, mutta pidän työstäni ja olen siinä ihan hyvä. Työ piristää ja kiskoo minut synkkyydestä elämään . Joskus silti on aikoja, kun ei vaan pysty tekemään työtä ja silloin on pakko koota voimia

Vierailija
39/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 päivää. Oon ollut 10 vuotta nykyisessä työpaikassa ja ollut 4 kertaa saikulla koko aikana. 3 kertaa niistä ollut työperäisiä syitä.

Vierailija
40/69 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli käytännössä ei lanttu kestänyt töitä?

Kuten monesti todettua kaikilla on silloin tällöin raskasta töissä, mutta kyllä se pitäisi vaan kestää, eikä hakea siitä saikkua.

Tosin tätä alapeukuttavilla se taitaa olla tapana, että samantien kun on mahollisuus, niin heti lääkärille, kun on niin vaikeaa..... XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän