Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Himalajan suolasaippua - miten käytetään?

Vierailija
05.03.2015 |

Ostin Himalajan suolasaippuaa, siis sellaisen palan. Yritin äsken suihkussa pestä sillä. Kastelin ja hieroin käsissä ja sitten hankasin kainaloihin - nyt on iho punaisilla naarmuilla ja kirvelee. Miten tota oikeasti käytetään? Sehän on kauhean karkea! Ja kasvoillekin monet suosittelee epäpuhtauksien poistoon.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan käsien kautta kasvoihin mutta muuhun kroppaan hieron suoraan saippuaa, rapsutan kovat kiteet kynnellä irti kun tuntuu raapaisu. Mulla on vähentynyt säärikarvojen kasvu saippuan käytön jälkeen joten käytän sitä joka ilta:-) Lisäksi käytän saippuaa deodoranttina aamuin illoin.

Vierailija
2/34 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan froteisen pesulapun sisään ja sillä hankaan. Atooppiselle iholleni tehnyt tosi hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kokeilin saunassa.ihanaa!!

Vierailija
4/34 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain syvän haavan kämmeneeni kun hankasin saippuaa käsien välissä. Sitä ennen olin saippuapalaa hieronut sääriin ja käsivarsiin ja ne olivat aivan viillellyn näköiset suihkun jälkeen! Saippuan ostin Prismasta, Emendo merkkinen. Ruohonjuuresta sain vinkin ostaa Konjac-kasvojenpesusienen ja nyt olenkin käyttänyt suolapalaa vain kasvoihin. Eli hieron sienen varovasti palasaippuaan. Aivan loistava combo :) http://kauppa.ruohonjuuri.fi//kasvosieni-kuivalle-iholle/KONJAC-6940800200276/dp?nosto=productgroup-carusel-1

Vierailija
5/34 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa pitää miksaa veteen jotenki? Ja sit läträät sillä vedellä?

Vierailija
6/34 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himalajan kristallisuola saippuaa voidaan käyttää tavallisen saippuan tapaan. (Tuote sisältää vain luonnon kristallisuolaa, ei vaahtoa.) Kastele saippua ja pyörittele käsissä tai pesukintaassa, suola liukenee, jonka jälkeen voit pestä ihon. Suolan voi myös jättää iholle esimerkiksi saunassa olon ajaksi ja antaa vaikuttaa. Suola tulee lopuksi huuhtoa iholta pois huolellisesti.

Vierailija
7/34 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän sitä naamaan vaan. Kastelen kasvot ja saippuan, hieron saippuaa käsiin ja levitän käsillä liuennutta suolaa naamaan. Minun saippuassani on ainakin tosi karkeita rakeita, jotka saattavat rikkoa ihoa. Sitten annan vaikuttaa niin kauan kuin kirvelyltä kestä (eli noin 40sek). Tadaaa.

Vierailija
8/34 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa ostin kun luulin hyväksi. Ihan käyttökelvoton tuote.

Helpommalla pääsee kun liottaa tavallista ruususuolaa veteen ja vaikka suihkupullosta ruiskii iholle.... sitten suihkuun.

Välillä käyttänyt sitä harkkoa hohkakivenä, eli raastanut kuivia kantapäitä....ei se oikeen toimi siinäkään.

Vierailija
9/34 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellaset karkeat pesukinttaat ja niillä hiero sitä märkää kiveä ja sitten peset ihon

Vierailija
10/34 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli siis hieron sitä käsiin ja sit käsillä ihoon? Siis nyt hieroin sitä saippuapalaa suoraan iholle ja se sattui.

Vierailija
11/34 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:28"]Okei eli siis hieron sitä käsiin ja sit käsillä ihoon? Siis nyt hieroin sitä saippuapalaa suoraan iholle ja se sattui.
[/quote]

Hinkkaatko palasaippuaakin suoraan kroppaan? Häh

Vierailija
12/34 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:28"]Okei eli siis hieron sitä käsiin ja sit käsillä ihoon? Siis nyt hieroin sitä saippuapalaa suoraan iholle ja se sattui. [/quote] Hinkkaatko palasaippuaakin suoraan kroppaan? Häh

[/quote]

Mä ainakin hinkkaan palasaippuaa iholle.... minne muuallekaan? Saimoin toimittu jo 70-luvulla....

Vierailija
13/34 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole käyttänyt ennen palasaippuaa.

Ap

Vierailija
14/34 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suolaa, tottakai kirvelee.. Ja jos hankaa liian lujaa, tottakai raapii. Esim kasvojen kuorintaan tosi hyvä, kastele kasvot ja saippua, sit hankaat, kevyesti, kasvoja niin kauan ku kirvelyltä voit. Huuhtele huolella, tadaa, iho ku vauvan peppu, ihanan kirkkaan värinen.

Vierailija
15/34 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:56"]

Himalajan kristallisuola saippuaa voidaan käyttää tavallisen saippuan tapaan. (Tuote sisältää vain luonnon kristallisuolaa, ei vaahtoa.) Kastele saippua ja pyörittele käsissä tai pesukintaassa, suola liukenee, jonka jälkeen voit pestä ihon. Suolan voi myös jättää iholle esimerkiksi saunassa olon ajaksi ja antaa vaikuttaa. Suola tulee lopuksi huuhtoa iholta pois huolellisesti.

[/quote]

Mä kokeilin tällä tavalla,mutta a)en tuntenut että saippuasta olisi irronnut mitään hierottavaa ja b)käsiä kirveli. Ajattelin että on hyväkin tuote,jossain atopian hoito-ketjussa kehuttiin sitä,ei mulla ainakaan toimi.Voisikohan sitä koittaa jotenkin liottaa veteen?

Vierailija
16/34 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:56"]

[/quote]

Mä kokeilin tällä tavalla,mutta a)en tuntenut että saippuasta olisi irronnut mitään hierottavaa ja b)käsiä kirveli. Ajattelin että on hyväkin tuote,jossain atopian hoito-ketjussa kehuttiin sitä,ei mulla ainakaan toimi.Voisikohan sitä koittaa jotenkin liottaa veteen?

[/quote]

Kyllä siitä muuten irtoaa, vaikkei välttämättä tunnu miltään, siinä kun ei ole saippuamaista tuntua. Käytän tuota itse kasvojen pesuun, ja välillä kun menee sitä pesuvettä vähän suuhun, niin ihan suolalta se maistuu, joten kyllä on palasta irronnut suolaa. 

Minäkin käytän tuota niin, että kastelen kädet, hankaan saippuaa käsiin jonkin aikaa ja sitten siitä naamaan. Suoraan naamaan ei kannata hangata, ksoka täytyy jonkin verran hangata että irtoaa sitä suolaa, ja voisi iho ärtyä.

Vierailija
17/34 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen epäonnistunut tuote!

T. Pettynyt

Vierailija
18/34 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tämän saippuan, ja onhan vaikeakäyttöinen. Tuosta mun kimpaleesta nousee suolakiteet niin kuin olisi matonleikkuuveitsen teriä aseteltu tiheästi kärki pystyyn pitkin saippuaa.

Kasvosudithan tuo leikkaa riekaleiksi hetkessä. Kokeilen vielä tuota froteen sisälle laittoa ja kantapääraspausta. Jos ei niihinkään ole hyvä, niin käyn heittämässä varikseen sen.

Vierailija
19/34 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette aiemmin ole käyttäneet pesukinnasta tai -sientä, niin hopi hopi hommaamaan. Ei kai kukaan naamaansa raspillakaan vedä, ni miksi suolikiteisellä "saippualla" :o

Hölmöltä se alussa tuntuu, kun ei vaahtoa, mutta eihän se olekaan SAIPPUAA ....vaan SUOLAA :D

Pidempi aikaisessa käytösäs huomaatte sen tehokkaan vaikutuksen!!

Vierailija
20/34 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ihan punaisia näppylöitä naama ja kaula täyteen?lähtivät kyllä pois noin. 30min päästä mutta voinkohan sitä kumminkaan käyttää?