Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Himalajan suolasaippua - miten käytetään?

Vierailija
05.03.2015 |

Ostin Himalajan suolasaippuaa, siis sellaisen palan. Yritin äsken suihkussa pestä sillä. Kastelin ja hieroin käsissä ja sitten hankasin kainaloihin - nyt on iho punaisilla naarmuilla ja kirvelee. Miten tota oikeasti käytetään? Sehän on kauhean karkea! Ja kasvoillekin monet suosittelee epäpuhtauksien poistoon.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan sen pieneen muovikippoon lämpimän veden kanssa. 2-3 minuutin päästä vesi on vesisuolaa ja valelen sillä ihoni. sen jälkeen vettä ja taputtelen kuivaksi. kaikki iho-ongelmat lähti. 

Vierailija
22/34 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen suoraan iholle sillä saippuan palalla. Jos tuntuu että raapii, vaihdan puolta. Joskus vaahdotan käsiini ja pesen sillä saippua nesteellä. Eihän suolasaippuasta ole haittaa taaperon iholle?

Tilaan saippuani täältä https://www.pikkusydan.fi/fi/luonnonkosmetiikka

edullinen postitus ja tulee tilattua samalla muutakin luonnonkosmetiikkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
24/34 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekologista myös pestä Rukajärven hiomapaperilla naama. Kun liottaa tarpeeksi vedessä niin ei raavi niin pahasti . Ihoa toki kirvelee ja ihoa saattaa suoraan rintakehään hieroen lähteä  -  mutta kähtipä näpytki. Käsittelyn jälkeen voi ripustaa kuivumaan ja hio vielä sen jälkeen faarin veneen.

(huom, siltä varalta että joku oikeasti ottaa tämän tosissaan, niin tämä kommentti on tsoukki, vitsi ja eitotta)

Vierailija
25/34 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:28"]Okei eli siis hieron sitä käsiin ja sit käsillä ihoon? Siis nyt hieroin sitä saippuapalaa suoraan iholle ja se sattui.

Hinkkaatko palasaippuaakin suoraan kroppaan? Häh

Mä ainakin hinkkaan palasaippuaa iholle.... minne muuallekaan? Saimoin toimittu jo 70-luvulla....

No ei meillä ainakaan, kun perhe käytti samaa saippuaa. Jokainen hieroi sitä käsiinsä tai pesusieneen. Ei kai sitä saippualla pestä, vaan käsillä ja jollain pesuvälineellä.

Vierailija
26/34 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär käyttää suolasaippuaa akneihoon, tosiaan käsien kautta kasvoille. - Meillä on suihkussa vain palasaippuaa, se hierotaan pesusienen tai -lapun kautta iholle. Hankalan pieneksi kuluneet saippuat sujautan kuorintahanskan sisään, niin saa käytettyä palat loppuun.

Vierailija
27/34 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole käyttänyt ennen palasaippuaa.

Ap

Ei ihme, että maailman meret on täynnä muovia, kun on kasvanut jo kokonainen sukupolvi, joka on käyttänyt vain näitä muovihiukkasia sisältäviä suihkushampoita.

Vierailija
28/34 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa hyvän idea ap:lta pestä naaman nyt ilman tai sen kanssa.

Vierailija
29/34 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa

Vierailija
30/34 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko psoriin?

Vierailija
31/34 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atooppisen ihottuman hoitoon kaipaisin uusia vinkkejä. Ajattelin kokeilla suolasaippuaa, mutta täällä näkyy monet haukkuneen sen. Ja kirvelyä pelkään myös.

Iho on karmeassa kunnossa, kun on ollut niin kuiva ja kylmä talvi.

Vierailija
32/34 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt suolasaippuaa nyt kuukauden ja iho on paremmassa kunnossa kuin koskaan. Huokoset ovat pienentyneet eikä näppyjä ole tullut yhtään.

Vierailija
33/34 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt sitä iholla suolahoitona peruspuhdistuksen jälkeen. Ei se itse sisällä aineita, jotka varsinaisesti poistavat likaa.

Toimii hyvin myös suola"suihkeena" hiuksille. Vähän kostuttaa sitä ja hieroo pienen määrän hiuksiin.

Vierailija
34/34 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasaippua on hyvin hillinnyt kutisevaa ihoa, saippuaan ilmestyvät terävät kiteet olen poistanut viilan tyyppisellä jalkaraspilla ja sileä tulee