Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisia häiritsee miesten harrastuksissa?

Vierailija
05.03.2015 |

Kertokaa! Miksi ei saisi harrastaa mitään, vaikka se olisi vain yksi iltapäivä viikossa ei silloinkaan saisi lähteä? Miksei miehellä saa olla omia juttuja?

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet taas ovat niin mielensä pahoittaneet siitä turn off-harrastukset ketjusta. Sielläkin oli naurettavia itkuraivareita ja täysin ala-arvoista kielenkäyttöä.

Vierailija
42/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:31"] Lapsia ei voi syyttää stressistä, logistisista vaikeuksista, ennakoimattomuudesta tai sekasorrosta. [/quote] Sekoitat keskenään moraalisen syyn (josta voi moittia) ja kausaalisen syyn (joka selittää). Lapset ovat tietenkin moraalisesti syyttömiä siihen, että heidän vanhempansa ovat päättäneet hankkia lapsia, mutta kyllä se lasten hankkiminen vain lisää todennäköisyyttä, että saa osakseen kaikkia mainitsemiani asioita. Tätä tuskin vanhemmatkaan kiistävät. -6 [/quote] Lisää, jos on jo ennestään kykenemätön hoitamaan omia asioitaan. Asiansa hoitavalla ihmisellä ei ole mitään ongelmaa järjestää lapsiperheen elämää järkevästi.

[/quote]

Kyllä myös asiansa hyvin hoitavien ihmisten elämässä lisääntyvät usein stressi, logistsiset hankaluudet, kaaos ja ennakoimattomuus. Ei se kerro mistään elämänhallinnan ongelmista vaan siitä, että lapsi tekee asioista monimutkaisempia, ja että muistettavaa ja huolehdittavampaa on lapsiperheessä enemmän kuin kahden aikuisen taloudessa. Toisin kuin uuden harrastuksen aloittaminen tai harrastuskertojen lisääminen, tämä muutos on myös peruuttamaton. -6

[/quote]

Ei ne lisäänny, kun tajuaa, että vapaa-aikaa ei ole enää samalla tavalla kuin ennen. Jos haluaa perheen, niin pitää joustaa siitä kuuluistasta "omasta ajasta". Lapset eivät tee elämää yhtään monimutkaisemmaksi tai hankalammaksi, jos on järkeä päässä ja osaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.

[/quote]

Minä ja aika moni vanhempi olemme sitten vain kanssasi tästä asiasta eri mieltä. -6

[/quote]

Uskon, että elämänhallinnan kanssa kamppaileville perhe-elämä voi olla haasteellista. Ja näitähän on paljon, sen myönnän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin kun mies on golfaamassa ja muksut kirmaa takapihalla tms. kavereiden kans. Ihanaa saada olla yksin. Itse golfaan myös mutta harvemmin kuin mies ja tää sopii mulle. Mielummin katselen salilla käyväö ja golfia pelaavaa miestä kuin vaikka baareissa jatkuvasti kävijää. Eikä meidän tartte olla aina yhdessä joka paikassa.

Vierailija
44/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:31"] Lapsia ei voi syyttää stressistä, logistisista vaikeuksista, ennakoimattomuudesta tai sekasorrosta. [/quote] Sekoitat keskenään moraalisen syyn (josta voi moittia) ja kausaalisen syyn (joka selittää). Lapset ovat tietenkin moraalisesti syyttömiä siihen, että heidän vanhempansa ovat päättäneet hankkia lapsia, mutta kyllä se lasten hankkiminen vain lisää todennäköisyyttä, että saa osakseen kaikkia mainitsemiani asioita. Tätä tuskin vanhemmatkaan kiistävät. -6 [/quote] Lisää, jos on jo ennestään kykenemätön hoitamaan omia asioitaan. Asiansa hoitavalla ihmisellä ei ole mitään ongelmaa järjestää lapsiperheen elämää järkevästi.

[/quote]

Kyllä myös asiansa hyvin hoitavien ihmisten elämässä lisääntyvät usein stressi, logistsiset hankaluudet, kaaos ja ennakoimattomuus. Ei se kerro mistään elämänhallinnan ongelmista vaan siitä, että lapsi tekee asioista monimutkaisempia, ja että muistettavaa ja huolehdittavampaa on lapsiperheessä enemmän kuin kahden aikuisen taloudessa. Toisin kuin uuden harrastuksen aloittaminen tai harrastuskertojen lisääminen, tämä muutos on myös peruuttamaton. -6

[/quote]

Ei ne lisäänny, kun tajuaa, että vapaa-aikaa ei ole enää samalla tavalla kuin ennen. Jos haluaa perheen, niin pitää joustaa siitä kuuluistasta "omasta ajasta". Lapset eivät tee elämää yhtään monimutkaisemmaksi tai hankalammaksi, jos on järkeä päässä ja osaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.

[/quote]

Minä ja aika moni vanhempi olemme sitten vain kanssasi tästä asiasta eri mieltä. -6

[/quote]

Uskon, että elämänhallinnan kanssa kamppaileville perhe-elämä voi olla haasteellista. Ja näitähän on paljon, sen myönnän.

[/quote]

Eipä se vaadi mitään erityisiä elämänhallinnan ongelmia, kuten tuossa yllä tuli jo todettua. Ellet sitten jotenkin kehäpäätelmämäisesti ole päättänyt, että kaikillla, joilla on tässä asiassa hankaluuksia, on määritelmällisesti elämänhallintaonglma. -6

Vierailija
45/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:56"]

Eipä se vaadi mitään erityisiä elämänhallinnan ongelmia, kuten tuossa yllä tuli jo todettua. Ellet sitten jotenkin kehäpäätelmämäisesti ole päättänyt, että kaikillla, joilla on tässä asiassa hankaluuksia, on määritelmällisesti elämänhallintaonglma. -6

[/quote]

Elämänhallinta on niin laaja käsite. Huonoa elämänhallintaa on tietysti ryyppääminen ja yleinen haluttomuus osallistua yhteiskunnassa tuottavaan tehtävään, mutta myös sitä, että vanhemmat juoksevat tukka putkella omissa harrastuksissaan. Koska minulla on oikeus. Koska minun on saatava omaa aikaa. Ja sitä rataa...

Vierailija
46/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta puuttuu moraalia ja tilalle on hiipinyt itsekkyys kuten ketjusta näkyy. Inhottavaa. Antakaa miesten olla miehiä vapaasti.

Vierailija
47/112 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on naisia jotka ymmärtää kalastusharrastukseni.

Vierailija
48/112 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa olla miehen ainoa harrastus.

Vierailija
49/112 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:44"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:56"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:50"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:11"] Naisilta puuttuu moraalia ja tilalle on hiipinyt itsekkyys kuten ketjusta näkyy. Inhottavaa. Antakaa miesten olla miehiä vapaasti. [/quote] Sitten kannattaa olla sinkkuna tai ryhtyä homoksi. Saa olla ihan niin mies kuin haluaa ilman perheen rasitteita. [/quote] Voit uskoa että meidän heterokaverit on kateellisia meille! Illanvietosta muut kutsutaan kotiin yksitellen ja lopulta jäädään aina kahden. [/quote] Niinhän ne teille sanovat. Ja sinä uskot kaiken. [/quote] Niin onhan se paljon hauskempaa istua kotona katsomassa kauniita ja rohkeita kuin soittaa rokkia poikien kanssa. :) [/quote] Kotonako ei voi muuta tehdä? Ja et sinä mitään rokkia soita. [/quote] Soitan. [/quote] Paskat soitat.

[/quote]

Ja sulla ei ole lapsia, et osaa laittaa ruokaa ja olet työtön. :)

[/quote]

Ihan miten haluat.

Vierailija
50/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei se mies anna naiselle yhtään vapaata, niin ei se nainenkaan mielellään sitä miehelle anna.

Vierailija
51/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sä että mä osaan lukea maailman kaikkien muitten naisten ajatukset? Mistä helvetistä mä sen tietäisin mitä sun rouva ajattelee. Kysy siltä!

Vierailija
52/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:10"]

Luuletko sä että mä osaan lukea maailman kaikkien muitten naisten ajatukset? Mistä helvetistä mä sen tietäisin mitä sun rouva ajattelee. Kysy siltä!

[/quote]

No kysyin kaikilta niiltä jotka tietää! Pidä sä pääs kiinni!

Vierailija
53/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:10"]

[/quote]

Kylläpä tää viikko on ollut mammoille huono. Hirveen äksyä porukkaa.

Vierailija
54/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:07"]

Jos ei se mies anna naiselle yhtään vapaata, niin ei se nainenkaan mielellään sitä miehelle anna.

[/quote]

Mitä ihmettä tarkoittaa "vapaan antaminen"? Elätkö jonkinlaisessa kotikurisuhteessa? Kyllä meillä sekä mies että nainen voivat harrastaa sen minkä katsovat tarpeelliseksi, kunhan ei nyt tuntikausiksi joka päivä katoa.

Vierailija
55/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei enää tee työn lisäksi muuta kuin syö, nukkuu ja harrastaa. Ei ole aikaa lapsille, ei parisuhteelle. Itse en ole voinut tästä syystä harrastaa vuosiin mitään!

Vierailija
56/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse mikään. Muita kysymyksiä?

Vierailija
57/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa harrastus on ok, jos molemmille tarjotaan sama mahdollisuus. Joka päiväinen harrastaminen ei perheessä yleensä onnistu, ellei siitä harrastuksesta ole tehty elämäntyö ja toinen on luopunut omasta työstään, esim. nhl-pelaajat ja heidän perheensä. Yleensäkin amatööritasoinen jokapäiväinen harrastaminen kielii elämänhallinnan ongelmista.

Vierailija
58/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:07"]

[/quote]

Mitä ihmettä tarkoittaa "vapaan antaminen"? Elätkö jonkinlaisessa kotikurisuhteessa? Kyllä meillä sekä mies että nainen voivat harrastaa sen minkä katsovat tarpeelliseksi, kunhan ei nyt tuntikausiksi joka päivä katoa.

[/quote]

Niin, no meillä on pieniä lapsia ja olen tällä hetkellä kotona niitä hoitamassa, kun mies taas käy töissä. Mies on töissä käytännössä jatkuvasti ja silloin, kun hänellä on vähän vapaata niin haluaisi harrastaa.

En voi kieltää miestä menemästä töihin, mutta voin osoittaa mieltäni siitä, että hän pääsee harrastuksiin ja minä en.

Vierailija
59/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:20"]

Kerran viikossa harrastus on ok, jos molemmille tarjotaan sama mahdollisuus. Joka päiväinen harrastaminen ei perheessä yleensä onnistu, ellei siitä harrastuksesta ole tehty elämäntyö ja toinen on luopunut omasta työstään, esim. nhl-pelaajat ja heidän perheensä. Yleensäkin amatööritasoinen jokapäiväinen harrastaminen kielii elämänhallinnan ongelmista.

[/quote]

Omituinen kommentti. Kyllä meillä vain harrastetaan joka päivä, ja tunnen monta muutakin ihmistä, joka tekevät joka päivä jotakin kivaa. Harrastukset ja intohimothan ovat elämän suola ja se juttu, joiden rahoittamiseksi töissä käydään. Tietenkin jos oma arki on jotekin kaaoksessa tai ainoa kuviteltavissa oleva harrastus on joukkueurheilu, tämä voi tuntua ihmeelliseltä, mutta esimerkiksi kirjoittaminen on sellainen harrastus, jossa päivittäisyys tuo tärkeää rutiinia. -6

Vierailija
60/112 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- miehen harrastus vie kaiken vapaa-ajan, tästä ärsyyntymistä ei varmaan tarvitse perustella sen kummemmin.

- mies haluaa harrastaa, mutta ei esim. suostu olemaan yksin lasten kanssa sen aikaa kun nainen käy omassa harrastuksessaan. Nyppiihän se.

- miehen harrastusporukassa on muita, ehkä kauniita kivoja naisia. Saattaa herättää mustasukkaisuutta.

- rouvalla on joku muu ongelma, jonka purkaa miehen harrastuksesta kitisemiseen. Puhukaa toisillenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi