Temptation Island Suomi: Voi tätä myötähäpeän määrää!!
Onko osallistujat aivan tosissaan tuolla? Ja jos tuossa on Suomen "kuumimmat" sinkkuviettelijät, niin en edes halua tietää mitä tasoa ovat ne "toiseksi kuumimmat"..
Oikea friikkisirkus taas meneillään, tuli mieleen että onko tämä joku parodia sarjan alkuperäisestä versiosta? :D Noh, kiitos nauruista keskiviikkoiltaan!
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:51"]
Mä olisin kaivannut sinne vähän vanhempia, kauemmin aikaa yhdessä olleita. Itse pitkässä parisuhteessa olevana olis ollut hauska nähdä kuinka käyttäytyvät tuossa tilanteessa parit, joilla myös jo vuosien yhteiselo takana ja kumppanin tuntemus hyvä.
Jenkkiverisossa näitä pareja oli ja oli myös korkeammin koulutettuja, osa ihan oikeastikin fiksuja ihmisiä, vaikka en lue että fiksuus ja korkeakoulutus kulkisi aina käsi kädessä, mutta nämä irtoripisiset parikymppiset pissikset ei vaan anna mulle mitään sisältöä tähän ohjelmaan.
[/quote] Ei ne muistaakseni olleet mitään paremmin koulutettuja.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:51"]
Mä olisin kaivannut sinne vähän vanhempia, kauemmin aikaa yhdessä olleita. Itse pitkässä parisuhteessa olevana olis ollut hauska nähdä kuinka käyttäytyvät tuossa tilanteessa parit, joilla myös jo vuosien yhteiselo takana ja kumppanin tuntemus hyvä.
Jenkkiverisossa näitä pareja oli ja oli myös korkeammin koulutettuja, osa ihan oikeastikin fiksuja ihmisiä, vaikka en lue että fiksuus ja korkeakoulutus kulkisi aina käsi kädessä, mutta nämä irtoripisiset parikymppiset pissikset ei vaan anna mulle mitään sisältöä tähän ohjelmaan.
[/quote] Ei ne muistaakseni olleet mitään paremmin koulutettuja.
[/quote]
Kyllä ne oli. Muistat väärin.
Siinä jenkkiversiossa oli ainakin yksi pariskunta (Shannon ja Andy?) jotka olivat korkeasti koulutettuja. Shannonilla oli sarjassa vipinää jonkun miehen kanssa, joka teki Ivy League -yliopistossa maisterin tutkintoa. Mutta muistaakseni muut eivät olleet erityisen korkeasti koulutettuja.
Minäkin tein saman huomion, että miehet olivat paremman näköisiä kuin naiset. Oli siellä miehissäkin muutama karmea tapaus, mutta noin keskimäärin tuntuivat mukavemmilta ja näyttivät hyviltä. Naiset olivat ulkonäön perusteella enemmän perus"bimboja". Mikä tietty sopii ehkä siihen, että jokaisesta pariskunnasta naiset vaikuttivat miehiään fiksummilta.
Ja sen lisäksi että sinkkumiehet oli komeampia kuin vastaavasti sinkkunaiset kauniimpia, miehet ei ollut niin pintaliitäjän oloisia mitä naiset jotka sirkuttivat pakkeleissan ja harakanvarmas ripsissään osaavansa suullansa tehdä vaikka mitä, paitsi tuottaa järjellistä sisältöä.
uskon hyvinkin että noista varatuista naisista joku voi ihan tosissaan ihastuakin tuolla.
Jasminaa tullaan viemään kyllä ihan satasella, koska vaikutti jo valmiiksi tympiintyneeltä omaan suhteeseensa. Eikös hän ollut se, joka jakson lopussa ("tulossa sarjassa" -osiossa) huokaisi jotain "vau" panopuuhien yhteydessä? Ääni kuulosti aika samalta minusta.
Mä arvasin ton myötähäpeän jo ennalta, en viitsinyt edes aloittaa sarjan katsomista.
Jäin tämän sarjan ilmeisestä paskuudesta huolimatta heti koukkuun, ja jäinkin miettimään kuka sen "vau" jutun sanoi siinä koosteessa, jossa käydään läpi tulevien jaksojen tapahtumia? Eli siis jotkut selvästi panevat ja sitten naisen ääni sanoo "vau", mun mielestä se kuulosti ihan siltä Jasminalta (eli siltä jolla oli luottamuspulaa poikaystävää kohtaan, ja oli lähtenyt ohjelmaan mukaan selvittämään suhteen tulevaisuutta).
Äh toisto viesti en huomannut 39! Mutta siis muidenkin mielestä kuulosti Jasminalta.
t..41
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:44"]
Ja Jenkkiversiossa oli oikeasti pitkään yhdessä olleita pareja eikä mitään "Ollaan oltu juuri vuosi yhdessä ja ollaan NIIN onnellisia...vielä".
[/quote]Joo. Eihän tossa ole mitään järkeä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:44"]
Ja Jenkkiversiossa oli oikeasti pitkään yhdessä olleita pareja eikä mitään "Ollaan oltu juuri vuosi yhdessä ja ollaan NIIN onnellisia...vielä".
[/quote]
No vähän veikkaan, että
a) Hakijoita ei ihan hirveästi ole löytynyt (kuka tuonne oikeasti haluaa...)
b) Otetaan mielummin vähän aikaa yhdessä olleita, jotta todennäköisemmin pettäisi
Ja toivon, että olisi vielä vaihtoehto c) Formaatilla on sen verran moraalia, että ottaa mielummin vähän aikaa yhdessä olleita, jotka selviäisivät erosta helpommin, kuin pitkään yhdessä olleita joille ero olisi isompi shokki. Valitettavasti epäilen, että vaihtoehto c:tä ei ole...
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:58"]
Akin ilmeet ja kommentit kuulostaa ja näyttää ihan näytellyiltä, samoin kun kamera tsuumaa häneen juuri kun hän pohtii jotain heittoa, tulee ihan saippuasarja-fiilis.
[/quote]
Joo Rita on jotenkin uskottavampi, vaikka kovin on laskelmoitua hänenkin esiintymisensä.
Netistä bongasin, että nämä kolme ovat yhdessä ja yks on ainakin eronnut. Tiedätte varmaan kuka...
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 08:44"]
Ihan paras sarja, koska tulee seuraava jakso? Tai minä päivinä noi jaksot oikein tulee?
[/quote]
Keskiviikkoisin ja torstaisin klo 21.
Uusinnnat lauantai-iltaisin, nuo kaksi jaksoa putkeen klo 21 ->
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:59"]
Netistä bongasin, että nämä kolme ovat yhdessä ja yks on ainakin eronnut. Tiedätte varmaan kuka...
[/quote]
Niin ne, jotka eivät alunperinkään olleet yhdessä? Ihan hölmöä ottaa tuollainen jo eronnut pari mukaan! En usko että kovin montaa paria on hakenut ohjelmaan (vaikka toisin väittivät), kun ovat joutuneet heidät ottamaan. Vai ovatko ottaneet "varmuuden vuoksi", jotta he ainakin aiheuttasivat säpinää, jos eivät muut? Jos pareja oikeasti hakenut ovista ja ikkunoista, niin ovatko valinneet sellaset parit, joissa jompi kumpi/molemmat mahdollisia pettäjiä? Kyllä kai ovat psykologiset testit käyneet läpi ja kai niissä ammattilainen jotain viitteitä huomaa..
Minusta se tummahiuksisen naisen mies tosi ihanan oloinen. Ei vaikuta pätkääkään pettäjämieheltä. Mutta tuollaisessa ympäristössä ja tekemällä tehdyssä tilanteessa menee varmasti kenen tahansa pää sekaisin. Mikä on sitten motiivi hakea ohjelmaan?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:59"]
[/quote]
Niin ne, jotka eivät alunperinkään olleet yhdessä? Ihan hölmöä ottaa tuollainen jo eronnut pari mukaan! En usko että kovin montaa paria on hakenut ohjelmaan (vaikka toisin väittivät), kun ovat joutuneet heidät ottamaan. Vai ovatko ottaneet "varmuuden vuoksi", jotta he ainakin aiheuttasivat säpinää, jos eivät muut? Jos pareja oikeasti hakenut ovista ja ikkunoista, niin ovatko valinneet sellaset parit, joissa jompi kumpi/molemmat mahdollisia pettäjiä? Kyllä kai ovat psykologiset testit käyneet läpi ja kai niissä ammattilainen jotain viitteitä huomaa..
Minusta se tummahiuksisen naisen mies tosi ihanan oloinen. Ei vaikuta pätkääkään pettäjämieheltä. Mutta tuollaisessa ympäristössä ja tekemällä tehdyssä tilanteessa menee varmasti kenen tahansa pää sekaisin. Mikä on sitten motiivi hakea ohjelmaan?
[/quote]
Jere oli se mies, ketä tarkotin että on tosi symppis, piti tarkistaa nimi..
Jos sarjassa on käsikirjoitus, niin siitä herkästä miehestä tuleekin seuraavissa jaksoissa se pahin "pettäjä". Siitä kun ei kukaan olisi uskonut;) rita esittää rooliaan uskottavammin kuin miehensä. En usko että sarjaan on suomessa ollut oikeasti hirveesti hakijoita. Vaatii aika paljon rohkeutta mennä. Juontajavalinta kerrankin onnistunut Hytosen ohjelmalla. Ehkä hänen onnistunein sarjavalinta urallaan. Ne Marttiina jutut oli niin kuvottavia ettei tehnyt mieli katsoa. Tätä voi katsoa senkin takia että juontaja tuo mukavan uuden tuulahduksen tv rintamalle. Sarjaan olisi pitänyt saada vielä toinenkin näyttelemään tullut pari. Sellainen näyttävä ja karismaattinen pari. Sarjan suosio olisi ollut suurempi. Nyt sarja yhden parin varassa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:42"]
Jep ja onneksi minun nuoruudessani miehillä ei ollut (järjestään) tissejä!
[/quote]
Ja onneksi nyt on miehilläkin kunnon treenatut rinnat ja seksikkäät purunännit, saa ainakin minun polvet tutisemaan.
T. Jesse
tämän "näyttelijäparin" miehen hlökohtainen fb-tili on kyllä sisällöltään ihan samantyylinen kuin hänen juttunsa sarjassakin, että itse kyllä en tuohon teoriaan ihan usko.
En tajua mikä tarve ihmisillä on arvostella muiden ulkonäköä ja jopa koulutustaustaa :D Ymmärrän jos toisten tekemisiin ja sanomisiin otetaan kantaa, mutta muuta arvostelua en ymmärrä.
Se Jere vaikutti kyl mukavalta pojalta ja sen tyttöystävä myös.
Katsoin eilisen jakson ja nauroin kunnolla monessa kohtaa ! Kun ohjelma saa minut nauramaan se onnistunut. Repesin kun se yks tyttö esittäytyi : Olen hyvä suustani - monellakin tapaa ! ( odotin jo eutkäteen tuollaista ) Karsea ohjelma mutta erittäin viihdyttävää wt - meininkiä luvassa ! Aion ehdottomasti katsoa loputkin jaksot.